piątek, 31 marca 2017

ZAPACHY NA WIOSNĘ | Kwiatowe wody toaletowe DAGMAR

Hej! Zawsze jak tylko przychodzi wiosna i robi się cieplej, odstawiam wszystkie cięższe "zimowe" perfumy na rzecz tych lżejszych i po prostu bardziej wiosennych. Zwykle w tym czasie najchętniej sięgam po zapachy z nutą róży, którą uwielbiam cały rok, ale wiosna wydaje mi się dla niej najbardziej odpowiednia :).

W ostatnim czasie testowałam trzy wody toaletowe Dagmar, marki Świt Pharma. Jest to najniższa półka cenowa jeśli mówimy o zapachach, ale że już nie raz przekonałam się o tym, że tanie nie raz okazuje się i fajne, to podeszłam do nich bez uprzedzeń. Od razu mówię, że nie są to zapachy dla koneserów - to lekkie, proste, kwiatowe kompozycje na co dzień.


Z reguły najbardziej interesują mnie nietypowe perfumy, zawsze szukam czegoś oryginalnego, a odkąd odkryłam perfumerie niszowe to mam wrażenie, że w zwyczajnej perfumerii nie ma nic dla mnie... ale z drugiej strony zawsze znajdzie się u mnie miejsce na lekkie, nieskomplikowane zapachy, których lubię używać np. do pracy, gdzie dziwaczne połączenia nut czy ciężkie kompozycje mogłyby kogoś odstraszyć ;). Wody Dagmar właśnie najczęściej nosiłam do pracy i myślę, że nikogo nie irytowały. Nie są to też jakoś wybitnie trwałe czy mocne zapachy, co przy takim przeznaczeniu jak moje nie odbierałam też na minus.

MAGNOLIA | Były moim ulubionym wariantem. Kwiatowo-owocowo-pudrowe, z nutą czarnej porzeczki, jaśminu, wanilii, drzewa sandałowego i oczywiście magnolii. Przypuszczam, że nuta drzewa sandałowego sprawiła, że to właśnie tę wersję polubiłam najbardziej. Moim zdaniem to bardzo kobiecy zapach, trochę kwiatowy, trochę pudrowy, ale jest w nim nuta 'kremowości', którą bardzo lubię w perfumach.

SUNFLOWER | Kwiatowo-owocowo-drzewne, z nutą kwiatu pomarańczy, melona, brzoskwini, róży, irysa, piżma. Moim zdaniem to bardzo ciepły i wesoły zapach, faktycznie kojarzy mi się ze słonecznikiem i latem (choć latem mógłby być dla mnie zbyt mdły i mało świeży). Przyjemny!

LILLY | Lilly są kwiatowo-owocowe, z nutami lilii, róży, jaśminu, jabłka i zielonego hiacyntu. Z tej trójki są najbardziej chłodne, zimne i w moim odczuciu najmocniej kwiatowe i wiosenne. Chyba najbardziej kojarzą mi się z zapachem lilii i hiacyntów.


Jeśli lubicie kwiatowe, lekkie zapachy i nie szukacie skomplikowanych kompozycji to polecam, są przyjemne, dziewczęce, myślę że mogą się podobać zarówno nastolatkom jak i kobietom. Moim typem jest kobieca, kremowo-pudrowa Magnolia :). Można je kupić w sklepie online, podobno są także w niektórych Rossmannach. Te wody to naprawdę tanioszka, bo kosztują mniej niż 20zł i choć tak jak mówię - nie są wybitne, to nie pachną też bazarowo. Spotkałyście się już z nimi?


28 komentarzy:

  1. Też na wiosnę i lato przestawiam się na lżejsze zapachy. Ostatnio moim ulubieńcem stał się Eclat Weekend z Oriflame. Ładny, świeży i niezobowiązujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam Eclat Mademoiselle :D na wiosnę też fajny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Naprawdę ładne jak za takie niedrogie wody!

      Usuń
  3. perfumy kocham;) Estetyka flakonów klasyczna ale przyciąga wzrok,
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są proste, ale jednocześnie ładne :)

      Usuń
  4. Są w niektórych Rossmanach, np. w Jankach koło Ikei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cenne info, zaktualizowałam w poście :)

      Usuń
  5. Kuszące, idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnolia przypadłaby mi do gustu :)
    Widuję je w blogosferze,w drogeriach na razie nie rozglądałam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś też nie rzuciły mi się w oczy w drogerii, ale podobno są w rossach :)

      Usuń
  7. Uwielbiam lekkie, kwiatowe zapachy! Na lato w sam raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie właśnie zaczyna się sezon na takie zapachy :) wiosna, kiedy wszystko ożywa to czas na kwiatowe perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, teraz jest idealna pora na takie nuty :)

      Usuń
  9. Wody teraz robią? Na pierwszy rzut oka dobrze się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I całkiem fajnie pachną choć nie są zbytnio skomplikowane :)

      Usuń
  10. bardzo ładne, wiosenne zapachy, znam je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy ich nie widziałam. Nazwy przyciągają uwagę. Ja obecnie używam gardenie ale z TBS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nawet mi nie mów, bo uwielbiam zapach gardenii i właśnie szukam jakiejś ładnej w perfumach, a TBS mi zamknęli :((((

      Usuń
  12. Nie spotkałam się z nimi ;) Ja w marcu miałam fazę na YR Kwiat wiśni - też lekkie, nieskomplikowane, kwiatowe i dziewczęce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam je choć akurat tych nie mam, ale fakt są bardzo przyjemne :). Zresztą ja całą tę serię od YR baaardzooo lubię ^ ^

      Usuń
  13. Ja mam Sunflower już od dobrej połowy roku. Wyczaiłam w warszawskim Rossmannie w Arkadii. Niestety są bardzo mało trwałe, dlatego ratuję je wazelinką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DObry patent, też czasem z niego korzystam. Fakt, trwałość nie jest ich mocną stroną!

      Usuń
  14. kocham słodkie zapachy, chyba się na któryś skusze :)

    OdpowiedzUsuń