środa, 16 lutego 2011

Sensique Trendy Colour - Atłasowa pomadka do ust 206

Kosmetyki Sensique możecie dostać jedynie w Naturach. Szminki Trendy Colour są w cenie 4,49 zł - a moją pomadkę kupiłam z tego co pamiętam jeszcze taniej, w jakiejś promocji. Cena oczywiście baaardzo kusząca - więc wybrałam dla siebie odcień 206 (numerek mi się starł, ale po palecie na stronie Sensique wnioskuję, że musi być to właśnie 206).

Jest to odcień mocnej czerwieni, nieco ciemniejszej - podchodzącej pod bordo. Szminka ma metaliczne wykończenie (co nie bardzo chciał uchwycić mój aparat), opalizuje lekko na miedziany odcień. Muszę przyznać, że kolor zupełnie niedzisiejszy, niepopularny, poprostu niemodny. Przywodzi mi na myśl szminki mojej mamy z wczesnych lat 90. Nie można jednak powiedzieć, że jest nieładny - to bardzo kobiecy kolorek, elegancki i wieczorowy, przykuwający wzrok ale nie rażący po oczach.

Szminka jest extremalnie napigmentowana (porównałam z czerwoną szminką MAC i pigmentacja jest tak samo mocna). Ma przyjemną konsystencję, faktycznie taką "atłasową", gładko się rozprowadza na ustach, nie waży się, poprostu dobrze wygląda.  Opakowanie koszmarne, ale za 3 czy 4 zł nie przywiązuję do tego wagi.

Wydawało by się, że był to świetny wybór - ale ma dwa ogromne minusy, które ją poprostu dyskwalifikują:
-wysusza usta (mimo zapewnień producenta i nawilżaniu)
-ma okropny zapach:( starej, zepsutej pomadki - dla mnie nie do zniesienia (ale jak ktoś jest niewrażliwy na zapachy być może nie będzie mu przeszkadzać).



nagie, niepomalowane usta

szminka na ustach




i na skórze

Ocena:
Konsystencja 9/10
Odcienie 3/10
Trwałość 7/10
Nawilżanie 2/10
Zapach 0/10
Opakowanie 1/10

Pewnie za jakiś czas zorientujecie się po kolejnych wpisach jak bardzo uwielbiam szminki - a zwłaszcza czerwone i różowe:).

Macie szminki z tej serii? Polecacie jakieś kosmetyki Sensique:) ?

14 komentarzy:

  1. Kilkakrotnie przechodziłam obok szafy Sensique i zastanawiałam się czy sobie jakiejś pomadki nie wybrać, ale zawsze odstraszał mnie jej zapach i opakowanie:/

    Jeżeli lubisz czerwienie to polecam Catrice Luxury Red:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne odczucia względem tej pomadki, niby wszystko jest w porządku, ale śmierdzi niesamowicie ;) Bardzo żałuję, że nie mogę znieść tego zapachu, bo to pierwsza pomadka, której kolor dobrany mam po prostu idealnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam paletkę czterech cieni, są super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ze względu na ten zapach postanowiłam nie używać tej szminki! To jakaś tragedia była...! :P A z Sensique polecam te czarne szminki (z innej serii) - przyjemniej pachną ;P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę ja boję się używać takich czerwonych pomadek bo nie mam takich mega białych zębów a wiem że na podkreśla uśmiech.
    Nie posiadam żadnych kosmetyków z sensique:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dokładnie tą samą szminkę :)
    Jestem z niej zadowolona. Zwłaszcza za taką kasę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle to jak przeczytałam Twoją recenzję to z ciekawości poszłam pomalować usta moją szminką (poza tym chciałam sobie przypomnieć jaki ma kolor :P). I kurde... Mimo tego, że ją starłam z ust to jeszcze rano czułam jej ohydny smak! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewwwa, kojarzę Luxury Red, bo Catrice ma boskie szminki:D Ale narazie chyba się powstrzymam, bo jak przejrzałam ostatnio wszystkie moje czerwienie to się za głowę złapałam;)

    Kasiek, dzięki, kolor całkiem calkiem:)

    a. ja też właśnie żałuję, że ten zapach tak mi przeszkadza:/ a Sensique to mogłoby się bardziej postarać!

    Simply a Woman - też mam czwóreczkę, fajnaaa jest:D

    Kobiecewariacje, podkreśla uśmiech napewno, ale moim zdaniem czerwienie sprawiają efekt białych zębów, a zimne róże i fiolety - żółtych. Także a na twoim miescu bym sprobowala dla experymentu:) może akurat się przekonasz! :)

    Estella dzięki:)

    Vexgirl, ooo :) Cena trzeba przyznać NIEZŁA:D

    Zzielona zgadzam się, jest naprawdę paskudny.... :/

    OdpowiedzUsuń
  9. tia, miałam kiedyś jedną ich szminkę, ale od razu poszła na wymianę. Smród trj szminki był dla mnie poprostu nie do zniesienia. A szkoda bo ładny kolorek miała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie kolor bardzo ładny :) Ale skoro wszystkie piszecie, że śmierdzi, to nawet nie będę się na nią czaić ;)

    OdpowiedzUsuń