sobota, 22 października 2011

Kobo Extreme Gloss - Pomadka 206 Rosewood

Dawno nie było szminki:D. Rosewood to moja druga pomadka Kobo, mam tez odcień Fuchsia ale z innej serii (mocniejsze krycie), ta jest z Extreme Gloss.




Rosewood to zgaszony, półprzezroczysty, chłodny róż. Widać, że pomadka ma drobny shimmer ale na ustach wygląda jak zupełnie bezdrobinkowy odcień. Bardzo ładnie wygląda na ustach, połysk jest delikatny, elegancki. Dla mnie to fajny bezpieczny odcień na codzień, dobrze się czuję w takich chłodnych i złamanych różach. Myślę, że będzie bardzo pasować chłodnym typom urody, jest też jak już wspomniałam półprzezroczysta, przebija naturalny odcień ust dlatego to w moim odczuciu twarzowy kolorek.


Co do jakości - podobnie jak odcień Fuchsia z serii Fashion Colour - bardzo mi odpowiada, pod względem jakości naprawdę mogę polecić te pomadki (oczywiście te dwa kolory, nie wiem czy inne są równie dobre). Ładnie się rozprowadza, ma dla mnie idealną miękkość, nie wysusza ust i miło się ją nosi, daje "gładkie" uczucie jak jakaś fajna nawilżająca pomadka ochronna.
Jedyne czego nie lubię w szminkach Kobo (i wiem że wiekszości osob to nie przeszkadza) opakowania - po prostu nie podobają mi się, są lekkie, w moim odczuciu takie '10 lat wstecz'. Ale wiadomo to już indywidualna kwestia :)!

niepomalowane usta







Jeśli kolor Wam się spodobal to polecam - mi szminki Kobo odpowiadają pod względem jakości, efektu na ustach itp.

Miałyście szminki Kobo? Jakie odcienie polecacie:)? Ja jakiś czas temu bardzo chciałam kupić taki 'borówkowy' odcień, chyba Orchid ,ale kupiłam bardzo podobny z innej firmy:).

42 komentarze:

  1. Bardzo mi się ten kolor spodobał, wydaje mi się że pasuje do mojej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ty masz tempo z postami...nie wierzę normalnie ekspres:D

    kolor zdecydowanie w moim guście. szminki Kobo nigdy nie miałam, wstyd się przyznać ale wybór odcieni doprowadzał mnie do oczopląsu i nie wiedziałam co chce kupić:D teraz już wiem, muszę przetestować ją na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam przyjemności, ale może to dlatego, że dopiero przekonuję się do pomadek. Ten kolor nie dla mnie, ale dobrze wiedzieć, że Kobo ma fajne szminki.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten kolor :) a z Kobo mam tylko jeden cień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodobała mi się :) na razie nie mam dostępu do Kobo, ale muszę się zapuścić w te rejony już niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam szminkę kobo tangerine rose ;]
    kocham ją i chyba kupię więcej kolorów jak będzie na nie promocja
    pozdrawiam
    ewa ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda na ustach :) a w sumie do tej pory nie mam nic z Kobo w moich zbiorach. Może czas to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor zdecydowanie mój :D może się skusze przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie prezentuje się na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny kolorek muszę się mu przyjżeć dokładniej

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ustach nie wydaje się taka ciemna.Muszę się skusić i kupić coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor! Miałam jedną pomadkę z tej serii, ale średnio podpasował mi kolor (rosy bronze? Coś takiego, w każdym razie okazała się za ciemna)i oddałam mamie. Ale jakośc jak najbardziej na plus, dlatego pewnie skuszę się znowu na jakiś kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor, choć wydaje mi się, że dla mnie za odważny

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda bardzo ładnie :), a z Kobo nie mam żadnego kosmetyku ;x :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknmy kolor. Ta szminka wygląda trochę, jak błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, jak na szminkę to ładny efekt daje (taki trochę jak błyszczyk) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ślicznie wygląda na ustach !! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam Extreme Gloss ;> Z tym, że preferuję jaśniejsze kolory (mam bardzo blade usta i już po kilkunastu minutach przy ciemnych kolorach widać, że zjadam szminki ;_;). Gdy była promocja skusiłam się na 209 Rosy Bronze i 208 Pach Puff. Teraz to moje ukochane szminki, głównie dlatego, że nawilżają moje usta :)
    Opakowanie jest retro ale mi akurat to nie przeszkadza. Za to nie podoba mi się, że napisy się tak szybko ścierają i już po kilku tygodniach wieje od nich tandetą :/

    OdpowiedzUsuń
  19. przyglądałam się tym szminkom w szafie i chciałam zakupić coś ciemniejszego, ale jakoś zdecydować sie nie mogłam i czaję się na essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna, chętnie wypróbuję jakiś inny kolor na sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor prezentuje się naprawdę fajnie:) bardzo mi się podoba:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor świetny :) Chociaż pewnie gdybym kupiła, to bym nie mogła się przełamać żeby wyjść w nim z domu :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ladny kolorek! :) A jaka jest cena tej pomadeczki tak mniej wiecej??

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych pomadek, ale podoba mi się jak prezentuje się na ustach - bardzo soczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na twoich ustach każda szminka wgląda zachęcająco... Ja mam zawsze problem ze szminkami - albo nie chce się równo nałożyć, albo założę jej za dużo. Ale to może dla tego, że niezbyt często ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy, chociaż wolę cielaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny kolor, nawet bardzo. Co do jakości samych pomadek to chyba jest różnie w zależności od koloru. Mam odcień 106 Deep Wine, jak sama nazwa wskazuje - głęboki odcień czerwonego wina. Kolor jest piękny, ale pomadka wysusza usta, nierówno się zjada, a w przypadku ciemnych kolorów to niedopuszczalne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się zastanawiam nad jakimś nudziakiem z Kobo :)

    U mnie na blogu odbywa się konkurs:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/10/kolejny-konkurs.html
    Do wygrania 3 tusze do rzęs. Trwa ostatnie 2 dni :)
    Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio strasznie poszalałam z pomadkami, a te Kobo od dawna mi się marzą. Muszę się więc powstrzymać, ale to będzie baaardzo trudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze a ja nei umiem sieprzekonac do szminek na moich ustach. zawsze jakos tak tylko blyszczyk ...

    OdpowiedzUsuń
  31. kama000 chyba cos kolo 15-18zl nie pamietam dokladnie

    ensepeunse, u mnie krocej niz zwykla pomadka i dluzej niz blyszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podobają Twoje umalowane usta. Moje są dość problematyczne i w sumie każda szminka wygląda nieładnie ;/

    OdpowiedzUsuń