piątek, 28 października 2011

Manicure: Serduszka

Wzorek z dedykacją dla Ewalucji :*

Pomysł na te paznokcie nie jest mój, podrzuciła mi go właśnie Ewalucja - a pochodzi stąd:
http://xanadujulie.tumblr.com/post/9393306196/cut-out-nailz

Moje serduszka są jednak inne, po pierwsze nie do końca wyglądają jak serca, można ja czytać jak abstrakcyjny wzór;). To głównie przez to ,że moje paznokcie nie są aż tak spiczaste, do tego zdobienia nawet je podpiłowałam bardziej w szpic, ale nie aż tak. I baza jest kolorowa. No są po prostu troszkę inne;). Ale podobają mi się:)

-baza My Secret Vanilla
-czerwony Flash 963
-na czerwony lakier położyłam dodatkowo Catrice Marilyn&Me




Przez przypadek okazało się, że pasuje do pantofli :P

71 komentarzy:

  1. oo fajne,nawet bardziej mi się podobają; może mi Ewaluacja podsunie jakiś fajny pomysł :)?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na wzorek :) i ciapki rzeczywiście pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza myśl, jaka mi przyszła po tym, jak je zobaczyłam to "gorset" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda dość ciekawie :) Rzuca się w oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszły :)

    Fajne kapciuszki ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Na walentynki będzie świetny wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  7. BOSKIE, nie mogę się napatrzeć. :D Powalający pomysł, strasznie mi się podoba. I bardziej mi do tego pasuje Twoja wersja kolorystyczna, ale to pewnie dlatego, że sama nie jestem fanką zostawiania części paznokcia pomalowanej tylko bezbarwnym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie pasują do Twojego kształtu paznokci no i do kapcioszków :D :). Bardzo ciekawe, nigdy nie wpadłabym na coś takiego:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda ;) Szczególnie Twoja wersja! na moich krótkich pazurkach niestety nie osiągne takie efektu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. paputki wymiatają :D mistrz drugiego planu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale to słodko wygląda ! :) chyba nigdy nie dorobię się tak długich paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  12. idealnie dopasowane do kapcioszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie to wygląda :) bardzo mi się podoba taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, przepiękne te serca :) szkoda że ja na swoich takiego efektu nie osiągnę.... przynajmniej na razie, może kiedyś jak wreszcie paznokcie urosną

    p.s. paputki superowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wzorek :) taki walentynkowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wygląda taki wzorek :) A do tego masz sweter w wystrzałowym niebieskim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie sa i od razu zwróciłam uwage na kapcie;-):*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne! ale lacze jeszcze lepsze;) ta czerwień na tle Twojego swetra wygląda extra!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne serducha, bardzo oryginalne. Twój kształt pazurków kojarzy mi się trochę z tzw. edkami ale w naturalnym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie ci to wyszło. Świetny motyw na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. słodziutkie :) takie romantyczne :) fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super wzorek! :D bardzo patriotyczny w sam raz na święto 11 listopada :))

    OdpowiedzUsuń
  23. z daleka efekt dużo bardziej mi się podoba, jest wyraźniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki walntynkowy :0 ładnie komponuje się z niebieskim swetrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądaja naprawde pięknie :) też takie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Daj mi proszę choć połowę tej Twojej cierpliwości do robienia wzorków na pazurach :D
    Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. masz pomysly kochana :)sa slodziutkie, na walentynki bylyby idealne

    OdpowiedzUsuń
  28. masz bardzo zgrabne dłonie, a serducha wyszły meega!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne są! Wiedziałam że będą pasować idealnie:D Twoje są jeszcze lepsze od oryginału;)Uwielbiam twój kształt pazurków;) Aaa i ciapki fajne:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne na Walentynki - ja jednak daruję sobie takie wzory, gdyż mam za krótkie paznokcie i nie byłoby efektu. U Ciebie wygląda to pięknie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super są, na kolorowej bazie wygladaja nawet lepiej ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają jak wycięte z kartonu:) śliczne.
    a kapcie mega stylowe;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja od razu widzę serduszko, nie wiem, czy ktokolwiek mógłby się pomylić. Wyglądają ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne! :)

    i pasują kolorystycznie do kapci ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocze - idealne na walentynki!

    Na zbliżeniu skojarzyły mi się trochę z takimi truskaweczkami.
    Właśnie, czy próbowałaś już naśladować lakierem wygląd/fakturę owocu? myślę, że mogłoby to ciekawie wyglądać.
    Bardzo chętnie bym sobie popatrzyła :)

    Masz śliczne dłonie. Jak elf ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. wydaje mi się, że serduszkowe wzorki do Ciebie pasuję, b. ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądają jak truskawki z bitą śmietaną! :D Pomysłowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hihi, jakie fajne bamboszki :) Ładny wzorek :) W sam raz dla Twoich pazurków.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej to jest wspaniałe! Niesamowite, transcendentalne, jedyne w swoim rodzaju :>

    OdpowiedzUsuń
  40. pomysł na 10 !
    u mnie krótkie przedstawienie firmy, która chwali się naturalnością.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyszedł. Zwłaszcza podoba mi się na Twoich długaśnych pazurkach. ;)
    A kapciuszki urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny komplecik z tymi kapciami:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziekuje za wszystkie komentarze, ciesze się ze sie Wam podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaskoczyłaś mnie! Niesamowicie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  45. Choć nie jestem fanką takich szpiców, to z tymi serduszkami wyglądają uroczo:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy pomysł :) aaa i też szukam pracy w Krakowie :)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak dla mnie hit, super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  48. jakie świetne!!;o

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne są, walentynkowe albo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ciekawe, musiałaś się nieźle przy tym napracować

    OdpowiedzUsuń