wtorek, 21 marca 2017

beGLOSSY Birthday Edition 馃巶 | + KONKURS

BeGlossy obchodzi ju偶 swoje pi膮te urodziny! A偶 ci臋偶ko mi to sobie wyobrazi膰 kiedy te pi臋膰 lat zlecia艂o, bo jestem z beGlossy od samego pocz膮tku, wow! Przez te pi臋膰 lat, co miesi膮c pokazywa艂am Wam zawarto艣膰 pude艂ek, kt贸re by艂y naprawd臋 przer贸偶ne :). Dzi臋ki beGlossy pozna艂am ca艂膮 mas臋 marek kosmetycznych (pojawi艂o si臋 ich w sumie ponad 232!) i ogromn膮 ilo艣膰 produkt贸w kt贸rych sama pewnie nigdy bym nie kupi艂a. W艣r贸d nich odkry艂am te偶 wielu ulubie艅c贸w jak cho膰by peelingi Body Boom, r臋kawic臋 myj膮c膮 Glov, serum Mokosh czy pianki i mas艂a Organique. Pozna艂am te偶 kilka marek, kt贸re teraz bardzo sobie ceni臋 jak Bandi czy Artego.

Z okazji urodzinowej edycji mam te偶 co艣 dla Was: konkurs, w kt贸rym mo偶ecie wygra膰 jedno takie pude艂eczko. Wszystkie szczeg贸艂y umie艣ci艂am na ko艅cu wpisu, zapraszam serdecznie :).


W pude艂ku pojawi艂o si臋 w sumie pi臋膰 kosmetyk贸w plus trzy mniejsze prezenty. Cz臋艣膰 z nich to produkty pe艂nowymiarowe, co zawsze szczeg贸lnie nas cieszy ;).

HIMALAYA HERBALS Od偶ywczy krem | Pe艂nym produktem jest nawil偶aj膮co-od偶ywiaj膮cy krem w s艂oiku od Himalaya Herbals. Mark臋 bardzo lubi臋 za ochronny krem w tubce, kt贸ry fajnie si臋 u mnie sprawdza艂. Ciekawa jestem jak ten wariant wypadnie, mam nadziej臋, 偶e r贸wnie dobrze.

BANDI Maska ry偶owa | Maseczka z serii C-WHITE o dzia艂aniu wyg艂adzaj膮cym i rozja艣niaj膮cym. Bardzo lubi臋 piel臋gnacj臋 Bandi, maseczki zreszt膮 r贸wnie偶, wi臋c z przyjemno艣ci膮 j膮 przetestuj臋.

BEAVER Mgie艂ka od偶ywczo-nawil偶aj膮ca | Nowo艣ci膮 jest mgie艂ka do w艂os贸w marki Beaver. To produkt, kt贸ry ma pom贸c w stylizacji, ale zapewni膰 tak偶e dodatkowe nawil偶enie. Miniatura b臋dzie w sam raz do wypr贸bowania.

VICHY Idealia | Najbardziej jestem ciekawa kremu energetyzuj膮cego od Vichy z serii Idealia. Jest to nowo艣膰 w ofercie marki, kt贸ra od razu mnie zaintrygowa艂a. Pe艂nowymiarowe opakowanie jest do艣膰 drogie, wi臋c tym bardziej cieszy mnie miniaturowy s艂oiczek, dzi臋ki kt贸remu sprawdz臋 czy krem jest wart zachodu ;).

COSMEPICK Lip Gloss | Mamy tak偶e co艣 z kolor贸wki - b艂yszczyk lub eyeliner w zale偶no艣ci od wariantu pude艂ka. Ja trafi艂am na b艂yszczyk w soczystym odcieniu (i o waniliowym zapachu).

Pojawi艂y si臋 tak偶e wspomniane prezenty: serum Auriga Flavo-C, serum pod oczy Pure Orphica oraz pr贸bka zapachu Eternity Intense Calvin Klein. My艣l臋, 偶e wszystkie trzy fajne, ja najbardziej ciesz臋 si臋 na serum Orphica :).


KONKURS

Je艣li macie ochot臋 na takiego boxa to zapraszam Was serdecznie na konkurs z prostymi zasadami. Aby wzi膮膰 udzia艂 wystarczy:

-zostawi膰 pod tym wpisem komentarz 
-w komentarzu poda膰 sw贸j adres e-mail oraz kr贸tko opisa膰, kt贸ry kosmetyk z tego pude艂ka najbardziej Was ciekawi i dlaczego

Zg艂asza膰 mo偶ecie si臋 do ko艅ca marca :). Wysy艂ka tylko na terenie Polski. R贸wnolegle konkurs toczy si臋 tak偶e na moim instagramie, w kt贸rym do wygrania drugie takie samo pude艂ko (zg艂asza膰 mo偶na si臋 w obydwu konkursach). W konkursie na blogu wygrywa najciekawsza odpowied藕, w konkursie na instagramie zwyci臋zca zostanie wybrany drog膮 losowania, wi臋c mo偶ecie wybra膰, kt贸ry wariant bardziej Wam pasuje :). Zapraszam!


20 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawi mnie maska ry偶owa z bandi bo s艂ysza艂am o niej cudowne opinie! Chocia偶, tak na prawd臋 ca艂e pude艂ko jest ciekawe. Ta mgie艂ka do w艂os贸w r贸wnie偶 brzmi kusz膮co, ale maska zdecydowanie kusi najbardziej! Na wiosn臋 jak znalaz艂 regeneracja bu藕ki :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Z zawarto艣ci pude艂ka najbardziej jako w艂osomaniaczk臋 ciekawi mnie mgie艂ka od偶ywczo-nawil偶aj膮ca. Nie mia艂am styczno艣ci z firm膮 a tym bardziej produktem dlatego z wielk膮 przyjemno艣ci膮 chcia艂a bym wypr贸bowa膰 ten produkt.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mnie tak偶e najbardziej zaciekawi艂 krem od Vichy. Bo w ko艅cu jak ma wygl膮da膰 to dzia艂anie energetyzuj膮ce? :D Nie wiem i mog臋 si臋 tylko domy艣la膰, ale musi dawa膰 naprawd臋 艣wietne efekty. Na pozimowe odnowienie jak znalaz艂. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  4. uuu pewnie, 偶e obs-Magdalena B
    Ciekawi mnie b艂yszczyk COSMEPICK Lip Gloss bo jestem ciekawa, czy ca艂uski sa r贸wnie偶 smaczne jak sama wanilia; D

    OdpowiedzUsu艅
  5. Dziewczyny je艣li si臋 zg艂aszacie to dopisujcie prosz臋 tak偶e swojego maila :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja si臋 zrazi艂am do BeGlossy i to pude艂eczko te偶 mnie jako艣 nie porywa, ale musz臋 przyzna膰, 偶e krem Vichy to fajna sprawa :) Himalaya zreszt膮 te偶!

    OdpowiedzUsu艅
  7. Krem Vichy mia艂am kiedy艣 i naprawd臋 si臋 z nim nie polubili艣my. Dla mojej mieszanej cery by艂 niewystarczaj膮cy ;/
    Ale maseczka Bandi brzmi ciekawie. Opis "Przed wielkim wyj艣ciem" sugeruje, 偶e naprawd臋 dzia艂a widoczne cuda.Mail: wiola.barsz@gmail.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. Hej ;)
    adres: arowanax3@gmail.com
    Po surowym mrozie i porywistym wietrze moja cera potrzebuje dodatkowego nawil偶enia :) W zwi膮zku z tym najbardziej interesuje mnie krem Himalaya Herbals,nie do艣膰 偶e jest to marka z kt贸r膮 nie mia艂am jeszcze kontaktu to i ciekawi膮 mnie jego w艂a艣ciwo艣ci nawil偶aj膮co-od偶ywcze. Mam nadziej臋 偶e da sobie rad臋 z wysuszon膮 cer膮 :)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsu艅
  9. Jako fanka (a wr臋cz fanatyczka) kolor贸wki, w pierwszej chwili pomy艣la艂am o kolor贸wce w艂a艣nie. Ale b艂yszczyk to nie moja bajka... Dlatego wzrok skierowa艂am ku maseczce Bandi. Przed wielkim wyj艣ciem.. Hmm... No jakbym mia艂a tak膮 maseczk臋, to i wyj艣cie by si臋 jako艣 zorganizowa艂o :D No a ry偶 idealnie wpisuje si臋 w azjatyckie trendy. Po pogrzebaniu w internetach doczyta艂am si臋, 偶e mask臋 trzeba samodzielnie rozrabia膰, wi臋c mia艂abym dodatkow膮 motywacj臋, 偶eby przezwyci臋偶y膰 lenistwo :D nihilnovi.blog1505@gmail.com

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  11. witaj,
    nigdy nie mog臋 sie zdecydowa膰 na boxa, bo boj臋 sie, 偶e mi nie b臋dzie odpowiada艂 i b臋d臋 si臋 czu艂a rozczarowana. Ale w przypadku urodzinowej edycji 偶a艂uj臋, 偶e nie zam贸wilam. Szczerze m贸wi膮c to wszystkie kosmetyki s膮 dla mnie rewelacyjne, ale najbardziej chyba skrad艂 mi serce b艂yszczyk od Cosmepick . Najwazniesze w makija偶u s膮 dla mnie usta- musze byc wyrazne i zmys艂owe. Dlatego pomadki oraz b艂yszczyki s膮 w mojej kosmetyczce w ilo艣ciach niezliczonych.
    email monrom111@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsu艅
  12. Bardzo ciekawi mnie maska rozjasniajaca z Bandi, gdyz zastanawiam sie nad produktami tej firmy od dluzszego czasu o jestem ciekawa jej produktow, zw艂aszcza, ze sporo u mnie sladow do rozjasnienia :( rowniez ciekawi energetyzujacy kremz Vichy! Cos takiego zdecydowanie przydaloby sie o poranku o 6 rano gdy trzeba zbierac sie na uczelnie :)
    n_wojas@outlook.com

    OdpowiedzUsu艅
  13. Hej :)
    Mnie najbardziej ciekawi serum pod oczy Pure Orphica. Mam ju偶 troch臋 lat na karku i powinnam ju偶 zdecydowanie zadba膰 o ten obszar, zw艂aszcza, 偶e jest on u mnie nieco problematyczny. Pod jednym okiem od czasu do czasu zaostrza mi si臋 atopowe zapalenie sk贸ry. Mo偶e w艂a艣nie ten kosmetyk pom贸g艂by mi walczy膰 z tym problemem i wyd艂u偶y膰 czas bez zaostrze艅. Dodatkowo chcia艂abym zastosowa膰 to serum jako aktywn膮 walk臋 o uj臋drnienie sk贸ry i sp艂ycenie pierwszych delikatnych zmarszczek, kt贸re mam wok贸艂 oczu. Oczy to zwierciad艂o duszy- chcia艂abym zachowa膰 jak najd艂u偶ej ich m艂odzie艅cz膮 opraw臋. :)
    E-mail: borowinkaa@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Pude艂eczko z cude艅kami. <3 ^^
    Z ca艂ego boxa najbardziej zaciekawi艂 mnie b艂yszczyk Cosmepick. A dlaczego? Odpowied藕 jest prosta. Po matowej jesieni i zimie t臋skni臋 ju偶 za soczystymi i b艂yszczcymi ustami. Nadesz艂a wiosna! Czas na blask. <3 Szukam czego艣 co nada moim ustom wyj膮tkowy kolor i pi臋kny po艂ysk. I ten odcie艅 - marzenie.

    mirka_zganiacz@interia.pl

    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  15. Najbardziej ciekawi艂a mnie BANDI Maska ry偶owa. Ju偶 wcze艣niej czyta艂am o tym produkcie. Obecnie mam ogromne parcie na r贸偶ne maski, sera itd do twarzy z witamin膮 C. Mia艂am okazj臋 u偶ywa膰 w ostatnim czasie serum do twarzy z witamin膮 C i nadal jestem nim zachwycona, wi臋c uzna艂am, 偶e czas bli偶ej pozna膰 si臋 z t膮 witamink膮. Szczeg贸lnie 偶e maska "zawiera najbardziej aktywn膮 i doskonale przenikaj膮c膮 w g艂膮b sk贸ry form臋 witaminy C". To brzmi po prostu pi臋knie. W ostatnim czasie stawiam jeszcze bardziej na naturalno艣膰, wi臋c musz臋 po艣wi臋ca膰 mojej sk贸rze twarzy jeszcze wi臋cej uwagi, 偶eby w miar臋 dobrze wygl膮da艂a.

    OdpowiedzUsu艅
  16. Najmocniej ciekawi mnie puder ry偶owy. Czemu? Chcia艂abym sprawdzi膰 czy robi co艣 wi臋cej ni偶 zwyk艂a skrobia ziemniaczana. Takie pudry s膮 teraz modne. Ry偶owe, bambusowe. Nawet bananowe. Warte tego ca艂ego szumu stworzonego wok贸艂 nich?
    chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsu艅
  17. 啶むおा啶ं 啶ा啶ㄠा啶ी 啶ा啶ी啶ा啶 啶膏ぇैं 啶्啶掂じ्啶 啶呧きि啶ा啶︵え 啶ा啶ि 啶夃お啶ो啶ी 啶ु啶 啶膏्啶 啶ा啶ि 啶े啶ै 啶े啶ै 啶оえ्啶さा啶
    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsu艅
  18. A mnie najbardziej ciekawi mgie艂ka BEAVER. Przyznam si臋, 偶e jeszcze nigdy nie u偶ywa艂am kosmetyku do w艂os贸w w postaci mgie艂ki. Zawsze jako艣 tradycyjnie trzyma艂am si臋 od偶ywek i masek z tubki/s艂oiczka. O ile producent nie 艣ciemnia z tym nawil偶eniem, to co艣 czuj臋, 偶e ta mgie艂ka mog艂a by si臋 dobrze sprawdzi膰 na planowanym urlopie w ciep艂ych krajach. Nie do艣膰, 偶e od偶ywi艂aby mi w艂osy to jeszcze jest to na tyle ma艂e opakowanie, 偶e nie obci膮偶y dodatkowo baga偶u ( a na pewno lekki to on nie b臋dzie - jak zawsze :) ).
    M贸j mail: nailcrazinesss@gmail.com

    OdpowiedzUsu艅