poniedziałek, 10 października 2011

Orly - Bubbly Bombshell

Bubbly Bombshell to fioletowo-rozowe brokatowe cudo, pierwszy lakier z mojego urodzinowego prezentu:). To lakier z kolekcji Pin-Up. Baza jest przezroczysta, a w niej mamy dwa rozmiary brokatu, mi osobiscie podobal by sie jeszcze bardziej gdyby jeden z nich byl jeszcze grubszy. Kolor to tak jak wspomnialam cos miedzy rozem a fioletem, w sztucznym swietle wydaje mi sie bardziej rozowy. Lakier ma w bazie spoooro brokatu, juz po pierwszej warstwie to widac. Do pelnego krycia wystrczyly by dwie grubsze warstwy, ale ja mam trzy cienkie.

Lakier po wyschnieciu jest szorstki jak to brokatowe lakiery, u mnie na zdjeciach az trzy warstwy bezbarwnego topa, ale wtedy dopiero nabral fajnej glebi i slicznego polysku (chociaz bez topa tez ma swoj urok). Cudownie sie mieni, baaaardzo mi sie podoba:).






45 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda! Kolor, wykończenie... bardzo fajny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ten lakier wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! na jakąś imprezkę idealny kolorek, a do tego błyszczący efekt brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z piękniejszych lakierów jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest piękny szczególnie na pierwszym zdjęciu , mam jeszcze zielony Here Comes Trouble z Pin up;)
    zmywanie lakieru tragiczne,jak to brokat;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za brokatowcami,ale ten jest boski :) ciekawa jestem czy znajde go gdzies w mojej miejscowości (wczoraj w jednej małej drogerii no name znalazłam duuuzo kosmetyków inglot i golden rose, ktorych nie ma w pozostałych drogeriach)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygląda na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, a mnie jakoś nie zachwyca... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za propozycję, może kiedyś rzeczywiście Cię o coś poproszę. ;) Choć tak jak mówisz - te kolekcje trzeba obejrzeć. Np jak byłam teraz, trafiłam na Posh Paradise, która wydawała mi się mało interesująca, a zdecydowałam się na Paint Pota i jestem tak z niego zadowolona jak rzadko. ;)

    A lakier bardzo ładny, choć jak dla mnie nieco zbyt "szalowy" ;). Chodzi mi o to, że ja średnio lubię tak mocno błyszczące pazurki. Ale na imprezę będzie jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale się świeci :d ale na moich krótkich paznokciach chyba nie wyglądałby za dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wygląda, tylko jak to później zmyć, tzn ile to czasu potrzeba ;) za duży leniuch ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham brokaty, ten wygląda świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny efekt chociaz teraz juz tak nie szaleje za brokatowcami;) Z checia przygarnelabym go ale w wersji mini.

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny <3
    przesyłka poleciała do Ciebie wczoraj priorytetem, więc dzisiaj albo góra jutro mam nadzieję będzie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolorek :)

    A u mnie giveaway z dash44, można wygrać bon o wart. 50 zł na zakupy :) http://taste-and-beauty.blogspot.com/2011/10/dash44-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba by mnie coś strzeliło gdybym tyle warstw musiała nakładać :P A czego używasz do przyspieszenia schnięcia lakierów?

    Przyznam się, że jeszcze nie byłam w Biedronce, ale na te pojemniki muszę popatrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  17. jak w bajce;p ładnie ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. ech... patrzę i patrzę się na to zdjęcie i nie mogę napatrzeć. Baaardzo interesujący lakier.

    A holograficzny lakier przedstawiony na moim blogu jest bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Jest cudowny :) Taki karnawałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow daje po oczkach :) piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowity lakier! Przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzie i za ile można dostać takie cudo??

    OdpowiedzUsuń
  23. bloGosia, ja dostalam go w prezencie, mozna go kupic np na www.orlybeauty.pl jak chodzi o polskie strony :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakier cudowny, ale mnie i tak bardziej zachwyca kształt paznokci;-) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  25. o coś nowego! bardzo lubię takie kolory. rewelacja :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudny fioleciak. Nie wiem co Ty masz w tych pazurkach, że wszystkie brokatowe lakiery wyglądają tak nieziemsko u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń