wtorek, 14 marca 2017

MAKIJAŻ: Kocie oko w matach z MAKEUP REVOLUTION

W ciągu ostatnich lat jakieś 90% makijaży, które nosiłam na co dzień lub robiłam po prostu dla zabawy / eksperymentu to makijaże błyszczące, z wykorzystaniem perłowych, metalicznych czy drobinkowych cieni. Kiedyś uwielbiałam maty, ale potem trochę o nich zapomniałam, więc tym razem postanowiłam postawić na powrót do przeszłości w postaci mocnego kociego oka ;).



Do tego makijażu użyłam głównie kosmetyków od Makeup Revolution:

⯌ Ultra Eye Contour Light & Shade 
⯌Ultra Pro HD Cream Contour 
⯌Ultra Pro Glow
⯌Ultra Pro HD Powder Contour (Medium Dark)
⯌Brow Revolution Dark Brunette
⯌Retro Luxe Matte Lip Kit - Glory





Jeśli obserwujecie mnie na INSTAGRAMIE lub FACEBOOKU to makijaż już na pewno widzieliście - a jeśli nie to serdecznie zapraszam, bo wrzucam tam też sporo makijaży, których nie wrzucam na bloga :).

44 komentarze:

  1. Cześć, czy paletkę mozna juz kupic w PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dopiero będzie wchodziła do sprzedaży ;)

      Usuń
    2. Dziękuję. No to czekam niecierpliwie. Wygląda super na Twoich oczach

      Usuń
  2. Twoje makijaże są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż piękny! Widzę tu swoje ulubione perfumy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że też je lubisz ^ ^ piękna róża :D

      Usuń
  4. klimat jak z rodziny Adamsów; makijż niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo mi miło to usłyszeć :)

      Usuń
  6. Dokładnie, jak ładniejsze wydanie Mortici :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a w zamyśle nie miało być aż tak mrocznie, ale to pewnie przez to że dodałam tak ciemne usta ;)

      Usuń
  7. Oj jak dla mnie zbyt mroczny,ale Tobie w nim ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemny to fakt, ale nie koniecznie miał być "wyjściowy" :D. Dzięki!

      Usuń
  8. Wow! Robi wrażenie ;) Ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie :) Jestem zachwycona okiem! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny makijaż i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. według mnie lepiej by wyglądał jakby linia w zewnętrznym kąciku oka była roztarta delikatnie, nie było by takiej prostej krechy :) Ale i tak wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem właśnie taka prosta krecha była w planie :D ale myślę, że roztarta też by pasowała :)

      Usuń
  12. jedyne co mi przychodzi na myśl, to WOW. super efekt. i Twoja Twarz w takim makijażu nawet przypomina kocią mordkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sexy! Planujesz recenzję tego zestawu do ust? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że prędzej czy później się pojawi :)

      Usuń
  14. Jakie piękne oczy! usta dla mnie za ciemne,wolałabym takie rdzawe jak środek oka,ale nieważne,i tak cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Zdjęcia przyciągają oko.
    A tak z ciekawości - potrafisz określić przybliżoną ilość czasu, jaka upływa wraz z ukończeniem przygotowywania makijażu? Na przykład takiego, jak ten wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm myślę, że coś koło godziny, to zależy też jak bardzo się spieszę :).

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)

      ps:
      Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko tej mojej wścibskości/ciekawości ;)

      Usuń