niedziela, 27 sierpnia 2017

NEGATIVE SPACE z pyłkiem ROSE GOLD GLOW MOLLON PRO

Hej! Jeśli tak jak ja uwielbiacie różnego rodzaju pyłki do stosowania z lakierami hybrydowymi: efekty syrenki, lustra czy kameleony, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zainteresuje Was nowy pyłek od Mollon. To cudo to Rose Gold Glow, przepiękny pyłek o gładkim, metalicznym wykończeniu, w kolorze różowego złota. Jest to odcień lekko duochromowy - w zależności od kąta padania światła wygląda raz bardziej złoto, raz trochę bardziej różowo. Efekt jest moim zdaniem świetny i zdecydowanie polecam go wszystkim, którzy noszą biżuterię lub dodatki w kolorze różowego złota. Będzie się z nimi fajnie komponował, szczególnie jako drobny akcent (np. fragment zdobienia albo na jednym paznokciu).


Ja wykorzystałam pyłek w zdobieniu w typie negative space. Najpierw pomalowałam całe paznokcie bazą i kolejno lakierem hybrydowym Mollon w odcieniu Vanilla - to taki transparentny, mleczny odcień jak do francuskiego manicure. Po utwardzeniu w lampie nałożyłam top coat No Wipe - pyłek Rose Gold, podobnie jak wszystkie inne pyłki z rodzaju tych super drobnych, wymaga top coatu bez warstwy dyspersyjnej. Po utwardzeniu topu, pyłek należy wetrzeć w paznokcie. Aby uzyskać taki efekt jak u mnie, nie zamalowałam top coatem całej powierzchni paznokci w końcowym etapie - a jedynie fragmenty w wybranym przeze mnie kształcie. Po utwardzeniu, wyczyściłam paznokcie dokładnie cleanerem (pyłek zmył się tam gdzie nie było topu) i na koniec jeszcze raz nałożyłam top, już na całe paznokcie.

Podobno Rose Gold Glow można także zastosować na warstwę dyspersyjną jeśli chcemy uzyskać nietypowy efekt, ale mnie interesowała oczywiście gładka tafla. Pyłek jest przepiękny i pięknie wygląda w towarzystwie bladego różu, szarości, pasteli <3.


Dostaniecie go w sklepie internetowym Mollon:



Jeśli pyłki, kameleony, lustro itp. szybko wycierają Wam się z końcówek paznokci to warto zabezpieczyć gotowy mani podwójną warstwą top coatu na koniec :).

28 komentarzy:

  1. Ja dopiero zbieram się do kupienia zestawu do hybryd. Dotychczas tylko podziwiałam na zdjęciach i bardzo chciałam mieć taki mani. Ale... Mam bardzo słabe paznokcie i boję się, że to będzie totalny niewypał. Coś za coś. :) Za to uwielbiam Twoje pazurki! Idealne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm może najpierw wypróbuj hybrydy u manicurzystki albo koleżanki? Hybrydy utwardzają paznokcie, więc często osoby o słabych paznokciach są zadowolone, ale z drugiej strony mogą się dodatkowo osłabić. Mimo wszystko uważam, że warto się samemu przekonać, ja jestem zakochana w hybrydach haha :D ;)

      Usuń
  2. Super mani, nie wiedzialam ze GR ma takie cudownosci w swojej ofercie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyłek ma firma Mollon, a nie Golden Rose :D

      Usuń
  3. cudne paznokcie, wyjątkowe, zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde Swietnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne! Uwielbiam połączenie geometrii z negative :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle bardzo lubię negtive space :D

      Usuń
  6. O jakie fajne ♥ Muszę spróbować kiedyś zrobić coś w tym stylu, może wreszcie się nauczę xD Na początek #prosteliniechallenge :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D z geometrią nie jest łatwo, ale za to pyłki aplikuje się w końcu dziecinnie prosto :D

      Usuń
  7. pyłek fajny, trochę przypomina mi cat eye semilaca, podobnie metaliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. mega efekt! bardzo podobne robilam sobie kilka miesiecy temu :)
    pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ten pyłek, świetnie wykorzystałaś go do negative space :)

    OdpowiedzUsuń