środa, 20 lipca 2011

Look: Brzoskwinia i Granat

Tym razem, makijaż nie na mnie :). O wiele trudniej jest mi malować kogoś niż siebie, ale pocieszam się, że chyba większość tak ma. Także nie jest to jakieś powalające dzieło, zwykły dzienny makijaż:).






Użyłam:

TWARZ:
  • Gosh X-Ceptional Wear w odcieniu Naturel
  • pod oczy prawdopodobnie Dermacol
  • roż Hean Baked Blusher 272
Niestety ten makijaz wykonalam ponad tydzien temu i nie pamietam czym zmatowilam buzie i czy był jakiś rozświetlacz. Następnym razem muszę wrzucać na bieżąco żeby pamiętać:).

OCZY:
  • baza pod cienie Hean
  • kremowy i cielisty cień z paletki My Secret Dream Girl
  • Sunset i Midnight Garden z paletki Monaco Sleek
  • tusz Hean Maxxi Lash
  • eyeliner Essence I love Berlin 03 Buddy Bear
  • na dolnej powiece kredka Essence Long Lasting 08 Touch of Glam (aparat pozjadał kolory i prawie jej nie widać)
USTA:
  • prawdopodobnie Sensique Volume&Gloss 304

53 komentarze:

  1. Ja mam właśnie odwrotnie.:)
    Innych pomaluje, ale sobą mam problemy.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Naturalny, nieprzesadzony, idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i podkreśla co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, brwi moznaby przyciemnic troszke

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam problem z malowaniem innych, zwłaszcza mojej siostry - ma gilgotki na twarzy, więc rzuca się przy samym pudrowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie przepadam za malowaniem innych, ostatnimi czasy moja przyszła teściowa mnie poprosiła żebym pomalowała ją na wesele syna - ręce trzęsły mi się ze strachu ale dałam radę i była zadowolona :D
    mnie się ten dzienniak bardzo spodobał i zainspirowałaś mnie do pewnego makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie :) Choć zastanawiam się nad mocniejszą kreską, albo choć bardziej podkreślonymi brwiami ?
    Poza tym plus za świetną kreskę ! Dla mnie to zmora przy malowaniu innych. Co jak co, ale kreska musi być dla mnie idealna, a tu raz, że kogoś nie wygodnie to dwa nie ma się kontroli na ruchami i czasem jedno mrugnięcie w złym momencie niszczy cała pracę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolor brzoskwini w tym sezonie, łączę ją praktycznie ze wszystkimi kolorami jakoś tak do wszystkiego pasi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny.. uwielbiam makijaże w takich kolorach na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku myślałam, że jest robiony Oh so special :D ja dziś miałam podobny, ale u mnie występował róż z fioletem (zamiast brzoskwini z granatem) zamienione pozycjami ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja mam zupełnie na odwrót ;) na innych mogę cudować ile wlezie, ze sobą mi trudniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny makijaż,prosty,ale ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się ten brzoskwiniowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny :) Bardzo twarzowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Codzienny, ale bardzo ładny! Fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. częściej takie posty dodawaj :) bardzo fajnie umalowałaś te dziewczynę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio chciałam coś takiego zmalować :)
    fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. może i zwykły, dzienny, ale ja bym się tak nie umiała umalować :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny i delikatny! Ja z kolei wolę malować innych, jesli jakieś fantazje mi głowie;)

    femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba połączenie kolorów, letnie, ocieplające buzię :) jedynie co mi nie do końca pasuje to zbyt jasne, rozmyte brwi.

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie podkreśliłaś oczko :) delikatnie i nie nachalnie, taki delikatny makijaż pasuje modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne łączenie koloru :) a kreska wyszła znacznie ciemniej niż w rzeczywistości, myślałam najpierw że nałożyłaś buddy bear na czarny eyeliner!

    ja też, siebie mogę malować jak chce, ale gdy przychodzi mi pomalować kogoś innego robią się schody. Ręka się trzęsie, drętwieje, nie ma jak jej oprzeć.. o jezuniu!

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny makijaż - a kreska- mmmmmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo lubie malowac i siebie innych

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie to wygląda;) Obserwuje i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny !! Taki delikatny, ale zarazem wyrazisty, podoba mi się! :)
    A ja np. kreski wolę wykonywać na kimś innym, bo wtedy widzę oboje oczu przed sobą i jest mi o wiele łatwiej - na sobie nigdy nie potrafię zrobić identycznych ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. twój blog nominowałam do One Lovely Blog Award, więcej info u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ten podklad z gosha jest rewelacyjny ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. brzoskwinka Ahh pieknie ;)
    Zapraszam do siebie ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie dobrane kolory i świetna kreska :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie się kolory zestawily ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Modelka nie ma zbyt łatwego oka do malowania, widzę opadającą powiekę, ale fajnie z tym sobie poradziłaś, aczkolwiek ja bym ciut wcześniej podniosła cienie w górę i kreskę;-)Zdecydowanie trudniej maluje sie drugą osobę.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny:) taki delikatny :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny makijaż ! Taki letni :) Śliczny brzoskwiniowy cień. Gdzie kupiłaś bazę pod cienie Hean bo próbuję ją kupić, lecz nigdzie jej nie ma ? ;d
    Jeśli chcesz wpadnij dopiero zaczynam :P.
    theelsie25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kleo, to chyba od sprzedawcy zależy czy ustawi sobie darmową przesyłkę, nie mam pojęcia na jakiej zasadzie się tym kierują. Chyba to wygląda tak, że są dwie opcje: albo pzedmiot jest tańszy i ma płatną przesyłkę albo jest droższy i ta przesyłka jest darmowa. W każdym razie wychodzi na to samo. Niestety z tego co zauwazyłam te aukcje z płatnymi przesyłkami sumują się, tzn. nie jest tak, że jak kupisz więcej przedmiotów to mniej zapłacisz za przesyłkę, a szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
  37. ej fajne kolory ja lubię takie na wakacje :) A co do tego ze trudniej kogos malowac, fakt zgodze sie z Toba w stu procentach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piekny makijaz! piekne kolory, idealnie dobrane :) co do malowania kogos - 100% racji :) a zwlaszcza ja mam problemy z kreska, no za chiny..

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny makijaż!:P
    pozdrawiam
    zapraszam http://nutellaestrela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej hej, jeśli jeszcze nie brałaś udziału to zapraszam: http://hellesalvo.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    jeżeli brałaś w tym udział to wiedz, że gdybym była otagowana wcześniej, to też bym Cię otagowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Urocza kreseczka, podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  42. hej ;) nominowałam Cię do one lovely blog award: http://verqaa.blogspot.com/2011/07/017-one-lovely-blog-award.html

    p.s.
    piękny makijaż ;) wypróbuję, na pewno mi będzie pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  43. fajnie, choć ja bym przyciemniła brwi troche.

    zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajny makijaż, dla mnie akurat :)
    ja wolę chyba malować kogoś, ale to wina mojej ślepoty :)

    OdpowiedzUsuń