wtorek, 6 czerwca 2017

SHINYBOX Pretty. Happy. You.

Dziś o majowym ShinyBoxie przygotowanym już z myślą o letniej pielęgnacji :). Pojawiło się w nim sporo produktów pełnowymiarowych, co zresztą mnie nie zaskoczyło, bo Shiny bardzo często umieszcza w pudełkach większość pełnych produktów, a mniej miniatur, co jest oczywiście fajne i bardziej opłacalne. Zerknijmy więc do środka!


BIELENDA Punktowy korektor #InstaPerfect | W boxie pojawił się jeden z pięciu możliwych produktów Bielendy z serii Insta Perfect, u mnie to akurat punktowy korektor. Może spróbuję, ale nie jest to specjalnie trafiony kosmetyk, bo używam jedynie korektorów pod oczy. Lubię Bielendę, ale wolałabym coś z innej serii, bo ta jest typowo dla nastolatków.

CREIGHTONS Szampon Argan Smooth | Ciekawym kosmetykiem jest szampon Creightons. Marka to dla mnie totalna nowość, więc na pewno sprawdzę ten szampon. W składzie znajdziemy olej arganowy i proteiny jedwabiu.

SYNCHROLINE Zestaw pielęgnacyjny | Fajnym dodatkiem jest zestaw saszetek z kremami od Synchroline. Jednym z nim jest Perky Pearl - rozświetlający krem, który miałam kiedyś w formie miniatury i bardzo się z nim polubiłam.

FA Roll On Soft & Control | Nowość czyli antyperspirant od Fa - Soft & Control. Choć mam w tej kategorii swoich ulubieńców (Lady Speed Stick) to na pewno go sprawdzę, bo może znajdę coś lepszego.

FARMONA Herbal Care Maseczka | Od Farmony jedna z czterech maseczek. U mnie to wersja z olejkiem arganowym.

NAOBAY Krem do twarzy | Jako najdroższy w pudełku krem od Naobay w wersji pełnowymiarowej (cena kremu to 210zł). Zdecydowanie podwyższa wartość całego pudełka. Z Naobay miałam peeling i nie sprawdził się, ale ciekawe jak zachowa się krem.


Przyznam szczerze, że tym razem Shiny mnie nie porwało, choć zawartość też nie jest zła. Bywały fajniejsze edycje, ta jest w porządku, ale bez większego szału. Zdecydowanie brakuje mi tu jakiejś "kropki nad i", może czegoś z kolorówki, albo fajnego, ładnie pachnącego peelingu czy masła :). Za to bardzo jestem ciekawa kolejnej, jubileuszowej edycji! Czuję, że może być warta uwagi :). Shinyboxa zamówicie zawsze na shinybox.pl.


16 komentarzy:

  1. pomysłowe tło zrobiłaś. mnie też trafił się korektor z bielendy

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko maseczkę od Herbal Care, bardzo dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam innej z tej serii (aloesowej) i była spoko :)

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się szampon i kremy w saszetkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem podobnego zdania, saszetki będą fajne na spróbowanie!

      Usuń
  4. Zawartość niestety nie powala na kolana .. a szkoda.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywały lepsze edycje, zdecydowanie!

      Usuń
  5. Ale mnie kusicie wszystkie tym kremem Naobay :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ale ja nawet nie wiem czy on dobry :D

      Usuń
  6. Nie porwało mnie szczerze mówiąc... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie, ale ciekawi mnie za to kolejna edycja ;)

      Usuń
  7. ten olejek arganowy ostatnio mnie przekonał :D

    OdpowiedzUsuń