wtorek, 19 lipca 2011

Eveline Colour Show 633

Kolejny letni lakier Eveline, który chcę Wam pokazać to 633 - morski błękit, to niebieski z sporą domieszką zieleni. Wykończenie to mocno błyszczący krem. Strasznie mi się podoba ten odcień, jest taki wakacyjny, wesoły, z pewnością ląduje na liście moich ulubionych lakierów. Ale weźcie pod uwagę, że moje ulubione kolory lakierów do paznokci to właśnie odcienie niebieskiego i zielonego:). Na zdjęciach mam dwie warstwy.

Konsystencja w porządku, nie narzekałam na czas schnięcia ani na pędzelek. Ogólnie pod względem jakości normalny, całkiem dobry lakier. Podobnie jak inni strasznie żałuję ,że lakiery nie mają nazw tylko numerki.




Ten produkt został mi wysłany do recenzji, ale nie wpływa to w żaden sposób  na moją opinię.

37 komentarzy:

  1. ładny błękit, ale teraz pełno firm wypuściło takie

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny kolor :)
    Zdjecie na tle nieba podbiło moje serce :)
    Wypróbuj lakieru Sensique z limitowanej edycji Blue Sky :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ja juz wspominalam jak podobaja mi sie Twoje pazury ? :D


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kooocham takie odcienie! Moje ulubione lakiery są właśnie w takich kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Firma Safari ma w swojej gamie kolorystycznej lakierów prawie identyczny kolorek:P zapraszam do mnie http://nutellaestrela.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny lakier, szukam smerfowego niebieskiego wlaśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooooo mrauuuu:D bedzie nastepny do recenzji i juz wiem jaki kolor wybiore:DDD
    Masz przecudne pazury ale wiem, powtarzam sie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten lakier krzyczy 'I'm happy' ;D ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jak nic nazwałabym go "Lazurowe wybrzeże" :D Ja jakiś czas temu myślałam nad tym by zorganizować akcję nazwania poszczególnych cieni Inglota. No nic mnie tak nie irytuje jak sięganie po zwykłe 123, jak mogę się pomalować "Czarną dalią" czy innym "Tropikanem" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki na stópkach musi wyglądać czadowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, idealny do dżinsów i białego t-shirtu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne niebo masz na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor genialny ! tak jak Yasminella pisze niebo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczny kolorek! =)

    http://impossiblekate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny lakier na pięknych pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny odcień błękitu!

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko jaki piękny! a zdjęcie z niebem meeegaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor. Odcień nie jest blady i wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi przydałby się taki miętowy odcień;) Ogólnie nie mam zbyt wielu kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! cudowny kolor! i tak pieknie sie prezentuje na paznokciach.... glebia oceanu... CUDO! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się skojarzyło z błękitnym niebem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też bardzo lubię wszelkie niebieskości na paznokciach, a ta zdecydowanie wpasowuje się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kolor a twoje paznokcie - NIESAMOWITE ! :)


    dodałam do obserwowanych i będzie mi miło jak odwdzięczysz się tym samym! :)

    OdpowiedzUsuń