czwartek, 7 lipca 2011

Czerwcowe zakupy

Pora na chwalenie się:D W czerwcu dostałam sporo kosmetyków do testów, z czego się bardzo cieszę. Ale kupiłam też co nieco:) Myślę, że lipec będzie skromniejszy.


 -John Frieda Brilliant Brunette szampon
 -John Frieda Brilliant Brunette odżywka
 -Aussie 3 minute miracle reconstructor odżywka
 -Palmer's Cocoa Butter Formula

Dostałam je od simplyawoman :)
 Be Beauty masło do ciała lemon

Słynne biedronkowe masło, nie podoba mi się zapach, ale po pierwszych testach bardzo odpowiada mi konsystencja i działanie:)
 My Secret Dream Girl paletka cieni

W najbliższym czasie planuję zrobić jej recenzję. Jestem bardzo zadowolona, cienie są świetnie napigmentowane!
 Kosmetyki Barry M

Część z nich wygrałam w rozdaniu, część dostalam od simplyawoman. Najbardziej podoba mi się szminka w kredce i sypkie cienie/brokaty. Zupełnym bublem jest zielony tusz do rzęs, rozświetlacz w kremie też mi nie podszedł.
 Kosmetyki Vipera

Ostatnio Wam je w skrócie pokazywałam:).
 Szminki Sensique

Jak dla mnie to całkiem dobre szminki, mam kilka ulubieńców. Ładnie pachną (bo z jednej serii, chyba juz nie aktualnej okropnie śmierdziały;)). W najblizszym czasie pokażę Wam je bliżej:).
 -Sleek Storm
 -Sleek Monaco
 -Sleek Acid

Acid i Monaco kupiłam, Storm dostałam. To wszystko przez Was!!! Teraz się stałam sleekomaniaczką :(. Niestety chyba na dobre skusiłyście mnie Oh So Special!
 Odyspki ,które wygrałam u Kasi:
-puder bambusowy z BU
-i dodatkowo Finishing Powder z Lucy Minerals  

Jeszcze nie testowane, bo dopiero do mnie przyleciały:).
 -TBS Lip Butter Pink Grapefruit
 -Lovely Natural Lip Stick with aloe vera and mentol

Masełko z TBS wygrałam u Burn ,pięknie pachnie, ale nawilża raczej lekko. Pomadkę Lovely kupiłam w Rossmannie, jak dla mnie to taka wersja "light" Carmexu :).
 Sensique Exotic Flower podwójne kredki

Są świetne! Mają piękne kolory, u mnie bardzo dlugo wytrzymują na oku. Najbardziej lubię różowo-fioletową.









 Kosmetyczka

Duuuża ,wygrana w rozdaniu i bardzo ładna:).
 Wellness Beauty Cremebad Kakao&Jojoba

Płyn do kąpieli, mialam kiedyś saszetke proszku do kąpieli z tej firmy właśnie Kakao&Jojoba, bardzo podobał mi się zapach, więc kupiłam duży płyn. Pod względem jakości jest przeciętny, ale zapach bardzo lubię.
 Artdeco Lip Lacquer 40

Błyszczyk Artdeco też Wam wstępnie pokazywałam i opisywałam, wiec nie bede sie powtarzać;).
 -pędzelek do pudru Barry M
 -pędzelek do pomadki Barry M
 -pędzelek do blendowania Sigma 

Wszystkie wygrane w rozdaniach :). Te z Barry M są  raczej przeciętne, chociaż mają słodki różowy wygląd:D ;) ale ten z Sigmy !!!! Stał się moim ulubieńcem! Jest boski!
 Kosmetyki od Paatal

Też Wam je już wstepnie prezentowałam, cały czas testuję, żeby zdać relację:).

Broszko-gumka od Burn 

Wygrana w rozdaniu, bardzo ładna, noszę jako gumkę do włosów.





 Kosmetyki Eveline

Wczoraj dokładnie pokazywałam:)
 Lakiery Sensique Strong&Trendy Nails

Kilka już pokazywałam na pazurkach, reszta także w najbliższym czasie się pojawi.

 -Zoya Ivanka
 -Zoya Crystal
 -China Glaze Zombie Zest

Moje trzy marzenia lakierowe, jak widać - spełniły się!!!
 -Bell Glam Wear 438
 -Colour Alike Tra-wawa
 -Jesse's Girl Beach Baby 
 -Barry M Spring Green
 -Barry M błękitny pękacz
 -Barry M Shocking Pink 
 -Vipera Top Coat UV
 -Vipera High Life 818
 -Vipera Salamandra Celadon
 -My Secret 138
 Wkrętki, wygrałam je :)















Zakupy ciuchowe, pierwsze od BAAAARDZO dawna. Zawsze wydaję na kosmetyki, ciuchy zdecydowanie mniej lubię kupowac.


 Złote rurki H&M

Podobają mi się, takie metaliczne. O dziwo pasują mi nawet do wielu rzeczy. Dałam za nie 150zł.
Zdjęcia paskudne, wybaczcie, ale wczoraj pogoda była fatalna... A i zdjęcia na niespecjalnie fajnym tle (mój dywan) ale zupełnie nie mialam miejsca.




Bluzka poncho H&M

Podoba mi się do tych złotych rurek:). Wogóle mi się podoba, tylko muszę sobie do niej dokupić coś pod spód bo jest przezroczysta, a niestety nie mam żadnej bluzki, ktora by sie nadawała. Kosztowała aż 100zł, moim zdaniem przepłaciłam, ale miałam dzień szaleństwa (tak na usprawiedliwienie;)). 




Jeśli coś Was zainteresowało to oczywiście dajcie znać:)

52 komentarze:

  1. no to czerwiec był udany !:))
    gratuluje tych wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow sporo tego aż za sporo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezłe zakupy :)
    Ja nigdy nie robiłam sobie zestawienia miesięcznego (ciekawe ile by mi się rzeczy zebrało)
    Mam też (już na wykończeniu)John Frieda odżywkę i szampon ale dla blondynek. I prawie całą butlę Aussie 3 minute miracle reconstructor - nawet fajna jest ale lubi obciążać włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co sądzisz o kosmetykach do włosów John Frieda? I czy miałaś styczność z linią do skrętów/loków tegoż właśnie Pana? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile rzeczy ! :)) pokażesz pękacz Barry M na pazurkach ? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow sporo tego ! Mam ta 3 minutowa odzywka z Aussie- okropny za zapach- natomiast w dzialaniu calkiem fajna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwiec był obfity:) ale z rurkami to takie powiedziałabym grzecznie "małe szaleństwo" w sumie myślę, że i za tą bluzkę i za te rurki tyle pieniędzy to za dużo, tym bardziej, że to jedynie h&m.
    Kosmetyków zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ulala :) udany miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalony miesiąc... Jestem bardzo ciekawa Twoich odczuć po testach Eveline...

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fura kosmetyków..... a najbardziej podobają mi się spodnie! :-DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz tych nagród! :D Strasznie mi się spodobała ta bluzeczka, jeśli chodzi o spodnie, to trochę za odważne jak dla mnie ;) Zazdroszczę tych dwóch lakierów z Zoyi (Zoya'y? ;)) Reszta też super, ale te dwa kolorki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tych rzeczy :] Poncho śliczne :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. brawo :) cieszy oczy. chyba też wrzucę swoje dzisiejsze zdobycze :D
    btw. cieszę się, że przekonałaś się do Oh So Special Sleeka :) Będzie Pani zadowolona :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ileeeee smakołyyyków! aż ślinka cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju, jakie szaleństwo zakupowe :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale duuuuużo!:o Nono :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No widzę moją paletkę z MS, świetna jest :)
    Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. och ty zawsze masz tak dużo rzeczy , że ja o nich czytam z otworzoną buzia :) . Zazdroszczę tylu wygrać chyba polubiłaś się z maszynami losującymi i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne te rzeczy ! <3 zakochalam sie w spodniach i bluzce z HΜp

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie ze wrzuciłaś ubranka, szkoda ze nie na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego co zauważyłam (a czytam Cię już od dłuższego czasu;)) mamy bardzo podobny gust w kwestii kolorów cieni i szminek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak jest ze sleekiem, kupisz jedna paletke, masz chec na iwcej i wiecej ;D

    u mnie nie długo bedzie post o oh so special :D

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ojojoj! sporo tego :) Bardzo interesuje mnie recenzja odżywki Ausssie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. o ludzie jakbyś obrabowała jakąs drogeriie :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A czy na John Frieda nie skusił Cię mój post? Hahaha żartuje:) Powiem tak szczęka mi opadła jak zobaczyłam ile tego masz:) Chociaż ja przez wczorajszy i dzisiejszy dzień zakupy takie zrobiłam ( odważyłam się kupic sporo rzeczy na Biochemii Urody i miałam to szczęscia a mój portfel pech że koleżanka ze stanów przyjeżdza i zamówiłam kilka rzeczy u niej:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ulala sporo tego, ja czekam na recenzje bo niektórych rzeczy jestem mega ciekawa.

    A bluzka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  27. Przykro mi ale muszę stwierdzić, że jesteś zakupoholiczką :P. Masz więcej nowości niż zużyć :D.

    Oh so special musisz, musisz, musisz kupić :)!

    OdpowiedzUsuń
  28. zazdroszczę produktów z body shopu :))
    a puder bambusowy mam ..naprawdę dobra rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  29. P.S- Oczywiście to żarcik :)!

    OdpowiedzUsuń
  30. olala ile kosmetyków! najbardziej podobają mi się oczywiście paletki Sleek. Ciągle mnie kuszą i kuszą i mam nadzieję, że w końcu któraś trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. JF uwielbiam!

    jednak najbardziej szczeka opadła mi na widok ilości lakierów tego miesiąca! wow:)

    OdpowiedzUsuń
  32. John Frieda - polecam bardzo te 2 produkty co masz, są super ;) wyszlam z sianowatych wlosow do slicznych gladkich i nawilzonych (po rozjasnianiu). Tylko teraz niestety po pol roku uzywania moje wlosy sie przyzwyczaily chyba juz do tych produktow :( szukam zamiennika.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. ile kosmetyyyków :D pozazdrościć ! :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. polecam Oh So Special! naprawde jest cudowna :)
    a ja bym chętnie te pomadeczki z Sensique zobaczyłą :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale zakupy :)
    Pokażesz lakier China Glaze bliżej? :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Woow, ale porządne zakupki :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  37. wooow :D ależ Ty masz szczescie w rozdaniach:D swietne zdobycze;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Łooo bardzo tego dużo, zazdroszczę!
    Strasznie podobają mi się paletki Sleek i lakiery Barry M !

    Pozdrawiam! ; )
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. interesujące zbiory:D
    najbardziej podobają mi się Zoyki <3

    OdpowiedzUsuń
  40. no, no widzę, że zaszalałaś! a widziałaś przeceny w sephorze?

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..
    BARDZO mi na tym zależy :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakupy udane?:D
    Jak widać.
    Świetna bluzka.<3

    OdpowiedzUsuń
  42. duza zakupy, ja tez poszalalam w czerwcu:)

    OdpowiedzUsuń
  43. matko boska ile Ty tego WYGRAŁAŚ! Ty szczęściaro !!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ile rzeczy! Dostaję oczopląsów! Zazdroszczę jak cholera! ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. wow!! ale śliczne te lakierki !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. dobry miesiąc :) a ja czekam na moment, kiedy coś się wreszcie zacznie kończyć i będę sobie mogła pójść bez wyrzutów na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hah, mnie też sleek dopada ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta bluzka z H&M jest prześwietna! Rewelacja, naprawdę. Podobają mi się też Twoje marzenia lakierowe, prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń