wtorek, 15 lutego 2011

Colour Alike City Fever No. 442 dżi aj dżejn

Ostatnio chyba dość popularny odcień - często go widuję w internecie. Tak oglądałam i oglądałam - aż w końcu kupiłam :). I jestem zadowolona, pięknie wygląda na paznokciach!

442 Dżi aj dżejn  to odcień z limitowanej kolekcji (ale wciąż dostępnej) na jesień 2010. Moim zdaniem bardzo interesujący i niespotykany. Jest to kolor zgniłej zieleni, zgaszonej i nieco rozbielonej. Aplikacja bez zarzutu.
Możliwe, że część osób uzna go za cudny, a druga część za brzydki ;).


Lakiery Colour Alike można kupić na KLIK . Poza tym można znaleźć je w różnych lokalnych drogeriach (ja zaglądałam do różnych w poszukiwaniu tych lakierów aż w końcu znalazłam:) niestety drożej bo po 11-12 zł, a na podanej stronie można je kupić za 7,99 zł - ale dochodzą jeszcze oczywiście koszty wysyłki). Są dobre jakościowo, ładnie kryją i nie kosztują majątku.


8 komentarzy:

  1. 8 zł za 8 ml :D to przyzwoita cena :) a kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie delikatne ;D
    bo do tego właśnie ją kupiłam :)
    aby na dzień była :D
    może jutro jakiś zrobię ;)

    już czaję się na kolejną :D
    będę odkładać pieniążki i za jakiś czas mam nadzieję że dokupię kilka cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu nie lubiłam tego typu kolorów. Ale gdy zobaczyłam u mojej koleżanki na paznokciach zamarzyłam by taki mieć :D. Niestety nigdzie nie mogłam znaleźć w przystępnej cenie ;(. A tutaj proszę! Piękny jest :). Taki błotnisty trochę, super :D. Lubię takie nietypowe kolory. Jedynym moim problemem jest fakt, że niestety przez sesję mam poobgryzane do granic możliwości pazury... Po prostu już tak mam! To straszne, wiem :/. Ale gdy tylko spina się skończy zapuszczam paznokcie i kupuję jakiś lakier z tej firmy :D. Zauroczyły mnie te kolory!!!

    PS Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie w komentarzach :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo widzę, że jednak się podoba:).

    Zzielona, a czasem sie zdarza:D. Ostatnio właśnie totalnie mnie zauroczył lakier Choose Me z Essence, a do tej pory był dla mnie wrecz brzydki:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mój kolor! Na szczęście bo portfel znowu nie ucierpi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam i bardzo lubię :) muszę wypróbować z matowym topem bo z fioletowym brokatem wypadł bardzo przyzwoicie.

    OdpowiedzUsuń