piątek, 22 lipca 2011

Manicure: Surf Baby

Moje aktualne pazurki, bardzo wakacyjne, jestem z nich naprawdę zadowolona:).

Użyłam:
-jako bazowy Eveline Colour Show 633
-cieniowanie na granatowo Sephora My Favourite Jeans
-lakier do stempelków Essence biały
-płytka Bundle Monster
-top z Rimmela




Chcę wszystkim podziękować za komentarze pod poprzednim postem - tutaj, bo wczoraj i dziś miałam niestety tylko chwilkę żeby wejść na internet.
Dzisiaj do północy można się zgłaszać po odżywkę i szampon Wella, jutro wyniki:)

54 komentarze:

  1. O łał, na prawdę fajnie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnei zastanawialam sie nad tymi setmpelkami essence jak widac fajnie to wyglada wiec mzoeosbei zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam te Twoje paznokcie <3 chociaż stempelki do mnie nie przemawiają, wolałabym je bez nich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łałałiła, przpiękne Ci wyszły! Jak się robi cieniowanie? Gąbeczką?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdobienie jak zawsze, bardzo efektownie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci to przecudnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Super! Świetny manicure!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak robisz cieniowanie? po prostu cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne, śliczne, śliczne! Stempelki w kształcie muszelek byłyby tutaj idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne ;) To co Ty potrafisz zrobić z pazurkami to sztuka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie :) Kolorki i ten wzorek, super. Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja też muszę napisać, że ładnie to wyszło! Chociaż zwolenniczką stempelków nie jestem to to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. skręcam się z zazdrości... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ah! też bym była z nich zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie pazurki wyglądają! Na miniaturce myślałam, że to takie zamki błyskawiczne :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne Pazzzurki ;) :*

    Zapraszam do siebie ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutnie cudowny manicure! 100% wakacji, a gdyby listki zastąpić płatkami śniegu to i 100% zimowy ;) uniwersalny, krótko mówiąc :D Swoją drogą muszę w końcu znów zapuścić paznokcie i spróbować cieniowania, od dawno za mną chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne! :) Mogłabyś wrzucić stepa jak robisz takie cuda, bo myślę, że większość z nas nie ma takich zdolności manualnych jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdobienie i malowanie absolutnie fantastyczne - super! Jedyne co mi sie nie podoba to ksztalt Twoich paznokci, ale to kwestia gustu...

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyszło Ci zdobienie :) pełna perfekcja ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł - są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne są :D
    --
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O wygląda naprawdę super:) Jestem ciekawa jak zrobić takie cieniowanie. Dałabyś mi jakąś wskazówkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Są po prostu boskie;) Naprawdę rewelacyjnie ci to wyszło;) Zapraszam na mój nowy profil na Facebooku:
    http://www.facebook.com/pages/Art-Gallery-Ana/223003574407994

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś wyróżniona w TAGU The Make Up Blogger Award :)
    http://malinowykuferek.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne są;) zapraszam Cię do mnie: kolorowo-na-paznokciu.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. extra... świetne cieniowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tam lubie moje krótkie,noo...krótsze od Twoich paznokcie.Takie wyglądają najładniej i najschludniej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja używam białej, bo inne mnie podrazniają, a biała jest nadelikatniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Strasznie mi się podoba niebieski u ciebie na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też jestem z nich zadowolona, wyszły rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jej. Jesteś artystką! Zrobisz instrukcję krok po kroku jak cieniować na płytce paznokcia?

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje lakiery to pewnie nic w porównaniu do Twoich.:D
    Piękne masz paznokcie.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyszły świetnie, naprawdę jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Boskie są te pazurki :D Nie przepadam za paznokciowymi postami,ale te mnie tak urzekły,że nie mogę wzroku oderwac :D

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo wakacyjne :) z takimi pazurkami tylko na surferów!

    OdpowiedzUsuń