poniedziałek, 1 maja 2017

beGLOSSY My Way

Ostatnie beGlossy wyglądało zupełnie inaczej niż zazwyczaj, bo tym razem nie było w ogóle... pudełkiem! Edycja My Way została zamknięta w różowej kosmetyczce, co moim zdaniem jest świetnym pomysłem, bo oprócz kosmetyków jak co miesiąc, mamy dodatkowo ładną i praktyczną kosmetyczkę, która pewnie dla każdej z nas będzie przydatna :).


Jak powszechnie wiadomo liczy się jednak to co w środku, więc przyjrzyjmy się z bliska zawartości ;). W tym miesiącu to sześć produktów, z czego cztery są pełnowymiarowe, a trzy z nich to nowości rynkowe.

ORGANIQUE Nude Beauty Balm | Odkąd zobaczyłam tę nowość u Organique byłam jej bardzo ciekawa - mowa o upiększającym kremie bb. Bardzo lubię markę, mają moim zdaniem świetne i pięknie pachnące kosmetyki, dlatego obecność Organique w boxach zawsze mnie cieszy, a krem bb będzie warto sprawdzić. Może akurat sprawdzi się na wiosnę.

BIOLAVEN Płyn micelarny | Micel Biolaven pojawił się w wersji pełnowymiarowej. Nie miałam, więc wypróbuję. Płyny micelarne to ten typ produktu, który może nie wywołuje szybszego bicia serca, ale jest po prostu praktyczny i zawsze się zużyje ;).

GOT2B Suchy szampon Fresh It Up | Miniatura suchego szamponu Got2B. Małe opakowanie będzie dobre na wyjazdy, albo do torebki. Próbowałyście już tego szamponu?

NIVEA Creme Oil Pearls | W kosmetyczce mogłyśmy znaleźć też nowość marki Nivea - nową linię żeli pod prysznic. Wiadomo, to znów bardziej praktyczny niż porywający produkt, ale przyznam, że chodził mi po głowie i miałam na niego ochotę. W beGlossy pojawiła się wersji Cherry Blossom.

FARMONA Maseczka Dermiss | Prezentem jest dotleniająca maseczka Farmony z nowej linii Dermiss. Miałam już okazję ją wypróbować, jest okej.

LABORATORIUM FEMI Olejek do ciała | W małej buteleczce jeden z dwóch olejków do ciała Femi. Trafiłam na wariant ujędrniający. Nie wiedziałam, że to olejki są tak drogie (pełne opakowanie kosztuje 160zł).


Najbardziej ciekawi mnie Beauty Balm od Organique i ten mini olejek od Femi, ale z chęcią sięgnę też po nowy żel Nivea. Płynów micelarnych mam póki co chyba już dość, ale Biolaven na pewno chętniej wypróbuję niż coś popularnego z drogerii. W tej edycji za najfajniejszy uważam jednak pomysł z kosmetyczką! Jest ładna, prosta i różowa, godnie zastąpi moją starą kosmetyczkę ^ ^.


27 komentarzy:

  1. dla mnie to bardzo udany zestaw, kocham kosmetyki Femi a kosmetyczka zawsze się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam styczności z Femi, ale skoro są tak fajne to tym bardziej mam ochotę na ten olejek :D

      Usuń
  2. Tak, ta kosmetyczka to super pomysł. Wygląda naprawdę uroczo :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i na pewno się przyda ^ ^

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona, choć najbardziej ucieszyłam się z samej kosmetyczki :D

      Usuń
  4. Tak kosmetyczka, to zdecydowanie dobry pomysł. Kosmetyczek nigdy dość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyczka jest zdecydowanie świetnym rozwiązaniem! Pudełka już się u mnie nie mieszczą. :D Micel Biolaven mogę z czystym sercem polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam zapas pudełek, chociaż większość i tak wykorzystuję do przechowywania drobiazgów :)

      Usuń
  6. Nie znoszę micela biolaven, jak dla mnie on w ogóle niczego nie zmywa - nawet podkładu, a co tu mówić o makijażu oczu... Koniecznie podziel się proszę opinią, jak już go przetestujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łee, to ja pewnie też go nie polubię, bo zdecydowanie gustuję w micelach, które są bardzo skuteczne!

      Usuń
  7. śliczna jest ta kosmetyczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie tak,pomysł z kosmetyczką jest świetny :) Organique mnie najbardziej ciekawi,czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczka jak i zawartość bardzo interesujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zawartość. Jest trochę ciekawych produktów i trochę praktycznych. I do tego ta fajna kosmetyczka :) (swoją drogą jeśli ktoś zamawia przed długi czas boxy to nie wiem co robi z taką ilością pudełek :) )

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł z tym opakowaniem! Zaintrygował mnie ten bb od Organique, ciekawe, jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń