środa, 29 marca 2017

MANICURE: Róże i ptaki | NAKLEJKI WODNE

Strasznie dawno nie było żadnego mani! Nie oznacza to oczywiście, że w tym temacie nic się u mnie nie działo (wręcz przeciwnie - wkrótce pokażę Wam nowe syrenki Indigo!). Ostatnio przeprosiłam się z naklejkami wodnymi. Zawsze bardzo je lubiłam, ale trochę chyba o nich zapomniałam, bo ciągle bawiłam się różnymi pyłkami albo nosiłam gładkie kolory na paznokciach.

Tym razem klasyczne lakiery od Golden Rose: czerwień z serii Color Expert nr 77 i granat z Ice Chic nr 75. A do tego wspomniane naklejki wodne z motywem róż i ptaków, ze sklepu Dobra Rada.


Właściwie to miałam ochotę na jakiś wzór w stylu retro, a wyszło chyba trochę folkowo ;). Naklejki są śliczne, bardzo je polecam (link do tego konkretnego wzoru macie tu), zresztą polecam ogólnie naklejki wodne. To szybki i przy odrobinie wprawy również łatwy sposób na perfekcyjne wzorki :).



31 komentarzy:

  1. Mogłabym rzec, że to takie słowiańskie pazurki. :D
    Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :D Trochę przypadkiem takie wyszły :D

      Usuń
  2. Ale ładne :) Ja jeszcze nie używałam naklejek wodnych, ale idzie do mnie paczka z Aliexpress, gdzie zamówiłam kilka na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio pozamawiałam przeróżne naklejki z Ali, za dosłowne grosze :)

      Usuń
  3. O tak, bardziej folkowo, ale prześlicznie :) kocham naklejki wodne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, bardziej folkowo, ale prześlicznie :) kocham naklejki wodne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważne połączenie kolorów wybrałaś, ale wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie właśnie trochę nietypowe i "nie moje", sama nie wiem co mnie tak naszło :D

      Usuń
  6. śliczny efekt, kolorystyka bardzo ludowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają świetnie! Jak zapuszczę w końcu swoje paznokcie (a jestem na dobrej drodze, bo właśnie położyłam nową hybrydę!), to sprawię sobie takie naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na hybrydach też się świetnie noszą ^ ^

      Usuń
  8. Przepiękny efekt! Jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  9. No chyba faktycznie lekko folkowo. Ale bardzo ładnie folkowo :) Ja uwielbiam naklejki wodne! Używam zamiennie ze stemplami :) Za to pyłków nie stosuję bo nie noszę hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei teraz mega rzadko decydują się na stemple, bo zawsze mnie poirytuje że coś nie odbija się w całości :/

      Usuń
  10. Mi te naklejki nie kojarzą się folkowo, a raczej tatuażowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje drugie skojarzenie :D

      Usuń
  11. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    Dziękuję za cudowną inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pomiędzy folkiem i retro tatuażem, ciekawie wyszło :D Naklejki z ptaszkami świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :D. Śliczne są i bardzo szczegółowe :)

      Usuń