czwartek, 16 marca 2017

LIFERIA | Unboxing lutowego pude艂ka 馃巵

Hej! Niedawno przysz艂o do mnie lutowe pude艂ko Liferia, troch臋 op贸藕nione ale za to z ciekaw膮 zawarto艣ci膮 :). Zreszt膮 Liferia zwykle umieszcza w swoich pude艂kach bardziej nietypowe kosmetyki, czasem zupe艂nie nieznane dla mnie marki co uwa偶am oczywi艣cie za plus. W lutowym wydaniu pojawi艂y si臋 trzy pe艂nowymiarowe produkty i co nieco z kolor贸wki na co zawsze czekam najbardziej.


WAX PILOMAX Od偶ywka z kolagenem | Jednym z pe艂nowymiarowych kosmetyk贸w jest od偶ywka do w艂os贸w Wax - marki, kt贸r膮 lubi艂am dawno temu a potem troch臋 o niej zapomnia艂am. Ciekawa jestem czy po paru latach przerwy nadal b臋d臋 zadowolona tak jak kiedy艣. Tego wariantu nie znam, ale brzmi ciekawie, chyba nie stosowa艂am jeszcze od偶ywki do w艂os贸w z kolagenem.

POSE Krem do twarzy | Krem Pose ucieszy艂 mnie chyba najbardziej :). Nie tak dawno u偶ywa艂am innego wariantu kremu tej marki i zrobi艂 na mnie bardzo pozytywne wra偶enie, ale te kremy s膮 do艣膰 drogie (oko艂o 100z艂), wi臋c pewnie nie skusi艂abym si臋 pr臋dko na inn膮 wersj臋. S膮 to kremy organiczne z przyjaznymi sk艂adami, fajnie 偶e dro偶szy, ciekawy i organiczny krem pojawi艂 si臋 w boxie.

EARTHNICITY Puder Velvet HD | W pude艂ku znalaz艂 si臋 te偶 jeden z pudr贸w mineralnych Earthnicity (Velver HD matuj膮cy lub roz艣wietlaj膮cy LIGHT). Trafi艂am na ten pierwszy, my艣l臋 偶e lepszy wariant akurat dla mojej cery. Jak wiecie, lubi臋 mineraln膮 kolor贸wk臋, a pudry szczeg贸lnie, bo cz臋sto s膮 du偶o lepsze od tych drogeryjnych, a przy okazji bardziej przyjazne dla sk贸ry.

PIERRE RENE Pomadka Professional | Kolejny kosmetyk na plus czyli pomadka od Pierre Rene, kt贸re ostatnio polubi艂am jeszcze bardziej. Wiem, 偶e tutaj mog膮 pojawi膰 si臋 narzekania, 偶e to produkt stosunkowo niedrogi i 艂atwo dost臋pny, aczkolwiek ja zawsze ciesz臋 si臋 z pomadek w pude艂kach (jestem od nich uzale偶niona... ;)). Nie wiem czy wszyscy dostali ten sam kolor czy pojawi艂y si臋 r贸偶ne, ale m贸j odcie艅 to strza艂 w dziesi膮tk臋 - czerwie艅, kt贸r膮 uwielbiam.

TERMISSA Woda termalna | Ostatnim kosmetykiem jest woda termalna z Podhala Termissa. Zn贸w na plus, ale c贸偶, pude艂ko po prostu dobrze trafi艂o w moje kosmetyczne upodobania, wi臋c nie mam do czego si臋 przyczepi膰 ;). Woda termalna zawsze u mnie szybko schodzi, bo lubi臋 wyka艅cza膰 ni膮 makija偶, a ju偶 kompletnie nie wyobra偶am sobie nie spryska膰 twarzy tak膮 wod膮, je艣li akurat mam makija偶 mineralny.



Moim zdaniem lutowe pude艂ko trzyma poziom, a ju偶 sam krem Pose sprawi艂, 偶e zawarto艣膰 przekroczy艂a cen臋 boxa. Liferi臋 kupicie na liferia.pl. Dajcie zna膰 co Was zainteresowa艂o i czy zdecydowa艂y艣cie si臋 na t臋 edycj臋 :).



31 komentarzy:

  1. bardzo fajna zawarto艣膰, czekam na kilka s艂贸w na temat kremu :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam otwart膮 inn膮 wersj臋 i mog臋 powiedzie膰, 偶e jest bardzo spoko, chocia偶 lepszy na noc ni偶 na dzie艅 bo zostawia delikatnie t艂usty film ;)

      Usu艅
  2. Fajne fajne :) nie do ko艅ca wiem co my艣le膰 o pose... maj膮 nieprzyjemny zapach :/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Chyb jedyny minus tych krem贸w jak dla mnie :/. Troch臋 takim olejem.

      Usu艅
  3. Fajna zawarto艣膰. Kusisz tymi pude艂kami :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Z takiego pude艂ka by艂abym zadowolona! 艢wietne :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. By艂abym szcz臋艣liwa z powodu takiego pude艂eczka :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 uwa偶am, 偶e zawarto艣c na plus:)

      Usu艅
  6. Zawarto艣膰 mi si臋 bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jak dla mnie bardzo fajna zawarto艣膰 pude艂eczka.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie na plus w tym miesiacu :)

      Usu艅
  8. Odpowiedzi
    1. Fajne te kremy, takie troch臋 inne, ale dobre :)

      Usu艅
  9. Ta od偶ywka z kolagenem mo偶e by膰 ciekawa :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W艂a艣nie musz臋 j膮 sprawdzi膰, dawno nie mia艂am ju偶 nic z Waxa;)

      Usu艅
  10. Pose i od偶ywka z kolagenem bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to w艂a艣nie krem Pose najfajniejszy w pude艂ku:)

      Usu艅
  11. Odpowiedzi
    1. Dok艂adnie, wszystkie kosmetyki fajnie dobrane :)

      Usu艅
  12. Niez艂y zestaw! Krem wygl膮da bardzo luksusowo, a polska woda termalna brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jestem podobnego zdania - krem bardzo podni贸s艂 warto艣膰 boxa, a ta woda od dawna mnie interesowa艂膮 :D

      Usu艅
  13. Koniecznie daj zna膰, jak sprawdzi艂a si臋 od偶ywka! Czy mo偶na ju偶 j膮 dosta膰 w sklepach? Ch臋tnie przetestuj臋, bo kiedy艣 stosowa艂am maski tej firmy i by艂am zadowolona z rezultat贸w :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie mam poj臋cia, ale pewnie tak ;)

      Usu艅
  14. Tak czytam i te偶 przyznam, 偶e rzeczywi艣cie si臋 postarali z doborem element贸w sk艂adowych prezentu. No cho膰by z tym kremem - to Ci si臋 trafi艂o :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Krem jak dla mnie najfajniejszy zdecydowanie:)!

      Usu艅
  15. Zakocha艂am si臋 w zdj臋ciach z instagramia

    OdpowiedzUsu艅