środa, 22 marca 2017

MAKEUP: INTO THE WOODS

Hej! Jeśli śledzicie mnie na facebooku lub instagramie to makijaż już pewnie widzieliście, ale na blogu jeszcze się nie pojawił :). To oczywiście bardziej nawet charakteryzacja niż makeup, do której posłużyły mi przeróżne, niekoniecznie kosmetyczne dodatki.



Oprócz typowych kosmetyków (cieni, linerów, pomadek) używałam tu także cekinów, agrafek, kawałków tiulu, gałązek i nici. Wszystkie elementy mocowałam na płynnym lateksie z Kryolanu, który jest idealny do takich kombinacji. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam takie niewyjściowe, bardziej kreatywne makijaże przy których można bardziej poszaleć ;).


32 komentarze:

  1. Zawsze jak widzę że jest u Ciebie nowy post z makijażem to chcę go jak najszybciej zobaczyć. Twoje prace zachwycają, są piękne. Mam nadzieję, że kiedyś będę malować choć w połowie tak dobrze jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzoooo mnie to cieszy ^ ^ :)

      Usuń
  2. nie mam słó na Twój talent :) mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale twarzowa ta charakteryzacja, mimo że mroczna, wręcz grobowa! Szkoda, że nie można tak wyjść gdzieś na ulicę, ale chyba szybko ktoś by cię zgłosił, jako uciekinierkę z zaświatów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah no raczej do wyjścia się nie nadaje chyba, że w halloween :D

      Usuń
  4. Jejku niesamowita jak zawsze :D
    Trochę ja na Halloween,trochę jak z horroru,doskonałe! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Myślę, że na Halloween mogłaby się nadać :D

      Usuń
  5. Nie wiem dlaczego, ale na górnych zdjęciach skojarzyłaś mi się z Lady Gagą :D Niesamowite wrażenie robisz, zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś w tym jest :D. Dziękuję :*

      Usuń
  6. Łaaa!! Świetnie! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedactwo, jak patrzę na te zdjęcia to Ci współczuję, nie wiem czemu, chyba taki był zamiar, przerażające. Ale wykonanie super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah tego się nie spodziewałam :D Dzięki :)!

      Usuń
  8. Wspaniały pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega ! Ciekawi mnie ile zajmuje owy makijaż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten makijaż zrobiłam wyjątkowo szybko, bo w godzinę (drugie tyle zajęło mi robienie zdjęć), z tego względu, że choć elementów było sporo to nie było w nim nic precyzyjnego, więc zeszło z nim krócej niż się spodziewalam :)

      Usuń
  10. Bosko, uwielbiam takie klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow...Nie wiem jak to możliwe, ale trafiłam tutaj po raz pierwszy i jestem urzeczona Twoim talentem! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mistrzostwo ! mega dobre ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widzę Twoje charakteryzacje to zastanawiam się czy pracujesz w branży filmowo-fotograficznej. Jeśli nie to powinnaś! Świetne :)

    OdpowiedzUsuń