niedziela, 26 marca 2017

Paczka ambasadorska od MAKEUP REVOLUTION 馃挅

Hej! Z pocz膮tkiem marca przylecia艂a do mnie maasaaaa nowo艣ci od Makeup Revolution w ogromnej paczce ambasadorskiej :). Jak ju偶 Wam wspomina艂am zosta艂am ambasadork膮 marki na ten rok, z czego si臋 ogromnie ciesz臋 - makija偶e przy u偶yciu kosmetyk贸w MUR, ale te偶 swatche, zdj臋cia produkt贸w i tym podobne, wrzucam na m贸j fb i instagram, gdzie mo偶ecie 艣ledzi膰 wszystko na bie偶膮co. Dzi艣 chcia艂am Wam pokaza膰 co mniej wi臋cej do mnie przysz艂o w paczce i podzieli膰 si臋 pierwszymi wra偶eniami. Mimo, 偶e przez ca艂y miesi膮c malowa艂am si臋 praktycznie tylko tymi kosmetykami to naprawd臋 nie uda艂o mi si臋 jeszcze wszystkiego dobrze przetestowa膰!


Zdecydowanie najbardziej ucieszy艂 mnie widok nowej paletki "czekoladki" Golden Bar. Jestem wielk膮 fank膮 tych czekoladowych palet i bardzo cz臋sto ich u偶ywam na co dzie艅, moim zdaniem to 艣wietne jako艣ciowo cienie w bardzo przyjaznej cenie dla naszego portfela. Golden Bar od pocz膮tku mnie zachwyci艂a, nie tylko pi臋knym z艂otym opakowaniem, ale te偶 ciep艂膮, z艂ot膮 kolorystyk膮, kt贸r膮 bardzoo lubi臋 <3. Paletka jest super, cienie zdecydowanie ciep艂e i wszystkie b艂yszcz膮ce. My艣l臋, 偶e niekt贸rym mo偶e zabrakn膮膰 tu mat贸w - ja akurat lubi臋 艂膮czy膰 cienie b艂yszcz膮ce z matowymi, wi臋c przy u偶ywaniu tej palety si臋gam po dodatkowe cienie w matach.

Bardzo pozytywnie zaskoczy艂a mnie tak偶e paleta roz艣wietlaczy Ultra Pro Glow (na zdj臋ciu obok, z niebem w tle). Fajne, mocno b艂yszcz膮ce roz艣wietlacze daj膮ce efekt g艂adkiej tafli na sk贸rze. My艣l臋, 偶e fanki roz艣wietlaczy powinny si臋 jej przyjrze膰 ;). Z Makeup Revolution zawsze mniej lubi艂am palety cieni w formie cienkich paseczk贸w, jak np. te z serii Iconic. Dosta艂am jedn膮 tak膮 paletk臋 Redemption Palette Essential Mattes i tutaj te偶 spostrze偶enia mam podobne - troch臋 s艂absza pigmentacja i do艣膰 sucha formu艂a. Uwa偶am, 偶e te paletki s膮 fajniejsze dla os贸b mniej wprawionych w makija偶u, bo ci臋偶ej sobie zrobi膰 nimi krzywd臋... ja jednak wol臋 wysoki stopie艅 pigmentacji.


Ca艂kiem fajnie wypadaj膮 te偶 kremowe palety do konturowania Ultra Pro HD, cho膰 mi jeszcze bardziej odpowiadaj膮 te w pudrowej wersji. Nie jestem w sumie te偶 fank膮 konturowania na mokro na co dzie艅, t臋 metod膮 wol臋 do zdj臋膰 gdzie potrafi dawa膰 naprawd臋 niez艂e efekty. Je艣li jednak lubicie kremowe palety to my艣l臋, 偶e ta jest godna uwagi (to najja艣niejszy wariant), cho膰by ze wzgl臋du na kolory: kilka jasnych, jeden typowy kremowy roz艣wietlacz, 偶贸艂ty i 艂adne br膮zy (ten z lewego dolnego rogu ma fajny ch艂odny odcie艅).


Bardzo na plus tr贸jki z r贸偶em, br膮zerem i roz艣wietlaczem Ultra Scultp & Contour Kit. Br膮zer jest mocnyyy, ale idealnie si臋 rozciera (tylko, 偶e ciep艂y!), z kolei roz艣wietlacz intensywny, waniliowy, w typie Mary Lou Manizer ;). Jeden wariant mam z miedzianym "r贸偶em", drugi z brzoskwiniowym w typie rose gold.

Nie wiedzia艂am, 偶e Makeup Revolution ma tyle produkt贸w do brwi w ofercie, wow! Najbardziej polubi艂am pomady i p艂ynne farbki Brow Revolution.


Ca艂kiem przyjemne okaza艂y si臋 p臋dzle - szczotki w r贸偶nych rozmiarach. Kiedy艣 by艂am do takich szczotek bardzo sceptycznie nastawiona, bo kupi艂am jedn膮, bardzo badziewn膮 na aliexpresie, kt贸ra totalnie mnie zniech臋ci艂a do tego rodzaju p臋dzli. Te z MUR to zupe艂nie inna bajka, mi臋ciutkie w艂osie, sama przyjemno艣膰 z u偶ywania! Mimo wszystko nie przebijaj膮 dla mnie g膮beczek typu beauty blender, je艣li chodzi o efekt ko艅cowy na sk贸rze ;).

Nowo艣ci膮 w ofercie marki, kt贸ra dopiero ma wej艣膰 do sprzeda偶y jest matowa paleta Ultra Eye Contour Light & Shade. Tylko maty, neutralna kolorystyka, wi臋c paletka mo偶e robi膰 za tak膮 "bazow膮" je艣li brakuje Wam takich podstawowych odcieni.


Radiance Palette to trio bardzo subtelnych roz艣wietlaczy. Jeszcze nie zd膮偶y艂am dobrze przetestowa膰 tej paletki, ale w jej przypadku efekt jest naprawd臋 subtelny. Je艣li efekt mocnego roz艣wietlenia do Was nie przemawia to jest szansa, 偶e w艂a艣nie taki delikatny, bardziej satynowy po艂ysk przypadnie Wam do gustu. Obok zupe艂nie inny rodzaj roz艣wietlenia, bo duochromowy i opalizuj膮cy - Ultra Strobe Balm Palette. MUR zawsze pod膮偶a za trendami i bardzo dobrze! Roz艣wietlacze opalizuj膮 na zielono, niebiesko b膮d藕 r贸偶owo, ale klasyczny odcie艅 te偶 znalaz艂 si臋 w palecie. Poprosz臋 jeszcze o wersj臋 pudrow膮!

Poni偶ej urocza, r贸偶owa czekoladka Light & Glow czyli duet roz艣wietlacza i czego艣 na kszta艂t r贸偶u. Tak naprawd臋 obydwa odcienie z tej paletki s膮 mocno roz艣wietlaj膮ce, chocia偶 jeden z nich wygl膮da raczej w艂a艣nie na r贸偶 (ale po roztarciu koloru ma艂o co wida膰, a jedynie b艂ysk). I jeszcze jeden roz艣wietlacz, kt贸ry strasznie mnie ciekawi艂 Unicorns Heart. S艂odkie t臋czowe serduszko nie daje jednak efektu t臋czy, bez obaw mo偶na go nosi膰 na co dzie艅 :). Po zmieszaniu uzyskujemy ch艂odny, 艣nie偶ny, lekko b艂臋kitny kolor, kt贸ry nie ka偶demu mo偶e b臋dzie pasowa艂, ale wygl膮da moim zdaniem zdecydowanie "noszalnie" :).


W paczce znalaz艂am tak偶e mn贸stwo odcieni p艂ynnych pomadek do ust Retro Luxe. Te w czarnym opakowaniach s膮 matowe (z Retro Luxe s膮 jeszcze b艂yszcz膮ce lakiery i metaliczne odcienie). Na plus na pewno bardzo mocna pigmentacja, 艣wietne w tym nietypowe odcienie i 艂adny efekt na ustach. Ci膮gle je testuj臋 i cho膰 wi臋kszo艣膰 odcieni idealnie trafia w m贸j gust, to nie do ko艅ca polubi艂am si臋 z ich formu艂膮, kt贸ra jest ci臋偶ka na ustach (a ja wol臋 l偶ejsze maty, bardziej p艂ynne lub w konsystencji lekkiego musu). W ka偶dym kartoniku opr贸cz pomadki znajduje si臋 tak偶e kontur贸wka w odpowiednim odcieniu.


I to tak naprawd臋 jeszcze nie wszystkie kosmetyki, kt贸re mam do pokazania! Dajcie zna膰, kt贸re ciekawi膮 Was najbardziej, kt贸re z nich same macie.


52 komentarze:

  1. Jezu ile cudno艣ci 馃槏 jak zawsze ch臋tnie zajrz臋 na post z nowym makija偶em :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Yay, masz Unicorn Heart! W og贸le gratuluj臋 tutu艂u ambasadora, to super! A poka偶esz prosz臋 t臋czowy roz艣wietlacz w akcji? Czy wida膰 jak膮艣 t臋cz臋 bez zmieszania? Ja zam贸wi艂am sobie PRISM od Bitter lace beauty, nie mog臋 si臋 doczeka膰 <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki :D!
      Pokazywa艂am go na fb, zerknij tu: https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17353442_1017655945001092_5049039784404687152_n.jpg?oh=4709248f4bd0c806cac867d93db81e30&oe=59620ACE

      Bez zmieszania nie daje efektu t臋czy, tylko takie lekko r贸偶ni膮ce si臋 od siebie pastele, tak偶e nie mo偶e by膰 zamiennikiem prawdziwego t臋czowego roz艣wietlacza. Kiedy Prism ma przyj艣膰 :D??? Jestem mega ciekawa twojej opinii!!!!

      Usu艅
  3. Zazdroszcz臋 Ci tej paczki :) Wygl膮da fantastycznie:) B臋dziesz mia艂a co testowa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj to fakt, masa nowo艣ci do test贸w ;)

      Usu艅
  4. Ciekawi mnie bardzo jak na poliku prezentuje si臋 ten Unicorn heart :D. I paletka Ultra Eye Contour Light & Shade, bo bardzo si臋 na ni膮 nakr臋ci艂am odk膮d gdzie艣 tam na youtube j膮 wyhaczy艂am, ciekawa jednak jestem opinii, jakie w u偶ytkowaniu s膮 te cienie :).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hmm wygl膮da jak bardzo ch艂odny, nieco b艂臋kitny roz艣wietlacz o du偶ej intensywno艣ci :D

      Paletka fajna, cienie matowe, troch臋 suche, og贸lnie spoko z czego te jasne s膮 dla mnie jak najbarddziej ok, a ciemne troszk臋 suche i je艣li chcia艂abym uzyska膰 naprawd臋 intensywny odcie艅 to konieczna baza :)

      Usu艅
  5. fajna paka ;)
    nie mia艂am jeszcze 偶adnego kosmetyku tej marki, nie przekonuj膮 mnie recenzje ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hehe to moje te偶 Ci臋 nie przekonaj膮, ale ja paletki czekoladki zawsze polecam ;D

      Usu艅
    2. Twoje mog膮 mnie przekona膰 ;)
      Sporo czyta艂am ostatnio negatywnych o cieniach i ju偶 sama nie wiem ;)

      Musz臋 je zaraz poogl膮da膰 w sieci dok艂adniej.

      Usu艅
    3. Alieneczko, moim zdaniem ich cienie s膮 r贸偶ne po prostu, niekt贸re bardzo lubi臋, za innymi nie przepadam ;). Je艣li chcia艂aby艣 co艣 kupi膰 to najmocniej poleca艂abym palet臋 czekoladk臋 I Heart Chocolate albo bia艂膮 czekolad臋 - obydwie s膮 super, ta druga bardziej dzienna i delikatna. Fajna jako艣膰, pigmentacja, 艂adnie zgrane kolorystycznie, ja osobi艣cie u偶ywam ich mega cz臋sto (tylko nie wiem czy to twoje kolory).

      Lubi臋 te偶 Eyes Like Angels, kt贸ra jest bardziej kolorowa. Z kolei s艂absze s膮 te paletki w formie paseczk贸w, np. Iconic - gorsza pigmentacja i twardsze formu艂y.

      Usu艅
  6. Jejku! Raj! Uwielbiam kosmetyki MUR. 艢wietna jako艣膰 za niewielk膮 cen臋. Gdybym mog艂a wykupi艂abym wszystko co tylko wyprodukowali :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶, jako艣膰 bardzo fajna a cenowo te偶 w porz膮dku ^ ^

      Usu艅
  7. Bo偶e jaka cudna paczka,tylko pozazdro艣ci膰 <3
    ciekawi膮 mnie te potr贸jde delikatne jak piszesz roz艣wietlacze-przepadam za roz艣wietlaczami (bronerami natomiast nie potrafi臋 si臋 obs艂ugiwa膰) :) Pomady do brwi te偶 mnie ciekawi膮,ta najciemniejsza :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. S膮 naprawd臋 ultra delikatne :). Taki subtelny, satynowy b艂ysk ^ ^. Za to pomady s膮 w porz膮dku moim zdaniem, mocno napigmentowane i takie g臋ste i bardziej nie suche, nie jak farbki ;)

      Usu艅
  8. Cudowna paczka - nie mog臋 si臋 doczeka膰 Twoich makija偶y :-) Co do recenzji, to z ch臋ci膮 poczyta艂abym o Unicorn Heart - korci mnie on niesamowicie z racji na wygl膮d, ale mam wra偶enie, 偶e jest nieu偶ywalny na co dzie艅 :-P

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ciesz臋 si臋 ^ ^ :). Na pewno o nim napisz臋 - dla mnie nadaje si臋 na co dzie艅, ale jest mocno ch艂odny, wr臋cz lekko b艂臋kitny :). Nie wiem czy uda mi si臋 w艂a艣ciwy odcie艅 odda膰 na zdj臋ciu, bo aparat zawsze "ugrzecznia" wszystko :D. Tak czy siak wypu艣ci艂am si臋 ju偶 w tym roz艣wietlaczu do ludzi :D

      Usu艅
  9. ciekawa jestem p臋dzla-szczotki :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. My艣l臋, 偶e jest ca艂kiem ca艂kiem :)

      Usu艅
  10. Mega paczka, du偶o 艣wietnych produkt贸w

    OdpowiedzUsu艅
  11. Czekam na t膮 Light & Shade i czekam ... juz mi po g艂owie chodzi zakup orygina艂u.
    Mia艂am palet臋 Fortune, ale co艣 mi w niej nie pasowa艂o - niby 艂adne kolory, ale czego艣 brakowa艂o.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Fortune marzy艂a mi si臋 od dawna, po pierwszych testach my艣l臋, 偶e jest fajna, ale ja chyba wol臋 czekoladki :D

      Usu艅
  12. O wow... Zbieram szcz臋k臋 z pod艂ogi ;O Tyle cudowno艣ci <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D wi臋kszo艣膰 naprawd臋 fajnie si臋 zapowiada :D

      Usu艅
  13. Ale paczucha! I tyle cudowno艣ci do testowania! Ciekawi膮 mnie te szczoteczki. Nie mia艂am jeszcze okazji takich testowa膰.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Fajne, ale ja wol臋 g膮b臋czk臋 Blend It <3

      Usu艅
  14. Czekam na recenzj臋 pomadek Retro Luxe ;)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Ich paletki do konturowania kusz膮 mnie od dawna :D

    OdpowiedzUsu艅
  16. tyle wspania艂o艣ci i na tak pi臋knych zdj臋ciach!
    Umar艂am...

    OdpowiedzUsu艅
  17. Jejku.... tyle cudowno艣ci! Zazdroszcz臋^^ Nowa czekoladowa paletka jest prze艣liczna. <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Golden Bar jest cudowna :) Uwielbiam takie ciep艂e kolory:)

      Usu艅
  18. O jeny, a偶 nie wiadomo na co patrze膰 :D Przyjemnego u偶ywania!

    OdpowiedzUsu艅
  19. Ja mam paletk臋 Flawless Matte. Widzia艂am jej kawa艂ek na jednym z Twoich zdj臋膰. Nie powiem, bo mo偶na z niej 艂adne makija偶e zrobi膰, ale baaaardzo du偶o cieni ma wg mnie takie same kolory, kt贸re niczym si臋 nie r贸偶ni膮 po na艂o偶eniu na powiek臋 i te najja艣niejsze maj膮 kiepsk膮 pigmentacj臋, znikaj膮 na powiekach.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam te偶 Flawless Matte ju偶 od d艂u偶szego czasu i mog臋 si臋 zgodzi膰 - du偶o kolor贸w jest niezwykle podobnych, tak 偶e na oku r贸偶nica jest 偶adna. Dla mnie s膮 w sumie ok, ale troch臋 za suche. Zdecydowanie bardziej wol臋 czekoladowe palety :)

      Usu艅
  20. Zazdro, zazdro, zazdro ♥ Ch臋tnie poczytam o tych Brow Revolution!

    OdpowiedzUsu艅