poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Colour Alike 451 Świeżo malowane

Lakier z aktualnej kolekcji limitowanej Wszystko Gra! Świeżo malowane to jasny pastelowy błękit z bardzo delikatnym shimmerem (widocznym z bliska, z daleka lakier "udaje" zupelnie kremowy). Shimmer choć naprawdę delikatny moim zdaniem dodaje mu uroku. Błękit nie jest do końca czysty, jest w nim maleńka nutka szarości czy może fioletu, co sprawia, że jest to lekko złamany odcień.
Fajny, mi się bardzo podoba:). Modny i taki wiosenny. Jest całkiem dobrze kryjący, świetna konsystencja i mocny połysk na pazurkach.

Lakiery Colour Alike dostaniecie w sklepie internetowym KLIK za 7,99zł, albo szukajcie w niesieciowych drogeriach.




Macie jakieś lakiery z kolekcji Wszystko Gra! ?
Ja mam jeszcze Szarą Migotkę, którą pokazę Wam jutro i zastanawiam sie czy nie dokupić Marchewkowego Pola albo Nie, bo niebo.

17 komentarzy:

  1. niestety nie mam ani jednego ani z tej ani z poprzednich kolekcji ;D jakoś do tych lakierów mnie nie ciągnie :D

    bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek bardzo ładny ale ja bym sie źle wnim czuła

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam ani jednego lakieru colour alike :( ale kiedyś sobie sprawię :)

    kolor śliczny! mam teraz fazę na niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam właśnie ten lakier na paznokciach:P
    W sumie bardziej podobała mi się konsystencja lakierów z poprzedniej limitki, te słabiej kryją.
    Mam jeszcze Szarą Migotkę i Drwiny z cytryny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam aktualnie na paczkę ze sklepu Barbra, która niestety z winy Poczty Polskiej idzie do mnie 2 tydzień...fajnie zobaczyć kolor, który zamówiłam u Ciebie :), razem z nim wędruje Marchewkowe Pole właśnie, także na pewno podzielę się wrażeniami...myślałam także nad Nie Bo Niebo i Drwiny z cytryny, które podobno są bardzo słabe jeśli chodzi o krycie

    ps dodałam do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor śliczny ale nie podoba mi się jego wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę ciekawy odcień! z początku myślałam, że to szary, ale potem faktycznie zauważyłam błękit, super!
    ps. chciałabym mieć takie długie paznokcie jak ty ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się błyszczy!A kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie tu masz, a jakie paznokcie :O
    lakiery wyglebane :O
    dodaje do obserwacji, licze na to samo z twojej strony. <3

    bede tu wpadac czesto :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie mam :( Ale ten kolor jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. może kiedyś wypróbuję ;)

    hihi.. :D ja sama co chwile po coś chodzę :D

    dziękuję ;* mi też ostatnio zaczęły się podobać ;D

    no to super że też ci przypasowała :) ja jestem pod jej wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd ja to znam ;/ Ale na pocieszenie powiem że wypróbowałam sama na sobie te rady ;D najlepiej działało na mnie wyobrażanie sobie że zabieram się za coś co od dłuższego czasu planowałam ;D Nauka w moim przypadku. I faktycznie czułam się wewnętrznie zmuszona do działania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja czekam na najnowsza limitowanke z essecne i ten slynny kwiatowy puder:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ostatnio lakiery z taką shimmerkową bazą :) No i wystarczy jakakolwiek niebieskość i ja jestem zakochana;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam szarą migotkę i nie, bo niebo :) w mojej kolekcji jest też kilka lakierów z reszty oferowanych kolorków barbry. bardzo lubię te lakiery - nie są drogie, jakościowo też bardzo mi odpowiadają, mają wygodne pędzelki i super kolory. jestem ciekawa czy będą kolejne kolekcje i najważniejsze - kiedy będą!

    OdpowiedzUsuń