poniedziałek, 26 czerwca 2017

GEOMETRYCZNY MAKIJAŻ z kamuflażami!

Hej :)! Na dziś moje ostatnie ćwiczenia makeupowe, które mogliście już widzieć na moim fb :). Tym razem za zadanie postawiłam sobie wykonanie geometrycznego makijażu z wykorzystaniem samych korektorów, kamuflaży czy brązerów - generalnie kremowych produktów do twarzy.


Do tego celu idealnie sprawdziły się paletki - paleta do konturowania na mokro Ultra Pro HD Cream Contour oraz paleta kryjących korektorów Camouflage Conceal Palette, obydwie od Makeup Revolution.



29 komentarzy:

  1. Normalnie niesamowita :D jak to zobaczyłam na insta to wooow :D zdolniacha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już na fb i zrobiło na mnie ogromne wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, bardzo ciekawy makijaż . niesamowicie kreatywny

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło absolutnie fenomenalnie. jestś sudnią pomysłów bez dna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Po takim makeupie (nawet nałożonym na chwilę) miałabym całą twarz w aktywnych wulkanach. Zazdroszczę osobom, które mogą sobie nawarstwić jakieś bazy, podkłady, pudry i korektory i nic im się nie dzieje ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie odpukać nic się nie stało, skóra nie zareagowała w żaden sposób, ale pamiętam że kiedyś po eksperymencie z nałożeniem Dermacolu na całą twarz miałam totalny wysyp ;)

      Usuń
  8. Zawsze mnie zaskakujesz! Uwielbiam Twoje prace ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! niesamowite, super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest po prostu nieziemski! Od kiedy tylko zobaczyłam Twoją fotę na IG to cały czas po głowie chodzi mi myśl, że przypomina mi to teledysk "Gotye - Somebody that I used to know" :D

    OdpowiedzUsuń