wtorek, 28 marca 2017

SHINYBOX Pani Wiosna 馃尲

Hej! Kilka dni temu pojawi艂 si臋 nowy, marcowy ShinyBox, pod has艂em "Pani Wiosna" :). Szczerze m贸wi膮c liczy艂am ju偶 na typowo wiosenn膮 edycj臋, chyba przez fakt, 偶e pierwsze wiosenne dni bardzo mnie ciesz膮. Mam wra偶enie, 偶e w ostatnich miesi膮cach Shiny naprawd臋 trzyma poziom (szczeg贸lnie w por贸wnaniu z pude艂kami tak sprzed 3 lat, kt贸re by艂y moim zdaniem o wiele marniejsze). Marcowy box r贸wnie偶 wypad艂 bardzo fajnie, zreszt膮 same sp贸jrzcie na zawarto艣膰!


Wewn膮trz boxa mog艂y艣my tym razem znale藕膰 a偶 siedem produkt贸w pe艂nowymiarowych, to 艣wietny wynik! W艂a艣ciwie tylko jeden kosmetyk pojawi艂 si臋 w miniaturowej wersji. Mamy tak偶e nowo艣ci rynkowe (zawsze na plus) i co艣 co od dawna mia艂am ochot臋 wypr贸bowa膰... ;).


LASHVOLUTION Serum do rz臋s | Dro偶szym produktem w tym Shiny jest od偶ywka do rz臋s LashVolution, kt贸ra w regularnej cenie kosztuje 79z艂 (a wi臋c op艂aca艂o si臋 je艣li kto艣 mia艂 na ni膮 ochot臋). My艣l臋, 偶e to fajny produkt, kt贸ry ucieszy wiele subskrybentek, aczkolwiek ja nie wiem czy odwa偶臋 si臋 spr贸bowa膰, bo niestety wiele od偶ywek lubi mnie uczula膰.

SCHWARZKOPF Suchy szampon Got2b | Nowo艣ci膮 jest suchy szampon Got2b w miniaturowej "wyjazdowej" wersji. Zawsze jestem na tak dla nowo艣ci rynkowych, fajnie wypr贸bowa膰 co艣 co dopiero wchodzi do sprzeda偶y. Ostatnio jednak baaardzo rzadko u偶ywam suchych szampon贸w, kiedy艣 je uwielbia艂am, potem mi przesz艂o... te偶 tak macie?

SCHWARZKOPF Szampon Nature Moments | Druga nowo艣膰, r贸wnie偶 od Schwarzkopf to szampon Nature Moments - nowa, owocowa linia. Brzmi fajnie, ja trafi艂am na malin臋, kt贸ra pachnie bardzo apetycznie!

BIELENDA Mikrodermabrazja | W boxie znalaz艂a si臋 te偶 saszetka od Bielendy, by艂y r贸偶ne warianty, u mnie to "Mikrodermabrazja". Na pewno spr贸buj臋, cho膰 akurat ten produkt nie wywo艂a艂 u mnie wi臋kszej euforii ;).

BELL Kremowy r贸偶 | Mamy tak偶e co艣 z kolor贸wki, co oczywi艣cie bardzo mnie cieszy. Pe艂nowymiarowy, kremowy r贸偶 od Bell w dziewcz臋cym odcieniu ciep艂ego r贸偶u. Fajna opcja je艣li kto艣 nie mia艂 styczno艣ci z r贸偶em w formie kremowej.

JADWIGA Papka do cery tr膮dzikowej | Produkt, kt贸ry najbardziej mnie ucieszy艂 to "papka" marki Jadwiga. S艂ysza艂am wiele dobrego o kosmetykach Jadwiga, sam膮 papk臋 poleca te偶 wiele os贸b, wi臋c nie mog臋 si臋 ju偶 doczeka膰 偶eby j膮 wreszcie wypr贸bowa膰!

GLOV Quick Treat Unicornection | Jak wiecie bardzo lubi臋 myjki Glov, s膮 fajne i bardzo przydatne (no i naprawd臋 zmywaj膮 makija偶 sam膮 wod膮!). Tych ma艂ych jednak ju偶 nie u偶ywam, bo bardziej odpowiada mi wi臋ksza. B臋dzie jednak dobra dla wypr贸bowania dla os贸b, kt贸rej jeszcze nie mia艂y styczno艣ci z t膮 magiczn膮 r臋kawic膮.

DELIA Krem do st贸p | Jako prezent pojawi艂 si臋 krem do st贸p Delia - Regulator Potliwo艣ci. Jest to spore, pe艂nowymiarowe opakowanie!



Co s膮dzicie o marcowym ShinyBoxie? Ja my艣l臋, 偶e zawarto艣膰 robi pozytywne wra偶enie, a kosmetyki s膮 zdecydowanie praktyczne. Najbardziej cieszy mnie papka Jadwiga, mia艂y艣cie j膮 ju偶 kiedy艣?

17 komentarzy:

  1. Papka Jadwigi - s艂ysza艂am o niej duuuu偶o dobrego ale sama jeszcze jej nie pr贸bowa艂am. Ciekawa jestem te偶 tego serum do rz臋s... ca艂a zawarto艣膰 pude艂eczka super. A samo pude艂ko jest prze艣liczne.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, s艂ysza艂am 偶e jest 艣wietna, wi臋c mo偶e nawet jeszcze dzi艣 j膮 sprawdz臋 :)!

      Usu艅
  2. Szata graficzna jest cudna! <3
    Ale moim zdaniem bez wi臋kszego sza艂u. Jedynie zainteresowa艂y mnie nowo艣ci od Schwarzkopf i ta od偶ywka do rz臋s.
    Pozdrawiam wiosennie. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wiosenna :). Ja jestem zadowolona, to pude艂ko bardziej takie praktyczne od strony zawarto艣ci, ale nie narzekam ;).
      Dzi臋ki i wzjamenie pozdrowienia ^ ^

      Usu艅
  3. Dla mnie te偶 bez sza艂u, ale ka偶demu mo偶e si臋 spodoba膰 co innego :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wed艂ug mnie zawarto艣膰 jest bardzo interesuj膮ca. Typowo wiosenne kosmetyki pozwalaj膮ce "odgruzowa膰" urod臋 po zimie ;)

    OdpowiedzUsu艅
  5. jestem z niego zadowolona, papka dzia艂a super i szybko wyleczy艂a mi nieprzyjaciela.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ooo mnie w艂a艣nie ta papka strasznie ciekawi :D

      Usu艅
  6. Mi si臋 podoba. Zawarto艣膰 ok, praktycznie wszystko ch臋tnie bym wypr贸bowa艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w sumie takie dosy膰 uniwersalne jak dla mnie :)

      Usu艅
  7. mnie jako艣 najmniej ucieszy艂a papka Jadwigi ;)

    OdpowiedzUsu艅