piątek, 16 czerwca 2017

KONTRASTOWY MAKIJAŻ z Makeup Revolution

Tym razem nietypowe połączenie kontrastujących kolorów: czerwieni i błękitu. Oczywiście do jakiegoś szybkiego, dziennego makijażu mogłoby się nie sprawdzić, ale już do bardziej eksperymentalnego makijażu czemu nie :). To kolejny makeup kosmetykami Makeup Revolution - listę użytych produktów znajdziecie w dalszej części wpisu.




- paletki Flawless 2 i Flawless 2 Matte
- na ustach pomadka Retro Luxe (Magnificent) + Ultra Strobe Balm Palette
- Awesome Double Flick Eyeliner
- Bulletproof Palette
- Brow Revolution Soft Brown

Na oczach wylądował także czerwony brokat i sztuczne rzęsy. Z kolei kolor pomadki powstał w nietypowy sposób. Najpierw użyłam matowej pomadki w płynie Retro Luxe w grafitowym kolorze, a po zastygnięciu nałożyłam na nią błękitny duochromowy rozświetlacz z palety Ultra Strobe Balm Palette. Pokusiłam się także o dodanie sztucznych piegów - w tej roli idealnie sprawdziła się farbka do brwi Brow Revolution ;).




36 komentarzy:

  1. Estetycznie wykonany, świetnie się to prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudowny makeup! Podoba mi się to połączenie czerwieni i niebieskości :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dośc nietypowe połączenie, ale też ciekawe :D dzięki!

      Usuń
  3. wow, oczy są takie mocno hiszpańskie, piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladnie wykonany makijaz, mnie zaciekawil co to za czerwony brokat? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskakujesz za każdym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie coś innego za każdym razem zrobić :)

      Usuń
  6. WOW!! Rewelacja!!! Wykonanie i dobranie kolorów pełna perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!! Rewelacja!!! Wykonanie i dobranie kolorów pełna perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zakochałam się w makijażu oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ^ ^

      Usuń
  9. Podoba mi się makijaż oczu :) ;)
    http://myrosepearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda ta czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja kreatywność nie zna granic <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny makijaż ;) Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosko! Ty jesteś normalnie artystką <3
    Ja szukam od dawna czerwonego cienia do powiek,ale takiego w wisienkę wpadajacego :) oczywiście szukam od dawna a znajdę jak będę na niego za stara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie <3
      Ciężko znaleźć idealny czerwony cień, ja chyba jeszcze nie spotkałam ideału :/

      Usuń
  14. Ślicznie! Te piegi są takie urocze ♥ A oczko chętnie podkradnę w sezonie zimowym - bardzo mi się kojarzy z Gwiazdką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło takie świąteczne niechcący :D

      Usuń
  15. Boskie oczy! Coś czuję, że kiedyś je zgapię na jakąś większą okazję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczy tak przyciągają uwagę, że cały czas patrzyłam się tylko na nie. Całkowicie znikła mi z pola widzenia ta niebieska pomadka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt końcowy jest niesamowity! Nie nie można oderwać wzroku od Twoich oczu, wyglądasz po prostu bombowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak Amerykańsko wyszło. A usta są bombowe!

    OdpowiedzUsuń