sobota, 2 kwietnia 2011

Marcowe zakupy

I pora na chwalenie się ;).  Wszystko co przybyło mi w marcu:

Większość już Wam prezentowałam, bo były to edycje limitowane (które uwielbiam:D).
Była to limitka Essence - Whoom Boooomm, MAC - Wonder Woman i Catrice - Urban Baroque.
Oto co mi zostało z tych rzeczy (część już wydałam w dobre ręce:)) :

Moje zakupy lakierowe:

 Essence Whoom Boooomm - 04 Roy's Red

Jeszcze nie mialam tego lakieru na pazurkach w całości, ale użyłam go do frencza:). Świetny kobiecy róż, taki malinowy, z mocną domieszką czerwieni. Mocno kryjący, poprostu faaaajny. Kremowy.












 Essence Colour&Go - 38 Choose Me!

Bardzo znany kolorek, mi spodobał się po długim czasie (to nie była miłość od pierwszego wejrzenia), dlatego dopiero teraz go kupiłam. Jeszcze przeze mnie nie noszony, ale w buteleczce już wygląda na piękny niebiesko - zielony glassflecked mieniący się na złoto:)!











 Vipera Jumpy - 120

Ciemna błyszcząca leśna zieleń typu glassflecked. Ostatnio ciągle kupuję zielone i niebieskie lakiery. Po pierwszych próbach widzę, że bardzo słabo kryjący, ale jeszcze nie noszony.











 Miss Sporty 301

Intensywny żółty, kremowy z bardzo delikatnym złotym shimmerkiem z daleka zupelnie nie widocznym. Chociaż do tej pory nie przepadałam za żóltym kolorem gdziekolwiek, to teraz się do niego chyba przekonam, zwłaszcza na paznokciach! Jest taki wiosenny i przyciągający wzrok!










 Catrice 490 Iron Mermaiden

Jeden z nowych lakierów Catrice, taka benzynka:). Zobaczymy jak się będzie prezentował na pazurkach.
Kocham nazwy lakierów Catrice:D












 Rossmann Babydream filtr 50+

Nowość z Rossmanna, tak wysoki filtr za 15zł! Oczywiście kupiłam, bo skończył mi się mój filtr z Avene. Po nałożeniu trochę się lepi i nie wchłania się tak szybko jak drogie filtry, ale potem już jest ok. Poza tym w tej cenie nie mogę narzekać:)











 Szabloniki do paznokci Vipera Smart Nails

Całkiem fajna sprawa:). Cena nie do końca mi się podoba - ok 4zł za 10 praktycznie jednorazowych, w najgorszym wypadku dwu-razowych naklejek-szabloników. Niedlugo zaprezentuję Wam je bliżej.











  Essence szminka 45 This is Me

Znany i lubiany kolorek, mi też bardzo się podoba ten słodki, dziewczęcy półprzezroczysty roż. Kupiłam ją za tylko 3,99zł ,bo ten kolor jest wycofywany i był w przecenie.








 Rossmann Isana Arzt Seife Spezial

Lekarskie mydło w kostce z Rossmanna, przeznaczone dla osób, ktore muszą często myć ręce. Ja nie muszę częściej niż w normie, ale wyproboję:)











 Kolczyki z Colloseum

Pokazę Wam też moje zakupy biżuteryjne:D. Te kolczyki kupiłam za 4,90 zł, w tej cenie nie moglam sobie ich darować, a bardzo lubię zlote kólka każdego rodzaju. Te są średniej wielkości.









 Bransoletka z Colloseum

Nie przepadam za charmsami i wogole bransoletkami takiego typu jak ta aż tak żeby wydawać na nie sporo pieniędzy. Ale ta bransoletka bardzo mi się spodobała a była przeceniona na jakoś ok 8zł :).










Uwielbiam kupować różne herbatki, ostatnio moja herbatowa mania jest niewiele mniejsza niż kosmetykowa - i lubię oglądać też zakupy herbatkowe na blogach - więc pomyślalam, że pokażę Wam też to co ja kupiłam:). Może akurat kogoś to zainteresuje;).

 Teekanne Irish Cream

Moje największe zboczenie, porpostu o-b-s-e-s-j-a! Uwielbiam ją. Jedyna czarna herbata, ktorą pijam z dodatkiem mleka. Kosztuje ok 5zł. Polecam jeśli ktoś lubi śmietankowe, waniliowe, karmelowe herbaty.








 Five o'clock - China Oolong Milky

Nie tania herbata - ale naprawdę świetna. Jest to herbata zielona, w postaci mocno zwiniętych listków, ktore po zalaniu wodą rozwijają się bardzo i są naprawdę duże! Nie jest aromatyzowana a ma naturalnie lekko mleczny smak. Jest boska. Jeśli nie macie doświadczenia z herbaciarniami - to polecam właśnie Five o'clock, ja najbardziej lubię wlasnie herbaty z tego sklepu:).







 Rossmann King's Crown - Ayurvedischer Tee Magie Des Orients

Ma egzotyczny, korzenny, mocno anyżowy smak - więc trzeba lubić taki klimaty i lubić anyż bo jest to smak specyficzny. Nie zawiera sztucznych aromatów:)! Skład: koper włoski, anyż, cynamon, imbir, liście jeżyny, kardamon, gałka muszkatołowa, goździki, korzeń lukrecji, skórka pomarańczowa, pieprz, wanilia.
Niedroga, a czasem w promocji ok 2-4 zł.



Jeśli coś Was zainteresowalo, chciałybyście przeczytać o tym coś więcej to piszcie w komentrzach:)

27 komentarzy:

  1. Musze koniecznie kupić tę herbatę irish cream!:) Uwielbiam karmelowo-waniliowe smaki:)

    Ta szminka Essence jest śliczna! Musze zobaczyć czy jeszcze da się ją złapać;) Super odcień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna biżuteria, szczególnie bransoletka :) gdzie można ją znaleźć? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym zobaczyć lakier Catrice na pazurkach:)

    śliczna branzoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kleopatre, wspaniałe marcowe zakupy :-)

    Kolczyki i bransoletka mnie urzekły, mimo, że złoto noszę od okazji ;-) Podobna bransoletkę chcę upolować na all, ale z srebrnymi elementami.

    Ciekawa jestem też filtra. Na lato przeżywam zawsze małą manię filtrową, do tej pory moim hitem jest Lirene Family emulsja 50+ (duża tuba za 20 -22 zł), szybko się wchłania, nie lepi się ani nie bieli buzi. Jak potestujesz dłużej ten rossmannowy to daj znać czy nie zapycha :-)

    Lakier benzynka i czerwony śliczne :-)

    p.s. nigdy nie piłam herbaty z mlekiem, jestem strasznie ciekawa smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie udało mi się już znaleźć This is Me niestety:(

    Herbaty również kocham. Muszę wypróbować tą Irish Cream. Z rossmannowskich bosko pachnie truskawka ze śmietanką bodajże♥ szkoda, że na smak się to nie przekłada:P

    OdpowiedzUsuń
  6. poprosze o swatch lakieru Catrice :) śliczna benzynka.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam od jakiegoś czasu szał na punkcie herbat, a to wszystko przez moją współlokatorkę! ona jest tea-queen dla mnie :) ja jeszcze raczkuje, ale wolę herbaty cytrusowe, egzotyczne - najlepiej takie do zaparzaczki... oj chyba idę zrobić kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że łączy nas miłość do herbat xD

    A jak zobaczyłam te kolczyki i bransoletkę to oszalałam są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, też jestem ciekawa lakieru z Catrice i różowego z Essence :)
    Tak jak Idalia czekam na więcej o filtrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ej ejjj tez mam swira na punkcie tej herbatki!! jest cudna poprostu cudna!! czasem pije 5 albo i wiecej dziennie :D
    wypróbuj takiej z rossmanna, nie wiem jak sie nazywa ale jest takze przepyszna, nie podam ci nazwy bo nie mam teraz ale ma smak truskawek ze smietana, pycha :)) takie czerwone opakowanie, jak bedziesz w rossmannie napewno znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jedną z herbatek mam zamiar sobie zakupić, aczkolwiek najbbardziej lubię Babcię Jagodę malinową ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zakupy :)
    a u mnie w Naturze nie ma tej szminki niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresowałaś mnie tą zieloną herbatą... brzmi baaajecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy, szczególnie spodobały mi się herbatki :)

    Zapraszam do mnie:
    http://rebellious-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Mam pytanie, czy mogłabyś bo dłuższym stosowaniu napisać coś na temat tego kremu z filtrem Babydream? Z góry dziękuję. Oczywiście dodaję do obserwujących.


    http://poland-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa recenzji tego filtru! Muszę się przyznać bez bicia, że nie używałam jeszcze nigdy filtru, ale od jakiegoś czasu chcę kupić, a zawsze znajdują się jakieś ważniejsze wydatki i o nim zapominam ;)a w takiej cenie bym chętnie kupiła ;) Czekam niecierpliwie na recenzję. I czy on będzie stabilny pod makijażem?
    I jestem jeszcze ciekawa swatchów pomadki essence :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja niestety spoznilam sie na rozswietlacz catrice ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bransoletka z Colloseum prezentuje się super! Nie przepadam za złotymi akcentami, ale bransoletka jest śliczna!
    Co do Irish Cream to również się w niej zakochałam, będąc w gościach u rodzinki :) Nie mogłam się oprzeć zapachowi, więc oczywiście biegusiem po herbatkę leciałam. Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  19. To super! Już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie początek mojej przygody z filtrami. Dziękuję w imieniu innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie można znaleźć taką bransoletkę ?
    Proszę odpisz bo mi zależy :*

    OdpowiedzUsuń
  21. gdybym tylko miała dostęp do kosmetyków MAC...
    :)

    zakupy niezłe..
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie kupiłaś szablony do paznokci? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dreams, kupiłam je wtedy na stoisku Vipery w Galerii Kazimierz w Krakowie, ale stoisko zostało już jakiś czas temu zlikwidowane. Widziałam, że są też dostępne na allegro pod hasłami "szablony", "formy do malowania paznokci","formy do malowania wzorków".

      Usuń
  23. Boze gdzie kupilas ten zolt lakier? Paulina

    OdpowiedzUsuń