poniedziałek, 2 października 2017

SHINYBOX Beauty School | wrzesień 2017

Hej! Pod koniec września dotarła do mnie ostatnia edycja ShinyBoxa - Beauty School. Pudełko bardzo atrakcyjne wizualnie, od razu przypadło mi do gustu. Z kolei zawartość w tym miesiącu nie zrobiła na mnie dużego wrażenia, zdecydowanie Shiny miało w swojej historii znacznie lepsze boxy. Jest kilka fajnych produktów, ale czegoś tu mi brakuje.


SMART GIRLS GET MORE Paletka do konturowania | W tej edycji Shiny mamy całkiem sporo kolorówki, ale tym razem jakoś średnio przypadła mi do gustu. Pierwszym z kosmetyków jest paletka do konturowania, więc wydawałoby się to całkiem fajnym wyborem, ale zniechęca mnie marka Smart Girls Get More, która generalnie nie zrobiła na mnie szczególnego wrażenia. Być może paletka jest okej - dam jej szansę i ją sprawdzę.

BELLAPIERRE Shimmer Roll | Rozświetlacz w proszku, w ładnym ciepłym odcieniu. Sam produkt nawet okej, opakowanie w formie roll-onu kojarzy się trochę tanio (nie wiem czy pamiętacie, ale dawniej była to popularna forma cieni i błyszczyków, szczególnie takich bazarkowych).

DELIA Lakier do paznokci | Lakiery zawsze na plus, a Delia ma je dobre jakościowo. Nie każdemu się przyda, bo jednak wiele osób nosi teraz hybrydy, ale tu się nie czepiam, poza tym trafił mi się bardzo ładny kolor.

CASHMERE Baza pod cienie | Bazę w kremie Cashmere już znam - miałam ją kilka lat temu. Jest nawet niezła, choć nie najlepsza w swojej kategorii. Na pewno warto ją wypróbować jeśli jeszcze jej nie miałyście.

CLEANHANDS Mydło do rąk | Mydło, jak to mydło... przyda się, ale szału nie robi ;). Nawet nie wiedziałam, że Cleanhands ma też takie duże mydła antybakteryjne.

NOVEX Maska do włosów | Maska z olejem arganowym marki Novex jest chyba najciekawszym produktem z pudełka. Marka jest dla mnie nowością, nawet nie kojarzę jej "z widzenia". Chętnie ją sprawdzę! Maska jest dostępna do kupienia na www.treko-hair.com.pl - podaję link, bo pewnie nie wiedzielibyście gdzie jej szukać.

SHINYBOX Face Chart | Facecharty od Shiny to fajny pomysł na dodatek do boxa. Osoby, które jeszcze nie miały przyjemności działać na facechartach będą miały okazję. Nawet jeśli nie macie wiele wspólnego z wizażem polecam tak się pobawić :)!


Dodatkiem do boxa jest materiałowa torba ze sklepu brytyjka.pl. Torba jak torba, na zakupy się przyda, wzór trafił mi się moim zdaniem taki dość zwyczajny. Warto jednak wspomnieć, że są ciekawsze wzory, we wspomnianym sklepie mają też całkiem fajne plecaki.


ShinyBox możecie zamówić oczywiście na shinybox.pl. Wrześniowa edycja mnie nie powaliła, ale trzymam kciuki za październikową!

17 komentarzy:

  1. Widzę, że masz takie same zdanie jak ja, Shiny troszkę rozczarowuje ale tez liczę, że odbiją się w październikowym boxie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wrześniowe pudełko średnio wypadło, więc nadzieja w październikowym ;)

      Usuń
  2. No tak,średnio powala,taki preciętny boxik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie przekonam sie do boxow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu boxy będą odpowiadać, zdecydowanie ;)

      Usuń
  4. Mam to pudełko i faktycznie bywały lepsze edycje

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna torba, z niej i shimmera jestem najbardziej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja torbę oddałam mamie, bo mam już trochę takich materiałowych na zakupy. Shimmer ma fajny odcień :)

      Usuń
  6. Ja już od kilku miesięcy czekam na lepsze pudełko :P Dobrze, że Inspired nadrabia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspired zwykle fajniej wychodzi, ja szczególnie lubię wersję "naturalną" :D

      Usuń
  7. Jak dla mnie też kiepskie to pudełko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba żadna boxowa firma nie wpadła wcześniej na pomysł dorzucenia face chartów:) Też byłabym zadowolona z tego "gadżetu" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, błyszczki w kulce, które tak pięknie rozlewały się torebce xD

    OdpowiedzUsuń