środa, 12 października 2011

Eveline GLICERINI - krem do rak bio kozie mleko

Dzisiaj przygotowalam recenzje pierwszego kosmetyku z drugiej paczki od Eveline - Glicerynowy superskoncentrowany krem - maska do rak i paznokci 5w1 bio kozie mleko + wit E, maslo karite (dlugasna nazwa:D).

Krem do rak to ten rodzaj kosmetyku, ktory uzywam codziennie (zawsze na noc, czasem w ciagu dnia). Przetestowalam troche kremow do rak, bo uzywam ich od dawna, ale zawsze kupuje niedrogie kremy drogeryjne w granicach do 10zl, wiec nie mam porownania z tymi drozszymi lub aptecznymi.



Kremu do rak Glicerini bio kozie mleko uzywalam codziennie, w ostatnim czasie. Moja skora na dloniach nie jest problematyczna, przesusza sie jedynie lekko zima (teraz mam skore dloni w dobrej kondycji). Jedynie skorki wokol paznokci musze pilnowac i nawilzac je naprawde minimum raz dziennie,a najlepiej kilka razy bo odrazu robia sie suche i nieladne.


Krem ma polprzezroczysty, lekko mleczny kolor i lekka konsystencje co mi sie podoba - szybko sie wchlania, nie pozostawia mocno wyczuwalnej warstwy na skorze dlatego jest idealny do stosowania w ciagu dnia. Ma tez lekki kosmetyczny zapach, w moim odczuciu przyjemny i nie meczacy. Po uzyciu dlonie odrazu sa super gladkie, nawilzone, bardzo mile w dotyku. Oczywiscie nawilza tez skorki jesli tu go uzywamy - chociaz tutaj nie pogardzilabym jeszcze mocniejszym dzialaniem.

Krem nalezy jednak do lzejszych kremow, obawiam sie ,ze przy mocno przesuszonej skorze moze nie dac sobie rady, to dobry krem dla takiej skory jak moja - ktora sie lekko przesusza, ale jest w miare normalna, nie bywa prawie nigdy szorstka, nigdy nie byla popekana.




Podsumowujac fajny krem o ladnym, delikatnym zapachu. Jesli lubicie lekka formule i nie potrzebujecie extremalnego nawilzenia to polecam:). O wiem! Dla mnie fajnym rozwiazaniem bylby ten krem na dzien i mocniej nawilzajacy, bardziej tlusty krem na noc.

Produkt zostal mi wyslany do recenzji ale nie wplywa to na moja ocene.

21 komentarzy:

  1. wczoraj miałam okazję pomacać:) fajny a w dotyku jakby satynowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim faworytem jest krem do rak z biedronki,a czasem na noc uzywam masci nagietkowej,ktora potrafi zdzialac cuda :)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też potrzebuję czegoś intensywnie nawilżającego, więc krem niestety nie dla mnie. Ale dobrze, że Tobie służy prawie bez zarzutów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak wiesz, testuję wiele kremów do rąk, więc ten też mi pewnie wpadnie kiedyś w łapki :) z tego co piszesz, lepiej żeby to było latem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie by się raczej nie sprawdził, niestety moje dłonie potrzebują porządnego nawilżania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanatyczką smarowania dłoni w szkole non stop co lekcje krem do rąk, czasami jest za tłusto i ten mógłby się sprawdzić ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kremy do rąk - w każdej torebce mam inny ;) ostatnio wariuję na punkcie maseczki i peelingu do dłoni z Perfecty - mega relaksujący ;)

    a propos poprzedniego posta - cudownie wyglądasz w nowej fryzurze, nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię jak opakowania są tak zakręcane :/ Uciążliwe to jest...

    OdpowiedzUsuń
  9. Chetnie spróbowałabym tego kremiku, w końcu niedrogi i z kozim mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj muszę go spróbować :) zostałaś nominowana: http://sauria80world.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam kremy mocno nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie byłby fajny! ;))

    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na konkurs, w którym do wygrania są bony na buty ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na dzień lubię kremy, które nie są ciężkie.. Ale brakuje mi systematyczności.. niestety

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś przetestuję, brzmi całkiem fajnie, choć w zimie wolę treściwsze kremy ;)

    PS: Zostałaś u mnie otagowana, zapraszam http://kotwkosmetyczce.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nigdzie nie widziałam tego kremiku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I like your blog! is really cute. I'll see here many times!
    I invite you to walk through the mine and to follow me if you like!
    a kiss, Claire.
    c.o.c.o

    http://lookingforthestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również nie mam problemów z bardzo suchymi dłońmi ale trochę się to zmienia gdy nadchodzą zimne dni i pewnie na zimę krem się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten krem ! Szykuję już dla niego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. :) Zostałaś otagowana :) Zapraszam do zabawy
    http://zolzanna.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń