wtorek, 11 października 2011

Look: Halloween MAC - Red Baroque

"Red" Baroque to to napewno nie jest, ale makijaz staralam sie odtworzyc z macowego face charta o takiej nazwie (klik). Korzystalam z takiego samego obrazka ale o gorszej jakosci ,na ktorym bordowe odcienie wygladaly jak fiolety - stad na fioletowo u mnie.

To moj pierwszy halloweenowy mejkap, nastepny mam w planach 'bardziej halloweenowy' mam nadzieje:D.
A i moje krotkie wlosy - u fryzjera bylam ponad miesiac temu wiec o dziwo zdazyly juz podrasnac (i niestety grzywka takze, juz dwa razy sama podcinalam:]).



Do zakretasow uzywalam cieni z paletki Lancrone (a do cielistej czesci korektora-Dermacolu zeby podkreslic ich linie), na oczach tez szybki makijaz cieniami Lancrone, liner chyba Landbis;).
Na ustach Pink Champagne z Rimmela + bezbarwny blyszczyk. Brwi zatapetowalam korektorem, bo chcialam dziwniejszy efekt ale nie udalo mi sie ich do konca pokryc, wiec jest tak ehhh pol na pol;).

61 komentarzy:

  1. Wow! Nie wiem co powiedzieć. Zauroczyłaś mnie całkowicie...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt :) może zamiast takich brwi mogłaś zrobić fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny:)
    ( bardziej podobałaś mi się w długich włosach:o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! wyszlo bardzo ciekawie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny.
    I świetna fryzura! Też niedawno ścięłam długie włosy (chociaż bardziej drastycznie). :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wyglada :) no i te kolory :) oj kochana jak ja Ci zazdroszcze talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie super, makijaż oczu sam w sobie jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale duuużo włosków sciachałaś... ale ładnie Ci w tej fryzurce :)

    a cały look bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda bardzo fajnie :) ciekawa jestem następnych upiornych makijaży :D

    a ta fryzura wydaje mi się, że pasuje do Ciebie :) lubię takie proste cięcia, ale z moją czupryną to raczej niemożliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż! I nie mogę się napatrzeć na Ciebie w krótkich włosach! Wyglądasz z 5 lat młodziej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale masz super fryzurkę, jesteś teraz taka dziewczęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ci ślicznie w tych krótkich włosach. Wyglądasz tak... dziewczęco i lekko. :)) Nie było Ci szkoda długich? :)
    A makijaż wyszedł bardzo ciekawie - podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W życiu każdej kobiety potrzebne sa zmiany,ja je lubię,niedawno miałam krótkiego boba jak Ty,a teraz znów mam dłuższe,włos nie ząb,odrośnie:-)I to prawda,młodziutko wygladasz,a makijaz świetny:-):*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny makijaż, a oczy w tych kolorach wyglądają nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  15. o woow Kleo, jest klasa! :)
    Znacznie bardziej podoba mi się taki makijaż niż typowy Halloweenowy :)

    A w tych włosach wyglądasz świetnie. Mam wrażenie, że Twoje włosy są bardzo zdrowe i gładkie, Super!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie oczy pomalowane, uwielbiam odcienie fioletów i borda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow. Świetnie to wyszło :) Właśnie fajnie, że nie jest to typowy makijaż halloweenowy. Tych jest pełno na internecie a to jest coś innego ;)
    A fryzurka pasuje Ci. Wyglądasz bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt powalajacy :)bardzo ladnie Ci w nowej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. coś pięknego:)ale Ty masz śliczne oczy tak w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, fantastycznie!

    wlosy...pieknie w nich wygladasz! nowy kolor, czy to juz Twoj naturalny? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem w szoku. Dałaś czadu! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo Wam dziekuje, jest mi strasznie milo ze makijaz Wam sie spodobal:))))

    Kamuś xoxo, swietny pomysl :D

    joanna, dziekuje:) Widzialam na twoim blogu - masz swietna fryzurke, bardzo do Ciebie pasuje:)

    Basia8212, dokladnie:) Czasem po prostu trzeba cos konkretniej zmienic ,sciac wlosy nawet jakby sie mialo najpiekniejsze na swiecie;) Kazdemu sie czasem przyda jakas zmiana:)

    lajfstyle, :* Po scieciu sa w dobrej kondycji, bo nie farbowane itp:)

    Extension beauty, :* naturalny, jeszcze z 5 cm farby na koncowkach:D Ale na zywo ten kolor nie wyglada ladnie, niedlugo chyba bede farbowac henna, zeby znow nie wpasc w ciag farbowania trwalymi farbami;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super, bardzo mi sie podoba - swietne wykonanie, bardzo dopracowane!
    i podoba mi sie nowa fryzura - ja zawsze scinam, a po wyjsciu od fryzjera mam postanowienie:zapuszczam!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie Cię rozumiem w kwestii włosów - mój cykl wygląda tak: zapuszczam, w pewnym momencie mi się nudzą, więc stopniuję, jak już wystopniuję to podcinam mniej więcej na taką długość jak masz teraz i... znowu zapuszczam. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A jakby tak pójść w takim makijażu do pracy vel szkoły? :) hehe, w każdym bądź razie fajny, robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy makijaż, niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ladny makijaz oczu :) Same te zakretasy na halloween jakos do mnie nei przemawiaja ale spoko :)

    PS: woel cie w dlugich wlosach :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Widze zmieniona fryzurkę:D bardzo do Ciebie pasuje:* a makijaż? o masakra jak ty to zrobiłaś? włozyłaś buzie do drukarki prawda? bo nie wierzę ze można coś takiego namalować<3

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, makijażyk niesamowity, piękny, efektowny i ... trochę mało halołinowy ;) ale i tak robi wrażenie

    fryzurka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz w tych krótszych włoskach! ujęło Ci parę lat ;)) a makijaż jak zwykle ładny - artystko ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. No właśnie też się skapnełam :D A zrobienie jakiegoś kółka zaokrąglenia jest niemożliwe :) Muszę rozglądnąć się za sondą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudnie Ci wyszło i ślicznie wyglądasz w krótszych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie Ci to wyszło :) masz śliczne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  35. swietne wykonanie!gratuluje talentu :)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny makijaż i ładna fryzurka;) O takiej długości, jak moja;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny kolor włosów!! Zazdroszczę :) Makijaż bardzo oryginalny! Czekam na Twoje kolejne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. na zdjęciu prezentuje się pięknie, baaardzo mi się podoba!
    sama teraz mixami (zmiana poświaty) schodzę do natury, bo tez nie chce farbować...a jednak jak najbardziej naturalne, tym ładniejsze włosy moim zdaniem:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Niesamowity efekt. Artystyczne cudo!
    Co do nowej fryzury to jest mega twarzowa, ślicznie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiem, że masz grzywkę-co zresztą widać na foto:) ale myślę, że jednak makijaż lepiej by się prezentował tak jak na face charcie tzn z pomalowanym równiez czołem.
    Tak wygląda na taki niepełny szczerze mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy, nastepny makijaz z "pelnego" face charta zrobie bez grzywki:) Tutaj sie tez spieszylam i juz odpuscilam gorna czesc, a tez jestem zdania ze lepiej by wygladala, dzieki za rade:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaszalałaś i to ostro. Bardzo mi się podoba! Jestem pod wielkim wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szał. Po prostu super efekt - zdolniacha z Ciebie! To już kolejna rzecz, obok której nie można przejść obojętnie :)

    Widzę, że natura obdarowała Ciebie nie tylko pięknymi dłońmi, ale też mieniącymi się tęczówkami. Kurczę, no piękna jest ta barwa oczu.

    OdpowiedzUsuń