sobota, 2 lipca 2011

Golden Rose with protein 208

Nie lubie cielistych, bezowych, mlecznych, "frenczowych" lakierow, mam ich bardzo malo, ale raz na dluuuugi czas mam ochote na wlasnie taki odcien na pazurkach - zwlaszcza jesli uzywam pod rzad samych ciemnych i bardzo intensywnych kolorkow:).

Golden Rose 208 to cielisty odcien z wyrazna domieszka rozu. Ma bardzo delikatny shimmer, ale widoczny tylko z bliska ,w sloncu - z normalnej odleglosci wyglada jak krem. Niewiele mu brakuje aby byl moim idealnym lakierem do tzw mannequin hands, gdyby byl ciut mniej rozowy bylby w sam raz (na zdjeciach wyszedl bardziej zolty niz jest w rzeczywistosci). Na zdjeciu dwie warstwy, lekko przeswituja koncowki paznokci.



 A Wy znalalyscie lakier w kolorze identycznym jak odcien waszej skory? :)

44 komentarze:

  1. Śliczny muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, wygląda super elegancko, na Twoich pazurkach wszystko jest idealne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam lakier ;) przez to ze jest taki cielisty nawet paluszki wydają sie dłuższe i smuklejsze ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię lakierów które po pomalowaniu prześwitują i widać mój paznokieć, ale widzę, że ten jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. też rzadko noszę takie kolorki, ale raz na jakiś czas mam ochotę, a ten wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jednym słowem WOW !
    podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się :) elegancko wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. Również rzadko takie kolorki goszczą na mych paznokciach, ale muszę przyznać: ładny jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale już masz długaśne paznokcie! Mi to by się od razu połamały :P Również lubię takie kolory, choć nie trafiłam jeszcze na mój idealny nude.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jak Ty to robisz, że masz takie długie paznokcie? Są strasznie długie.:) A co do lakieru jest bardzo ładny.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na mojego nowego i bardzo początkującego bloga! firefliesbeauty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny ten lakier. Ja z takich jasnych mam tylko Wibo z serii Extreme nails ale nie jestem zadowolona z trwałości. Ile wytrzymuje ten twój Golden rose?

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki piękny kolorek! na dniach lecę do goldena i kupuje lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja także nie często sięgam po takie kolory, golden rose bardzo lubię więc zwrócę uwagę na ten

    OdpowiedzUsuń
  16. Też tak mam że raz na jakiś czas bierze mnie ochota na taki kolor a potem się zachwycam jak pazurki ładnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolor :) taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę taki kolor :O Niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kolor, a Twoje paznokcie to po prostu kosmos ! Fakt, trochę różowy, ale i tak wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny odcień!!! ;) I znowu nie mogę się napatrzeć na te Twoje piękne pazurki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja właśnie uwielbiam takie kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny :) Gdzie kupujesz lakiery Golden Rose u nas w Krakowie? Bo ja nie mogę na nie trafić, zwłaszcza jeśli chodzi o te z proteinami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Do GR mam słaby dostęp, a szkoda bo kolory mają świetne

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go :) Mavia - w Tesco na Wielickiej jest stoisko. Znaczy było, nie wiem jak teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny jest !!! czemu go jeszcze nie kupiłam ???
    przy okazji poszukam sobie tego odcienia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam ten lakier albo mega podobny i dla mnie jest idealny. tylko teraz musialam sciac paznokcie i na krotkich mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  27. Bezgranicznie kocham lakiery z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja jakos nie lubie u siebie takich kolorkow :) co prawda jeszcze nie znalazlam idealnie pasujacego do mnie cielistego kolorku, ale nie szukam zbyt wytrwale.

    Mavia - potwierdzam, ze GR ma swoje stoisko firmowe w tesco na Wielickiej, ale mozna ich lakiery kupic tez w Firlicie na Długiej i Karmelickiej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O dziękuję Wam za odpowiedź :) To w takim razie pędzę po jakieś Goldenki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O widze ze juz padla odpowiedz na pytanie ktore chcialam zadac :)

    Ja uwielbiam cieliste kolorki :) I ten jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny jest ten lakier, masz genialne paznokcie! Mi tak nie chcą wychodzić :C

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmm, wydaje mi się, że mam ten lakier :) Jest cudownie nude. Masz przepięknie pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny kolor ! <3 nude aj.
    uwielbiam lakiery z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  34. miałam lakiery z tej serii, ale te prześwity doprowadzały mnie do szału...
    ja też szukałam cielaka w kolorze dłoni, ale się poddaje, zostałam przy tym:
    http://duzaatakamala.blogspot.com/2011/04/ca-nr-14-shimmering-abricot.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne paznokcie
    Boski kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  36. próbowałam, ostatni nabytek to bnyl Orly Pure Porcelain, i juz przestalam szukac bo stwierdzilam ze nie znajde. ten jest ciekawy...
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest mega <3
    Twoje paznokcie, zazdroszczę :3

    OdpowiedzUsuń