wtorek, 18 kwietnia 2017

LIFERIA | Wiosenny box 馃巵

Hej! Niedawno w moje r臋ce trafi艂o kolejne pude艂ko Liferia - jest to wiosenna, marcowa edycja. Zawsze bardzo czekam na ten box, bo w Liferii mo偶emy spodziewa膰 si臋 nieznanych marek, kt贸re niekoniecznie b臋d膮 dost臋pne w Polsce. W艂a艣nie na takie kosmetyki licz臋 zawsze najbardziej, bo wiadomo - nowo艣ci s膮 najciekawsze ;).


Do marcowego pude艂eczka trafi艂o pi臋膰 r贸偶nych produkt贸w, ale tym razem wszystko to piel臋gnacja. Pude艂ko dost臋pne jest w sprzeda偶y jeszcze tylko dwa dni - do 20 kwietnia. Je艣li mia艂yby艣cie ochot臋 je sobie zam贸wi膰 to polecam Wam specjalny kod: kosme_march, dzi臋ki kt贸remu otrzymacie dodatkowy sz贸sty kosmetyk - b臋dzie to pomadka Pierre Rene lub mgie艂ka do w艂os贸w Beaver. Aby skorzysta膰 z tej oferty nale偶y wpisa膰 kod w polu "komentarze" podczas sk艂adania zam贸wienia (na liferia.pl).

W marcowej edycji nie zabrak艂o kosmetyk贸w do piel臋gnacji twarzy. Mamy p艂yn micelarny, jako pierwszy etap codziennej piel臋gnacji - micel marki Balneokosmetyki Malinowy Zdr贸j, kt贸re pewnie cz臋艣膰 z Was ju偶 zna. Ja mia艂am z nimi kiedy艣 styczno艣膰, ale generalnie rzecz bior膮c mark臋 znam bardzo pobie偶nie, wi臋c ch臋tnie poznam si臋 z kolejnym produktem (zw艂aszcza, 偶e micele schodz膮 u mnie jak woda). P艂yn przeznaczony jest do cery normalnej i wra偶liwej, a opakowanie jest pe艂nowymiarowe. Drugim produktem do piel臋gnacji sk贸ry twarzy jest tonik wiesio艂kowy Naturalis. Z tonikami zawsze mi jest jako艣 nie po drodze, ale jednak staram si臋 pami臋ta膰 o ich systematycznym u偶ywaniu. Tonik nie zawiera paraben贸w i ma przyjemny zapach (opakowanie to pe艂ny wymiar). Po toniku pora na krem - tym razem Liferia umie艣ci艂a w boxie miniatur臋 kremu Ahava o lekkiej formule i nawil偶aj膮cym dzia艂aniu. Krem zapowiada si臋 ciekawie, marka to dla mnie co艣 nowego, a sam krem ma pi臋kny kwiatowy zapach i momentalnie si臋 wch艂ania. Opr贸cz kosmetyk贸w do piel臋gnacji twarzy mog艂y艣my znale藕膰 miniatur臋 偶elu pod prysznic Apple&Bears w wersji Pomegranate&Aloe Vera (lubi臋 takie mini 偶ele, bo s膮 super na basen i na wyjazdy). Marka to zn贸w dla mnie totalna nowo艣膰, a zapach 偶elu bardzo fajny! Jednak z ca艂ej zawarto艣ci od razu wpad艂a mi w oko p臋seta The Vintage Cosmetic Company, w uroczym opakowaniu w stylu retro. To w艂a艣nie jej jestem najbardziej ciekawa, bo wci膮偶 szukam idealnej p臋sety!



Dajcie zna膰 czy co艣 wpad艂o Wam w oko i czy macie godn膮 polecenia p臋set臋. Ja jeszcze nie znalaz艂am idea艂u, cho膰 bardzo lubi臋 Elite Models z Rossmanna.



13 komentarzy:

  1. p臋seta najlepsza ;)
    kosmetyki by mi nie podesz艂y zbytnio, bez sza艂u...

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢wietna zawarto艣膰. Dla mnie to dobrze, jak w pude艂kach s膮 takie kosmetyki codziennego u偶ytku jak 偶el pod prysznic czy p艂yn micelarny. Wtedy jest pewno艣膰, 偶e ka偶demu si臋 przyda.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 lubi臋 praktyczne kosmetyki, 偶ele pod prysznic zawsze si臋 u mnie przydaj膮 :)

      Usu艅
  3. Jak naturalnie! Box jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. by艂abym bardzo usatysfakcjonowana tym zestawem :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ca艂kiem przyjemny, cho膰 zdarza艂y si臋 jeszcze fajneijsze :)

      Usu艅
  5. Fajna zawarto艣膰 ale taka troch臋 na jedno kopyto. Uwa偶am, 偶e mogli albo zamiast micela albo toniku wrzuci膰 co艣 z kolor贸wki.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jestem za kolor贸wk膮 i troszk臋 偶a艂uj臋 kiedy si臋 nie pojawia ;)

      Usu艅
  6. Daj zna膰 jak si臋 sprawdzi艂a p臋seta, te偶 szukam idealnej.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ju偶 j膮 sprawdzi艂am - jest okej, ale chyba to wci膮偶 nie idea艂..

      Usu艅
  7. Jak dla mnie bez sza艂u, ale ja jestem uzale偶niona od kolor贸wki :D

    OdpowiedzUsu艅