poniedziałek, 22 maja 2017

INSPIRED BY Naturalnie Piękna | Edycja VI

Inspired By Naturalnie Piękna to jak na razie mój ulubiony beauty box - edycja szósta również nie okazała się rozczarowująca. Uwielbiam naturalną pielęgnację, kosmetyki bazujące na roślinach, masłach i olejkach dlatego też to pudełko bardzo trafia w mój gust. Jeśli podobnie jak ja lubicie bardziej naturalne kosmetyki to polecam przyjrzeć się mocniej temu boxowi. Naturalnie Piękna jest trochę droższe (119zł), ale pojawia się co dwa miesiące, a nie co miesiąc jak większość beauty boxów. Co ciekawe, w tej edycji wartość produktów przekroczyła wg producenta aż 600zł!


-417 Recovery Mud Mask | Produktem, który tak drastycznie zawyżył wartość zestawu jest regenerująca maseczka z błotem marki -417. Maska kosztuje ponoć 476zł (szokuje mnie taka cena za... maseczkę!). Zastanawiałam się czy to nie błąd w druku przy kwocie ;). Swoją drogą zastanawiam się za co płacimy w tej masce, czyżby za... błoto :D? Myślę, że nigdy nie kupiłabym tak drogiego smarowidła, więc tym chętniej wypróbuję ten wynalazek i przekonam się czy jest warta swojej ceny. Maski do twarzy bardzo lubię i zawsze chętnie widzę je w pudełkach, więc pełnowymiarowy produkt z tej kategorii i to jeszcze w kosmicznej cenie ma u mnie duży plus. A jak działa to się dopiero okaże.

NEAUTY MINERALS Podkład kryjący | Neauty to fajna marka mineralna, ale jeszcze nie próbowałam od nich podkładów, więc dzięki Inspired By będzie wreszcie okazja :). Chciałam kiedyś zamówić sobie nawet kilka próbek, ale akurat coś nie było moich odcieni, potem zapomniałam - teraz okazja nadarzyła się sama.

O'HERBAL Płyn micelarny | Miceli nigdy dość - zawsze się przydają. Ten jest z marki O'Herbal i jest to pełnowymiarowe opakowanie. Nigdy nie miałam płynu micelarnego tej firmy.

BIOOLEO Sól do kąpieli | Sól "Złoto Egiptu" to taki mini opakowanie, ale na raz wystarczy. Chętnie widziałabym w pudełku pełnowymiarowy produkt do kąpieli!

PILOMAX Szampon Daily Colour Care | Tym razem z Pilomaxu pojawił się szampon do włosów farbowanych, a więc w sam raz dla mnie. Maski znam, szamponu chyba nie miałam.

SHEFOOT Kuracja wzmacniająca | Od Shefoot kuracja dla paznokci, skórek i skóry stóp. To krem w opakowaniu z pompką (szkoda, że nie spray, bo średnio lubię smarowanie stóp). W składzie panthenol, kwas hialuronowy, keratyna i olejki.

AVEBIO Woda lawendowa | Z marki Avebio pojawił się jeden z trzech różnych kosmetyków. Ja trafiłam na wodę lawendową co bardzo mnie cieszy, bo to właśnie na nią najbardziej liczyłam.

IDEEPHARM Radical Med Szampon | Miniatura szamponu przeciw wypadaniu włosów, między innymi z ekstraktem ze skrzypu.

W formie prezentu próbki nowości marki Biały Jeleń - koncentrat do twarzy i pod oczy. Dziś będąc w Rossmannie, natrafiłam właśnie na półkę z nowościami tej marki, co mnie zaskoczyło, bo do tej pory Biały Jeleń zajmował się przede wszystkim podstawową pielęgnacją (a teraz poszerzył ofertę o różne preparaty do pięlegnacji skóry twarzy).



Pudełko fajne, jestem za! Inspired By Naturalnie póki co mnie jeszcze nigdy nie rozczarowało. Dajcie znać co sądzicie i czy skusiłyście się kiedyś na tego boxa ;).

23 komentarze:

  1. Ciekawe pudełeczko, podkład mineralny mnie ciekawi. Różnica cenowo ogromna, bardzo się zatem opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska tak podbiła cenę pudełka, opłacało się :)

      Usuń
  2. Z całego boxa znam jedynie podkład Neauty Minerals i jak dla mnie bardzo przyjemny dla skóry :) Też mnie ciekawi jak to jest z tą maską, tym bardziej, że w internecie można poczytać, że to jest z najlepszych masek regenerujących podobno. Koniecznie daj znać jak się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nawet dziś uda mi się ją sprawdzić :). Nigdy nie miałam tak drogiej maski :D!

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe pudełko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko faktycznie b. fajne. A co do ceny za maseczkę to na początku myślałam, że przecinka nie dałaś i cena powinna być 47,6 a nie 476 zł! :D Szczerze mówiąc za taką cenę to można pójść do kosmetyczki na kilka fajnych zabiegów na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam, że się pomyliłam czytając ulotkę :D. Dokładnie i to nie byle jakich zabiegów ;)

      Usuń
  5. Mnie TEŻ TEN BOX JESZCZE NIGDY NIE ROZCZAROWAŁ. nie mam niestety tej edycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jeden z najlepszych boxów, zawsze dają coś fajnego :D

      Usuń
  6. Ja także jestem zadowolona z zawartości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu naprawdę na plus :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  8. Akurat tego boxa nigdy nie miałam. Zawartośw na plus, szczególnie maska. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, moim zdaniem to naprawdę fajny box :)

      Usuń
  9. Pudełko bardzo fajne ze względu na maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukałam akurat ostatnio jakiejś soli do kąpieli ;) Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna zawartość. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie potrafię zaufać kosmetykom, które kosztują aż tak dużo - boję się przerostu formy nad treścią ;/ Ale ogólnie pudełeczko niezłe, wszystko takie "użytkowe" :)

    OdpowiedzUsuń