piątek, 21 kwietnia 2017

NOWOŚCI od GOLDEN ROSE

Hej! W ostatnim czasie wpadło mi w ręce trochę nowości, między innymi z Golden Rose i to właśnie o nich będzie dzisiejszy wpis. GR od kilku lat zaskakuje bardzo fajnymi nowościami zgodnymi z aktualnymi trendami w makijażu, a przy okazji ma przyjazne dla portfela ceny ;). Szczerze mówiąc ja nawet często nie bardzo nadążam za wszystkimi nowościami marki, zatrzymałam się gdzieś przy flamastrach do ust, a na stronie widzę, że pojawiły się już kolejne rzeczy np. owalne pędzle-szczotki w różnych rozmiarach.



Długo przymierzałam się do polecanego odcienia nr 5 Liquid Matte Lipstick. Bardzo lubię tę serię, ale mam głównie jaśniejsze odcienie, a ta borówka ciągle chodziła mi po głowie i choć to raczej jesienny kolor to ostatnio wreszcie ją kupiłam. Do jagodowej 5 idealnie pasuje konturówka nr 520 z linii Dream Lips. Uwielbiam te konturówki, są miękkie, dobrze napigmentowane i mają świetne odcienie. Konturówki do ust kupuję praktycznie tylko z Golden Rose (nie licząc kilku wyjątków, które mi się przydarzyły jak Miss Sporty, MAC czy Kobo).

Po lewej idealny przybrudzony róż o przyjemnej, bardzo kremowej formule - to nr 44 Ultra Rich Colour. Wydaje mi się, że seria zmieniła opakowania, bo kojarzę że kiedyś były złote, a teraz to klasyczne matowe opakowanie, dużo ładniejsze.


Nowością w ofercie są markery do ust Lip Marker. Przyznaję, że na ustach jeszcze nie udało mi się ich wypróbować, ale z ręki ciężko je domyć! Mój odcień to koralowy 102, będzie fajny na lato :). To takie typowe tinty wżerające się w skórę.

Jest też trochę nowości do oczu: biała baza pod tusz Lash Primer, maskara Lash Plumping i baza pod cienie, która nie jest już może aż taką świeżynką :). Bazę polubiłam za idealną, aksamitną formułę, ale nie jest to ideał - szukam czegoś co będzie jeszcze trwalsze w efekcie końcowym.


Golden Rose zawsze kojarzy mi się z produktami do ust, ale mają przecież w asortymencie też trochę cieni do oczu np. paletki piątki. Ta jest chyba najfajniejsza ze wszystkich, z którymi miałam styczność - 112 Stormy Matte. Generalnie cienie GR nie są w moim odczuciu bardzo intensywne, co oczywiście dla jednym będzie plusem, a dla innych minusem ;).


Na koniec info dla krakowianek - Golden Rose jest teraz także w Galerii Krakowskiej (poziom -1). Już od dawna zastanawiało mnie to czemu jeszcze w Galerii Krk nie mają swojego punktu, bo obstawiałam, że na pewno miałby ogromne wzięcie w samym centrum :). Teraz dla wielu osób będzie wreszcie po drodze ^ ^.


wtorek, 18 kwietnia 2017

LIFERIA | Wiosenny box 🎁

Hej! Niedawno w moje ręce trafiło kolejne pudełko Liferia - jest to wiosenna, marcowa edycja. Zawsze bardzo czekam na ten box, bo w Liferii możemy spodziewać się nieznanych marek, które niekoniecznie będą dostępne w Polsce. Właśnie na takie kosmetyki liczę zawsze najbardziej, bo wiadomo - nowości są najciekawsze ;).


Do marcowego pudełeczka trafiło pięć różnych produktów, ale tym razem wszystko to pielęgnacja. Pudełko dostępne jest w sprzedaży jeszcze tylko dwa dni - do 20 kwietnia. Jeśli miałybyście ochotę je sobie zamówić to polecam Wam specjalny kod: kosme_march, dzięki któremu otrzymacie dodatkowy szósty kosmetyk - będzie to pomadka Pierre Rene lub mgiełka do włosów Beaver. Aby skorzystać z tej oferty należy wpisać kod w polu "komentarze" podczas składania zamówienia (na liferia.pl).

W marcowej edycji nie zabrakło kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Mamy płyn micelarny, jako pierwszy etap codziennej pielęgnacji - micel marki Balneokosmetyki Malinowy Zdrój, które pewnie część z Was już zna. Ja miałam z nimi kiedyś styczność, ale generalnie rzecz biorąc markę znam bardzo pobieżnie, więc chętnie poznam się z kolejnym produktem (zwłaszcza, że micele schodzą u mnie jak woda). Płyn przeznaczony jest do cery normalnej i wrażliwej, a opakowanie jest pełnowymiarowe. Drugim produktem do pielęgnacji skóry twarzy jest tonik wiesiołkowy Naturalis. Z tonikami zawsze mi jest jakoś nie po drodze, ale jednak staram się pamiętać o ich systematycznym używaniu. Tonik nie zawiera parabenów i ma przyjemny zapach (opakowanie to pełny wymiar). Po toniku pora na krem - tym razem Liferia umieściła w boxie miniaturę kremu Ahava o lekkiej formule i nawilżającym działaniu. Krem zapowiada się ciekawie, marka to dla mnie coś nowego, a sam krem ma piękny kwiatowy zapach i momentalnie się wchłania. Oprócz kosmetyków do pielęgnacji twarzy mogłyśmy znaleźć miniaturę żelu pod prysznic Apple&Bears w wersji Pomegranate&Aloe Vera (lubię takie mini żele, bo są super na basen i na wyjazdy). Marka to znów dla mnie totalna nowość, a zapach żelu bardzo fajny! Jednak z całej zawartości od razu wpadła mi w oko pęseta The Vintage Cosmetic Company, w uroczym opakowaniu w stylu retro. To właśnie jej jestem najbardziej ciekawa, bo wciąż szukam idealnej pęsety!



Dajcie znać czy coś wpadło Wam w oko i czy macie godną polecenia pęsetę. Ja jeszcze nie znalazłam ideału, choć bardzo lubię Elite Models z Rossmanna.



środa, 12 kwietnia 2017

MAKIJAŻ: Różowe CUT CREASE 🎀

Hej! Dziś kolejny makijaż, ale w zupełnie innym klimacie, bo nieco mniej odjechany choć wciąż mocny :). Tym razem kolorem przewodnim stał się róż, który w połączeniu z bardziej przygaszonymi, ciemniejszymi odcieniami potrafi wyglądać niesamowicie. Bardzo lubię łączyć odcienie różu z ciemnym bordo, dzięki czemu róż wygląda bardziej elegancko i wieczorowo. W dzisiejszym makijażu w wydaniu cut crease czyli sposobie malowania gdzie ruchoma powieka jest wyraźnie odcięta od reszty (u mnie też dzięki białemu eyelinerowi).

Większość kosmetyków, które używałam w tym makijażu to oczywiście wciąż Makeup Revolution :). Na oczach miks cieni z paletki Flawless i palety róży Sugar & Spice (którą zastosowałam po prostu w roli cieni). Dodatkowo biały eyeliner Inglot w żelu i rzęsy Ardel #111. Użyłam tutaj też trójki do konturowania twarzy Ultra Sculpt & Contour Kit 01 i tęczowego rozświetlacza Unicorns Heart. Z kolei na ustach przepiękna metaliczna pomadka Retro Luxe w kolorze Worth It (kocham ten kolor!). Niestety pomadki nie są jeszcze dostępne w Polsce, ale mają wejść do sprzedaży.



Cut crease zdecydowanie najlepiej wygląda na zamkniętych oczach :). Z kolei różowe odcienie na powiekach genialnie wyglądają przy błękitnych tęczówkach - myślę, że na niebieskookich mój makijaż wyglądałby jeszcze ciekawiej, bo bardziej kontrastowo.


wtorek, 11 kwietnia 2017

MAKEUP: 90's 👽💊🍭

Hej! Na dziś przerysowany brokatowy look trochę w stylu lat 90. Bardzo lubię tworzyć takie mniej typowe makijaże. Oczywiście te z gatunku "do noszenia" też są fajne i bardzo praktyczne, ale nie można sobie tak poszaleć ;).

Do tego looku używałam głównie cieni od Makeup Revolution (paletka Fortune Favours the Brave), ale też brokatów. Na oczach wylądował nawet Pixel Efekt z ostatniego wpisu! Na ustach matowa pomadka MUR Retro Luxe Magnificent, a na nią nałożony pigment z Inglota.




sobota, 8 kwietnia 2017

MANICURE: Indigo PIXEL EFFECT KOPCIUSZEK

Marka Indigo na wiosnę wprowadza kolejne "pyłkowe" nowości! Odkąd bardziej przerzuciłam się na lakiery hybrydowe, moje ulubione metody na zdobienia totalnie zdominowały wszystkie "syrenki", metal manixy, kameleony i inne pyłki, które dają niezwykłe efekty na paznokciach. W tej kategorii zawsze jakoś najbardziej przekonują mnie pyłki Indigo, może dlatego że marka często wprowadza je jako pierwsza do sprzedaży, a może po prostu przez to, że to od nich kupiłam pierwszą syrenkę. Jak tylko dowiedziałam się o nowych neonowych syrenkach (świetne!) to zajrzałam do ich sklepu stacjonarnego i kupiłam kilka nowości - między innymi Pixel Effect.

Pixel to coś w typie popularnego efektu syrenki, tyle że zdecydowanie grubszy. Mieni się podobnie, fajnie i mocno duochromowo, bo od zieleni przez jasny pomarańcz. Sam w sobie jest też dosyć transparentny, więc kolor bazowy przebija spod spodu, a Pixel nadaje tylko dodatkowe efekty kolorystyczne. Z jednej strony fajny, a z drugiej mam do niego mieszane uczucia, bo o ile z daleka wygląda super, to już z bliska jak zwykły gruby brokat.


Pixel Effect nakładamy podobnie jak syrenkę czyli na warstwę dyspersyjną (lepką) drugiej warstwy lakieru hybrydowego. Na to oczywiście top coat. Specjalny Dry Top czy No Wipe Top nie będzie potrzebny, bo Pixel nie będzie się chciał do niego przyczepiać. Ja nakładałam go na jasną, lekko transparentną hybrydę.



Taki brokacik kosztuje 9zł, a czy warto go kupić... zdecydujcie same :). Mnie ani nie przekonał ani też nie rozczarował. Myślę, że będę z niego korzystać używając też np. miejscami pod stemple, naklejki czy ręczne malowanki. Jak dla mnie tradycyjnej syrenki nie przebija, do mnie jednak bardziej trafia drobny, prawie jednolity błysk!

czwartek, 6 kwietnia 2017

MAKEUP REVOLUTION Unicorns Heart | TĘCZOWY ROZŚWIETLACZ 🦄

Kiedy ostatnio pokazywałam Wam nowości od Makeup Revolution, najbardziej ciekawił Was tęczowy rozświetlacz Unicorns Heart, dlatego to jego weźmiemy dziś pod lupę. Muszę przyznać, że mi też od razu wpadł w oko ten produkt, bo jest uroczy i dość nietypowy (jak na drogeryjne standardy, bo w internecie jest już trochę takich rozświetlaczy). Wiem, że wiele osób zastanawia się czy jest to kosmetyk, który znajdzie zastosowanie w codziennym makijażu, więc postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości na ten temat :).


Początkowo myślałam, że będzie to rozświetlacz dający efekt lekkiej, pastelowej tęczy na policzku, tak jak w przypadku pierwszych tęczowych rozświetlaczy, które pojawiły się w sprzedaży. Po pierwszym teście okazało się, że jednak w takiej roli się nie sprawdzi. Odcienie w opakowaniu wydają się może dosyć różne, ale tak naprawdę dają podobny, mocno perłowy błysk i mało koloru, tak że nakładane obok siebie nie dają widocznego przejścia kolorów.

Bardziej sensowne wydaje się po prostu zmieszanie ich na pędzelku i ja w ten sposób używam mojego tęczowego serduszka. Najmocniej dominuje niebieski odcień, dlatego po zmieszaniu uzyskujemy bardzo chłodny, lekko błękitny odcień. Dużo zależy czy skupimy pędzel na tym niebieskim pasku czy przejdziemy włosiem w miarę równomiernie po całości. Jeśli nałożymy na skórę w miarę rozsądną porcję produktu to uzyskamy efekt ładnej, chłodnej tafli. Czym więcej produktu tym bardziej będą wychodzić błękitne tony.



Jak widzicie na policzku wygląda chłodno, ale całkowicie normalnie i 'noszalnie'. Dopiero przy solidnej porcji wpada w błękit. Chociaż efekt jest moim zdaniem jak najbardziej "do ludzi", to też nie będzie pasował każdemu. Na pewno odradzałabym go Wam, jeśli lepiej czujecie się w cieplejszych, waniliowych rozświetlaczach. Jeśli już te typowo białe i mroźne są dla Was za zimne, to ten będzie na bank za chłodny. Trzeba po prostu lubić w nim te lekko błękitne nuty ;).



Muszę przyznać, że jestem z niego zadowolona chociaż początkowo spodziewałam się właściwie czegoś zupełnie innego. Jest fajny, daje ładny efekt intensywnego, gładkiego błysku (to naprawdę MOCNY błysk), a przy tym ma nietypową chłodną tonację. Odradzam jeśli szukałyście efektu tęczy na policzkach, bo tym rozświetlaczem jej nie uzyskacie.

wtorek, 4 kwietnia 2017

InspiredBy U.R.O.K | Edycja XI + wyniki konkursu :)

Przed nami już jedenasta edycja beauty boxa U.R.O.K InspiredBy. U.R.O.K to takie trochę mniejsze (i nieco tańsze) pudełko, które pojawia się co miesiąc. Jak na pewno wiecie, bardzo lubię beauty boxy, samą ideę pudełek-niespodzianek! U.R.O.K wiele razy trafiał w mój gust, ale ta edycja mnie jakoś szczególnie nie porwała, choć coś ciekawego we wnętrzu też się znalazło.


TERMISSA Żel do ciała | Żel pod prysznic o nawilżającym działaniu, przeznaczony dla cery wrażliwej. To drugi produkt tej marki, który będę miała okazję wypróbować. Jak dla mnie spoko choć bez szału, za to praktycznie.

DIADERMINE Kapsułki z kolagenem | Lubię wszelakie kapsułki i ampułki do twarzy, więc i te "rybki" na pewno wypróbuję. Też tak macie, że bardziej Was kręci forma kosmetyku w postaci ampułek :D?

BIOFFICINA Krem naprawczy do ust | W pudełku można było znaleźć jeden z trzech kosmetyków do ust - u mnie to krem, ale mogłyście trafić na peeling lub szminkę. Osobiście wolałabym pomadkę, ale ten krem też wydaje się całkiem ciekawy.

ETRE BELLE Hyaluronic Hydra Power | Zabieg nawilżający w trzech krokach. Ma zapewniać efekt nawilżonej, rozświetlonej i ujędrnionej cery. Przyda się, bo moje skóra ostatnio jest bardziej sucha niż zwykle, ech! To chyba coś w rodzaju maseczki.

ARMED Lekos serum | Chyba najciekawszym produktem z tego boxa jest serum-lotion wzmacniający cebulki włosów. Marki nie znam, o produkcie nigdy nawet nie słyszałam, a uwielbiam testować wcierki i różne olejki pobudzający porost włosów i przeciwdziałające wypadaniu. Trzeba będzie koniecznie go sprawdzić.

AVA Maseczka do twarzy | Dodatkowo maseczka Ava w saszetce.


Pudełko zawiera kilka ciekawych produktów, choć akurat ta edycja nie wywołała u mnie szybszego bicia serca ;). Myślę, że gdybym natrafiła na wariant z pomadką byłabym bardziej zadowolona, bo tak mam wrażenie, że całe pudełko jest takie typowo pielęgnacyjne i trochę mało zróżnicowane. Na plus lotion do włosów!




WYNIKI KONKURSU BEGLOSSY

Pora na ogłoszenie wyników konkursu z urodzinową edycją beGlossy! Pudełko poleci do...

Nihil Novi Blog! Gratulacje!

Czekam na dane do wysyłki na kosmetykowyblog@gmail.com :)



niedziela, 2 kwietnia 2017

BŁYSZCZĄCY MAKIJAŻ w stylu GLAMOUR | Makeup Revolution

Hej! Kolejny makijaż który wykonałam przy użyciu nowości od Makeup Revolution to bardziej wieczorowa, błyszcząca propozycja :). Jednocześnie makijaż nie jest też bardzo ciemny, więc myślę że mógłby być alternatywą dla smokey, w którym nie każdy czuje się dobrze.


Do makijażu oka użyłam dwóch paletek: Iconic Pro 2 i Fortune Favours the Brave. Te długaśne sztuczne rzęsy to nabytek z aliexpress :). Poza tym używałam jeszcze innych produktów MUR - pomady do brwi w odcieniu Dark Brown, palety do konturowania Ultra Pro HD Cream Contour, różu z paletki Ultra Sculpt & Contour Kit 01 i pomadki Retro Luxe w odcieniu Echalon. Rozświetlacz to Ultra Strobe Balm Palette.