środa, 5 października 2011

Sensique Summer 2011 - Sunny Sparkle

Sunny Sparkle to lakier z letniej kolekcji Sensique. To kolor żółtego złota, ja widzę w nim też minimalną domieszkę czegoś przygaszonego, może nawet lekko zielonego (chociaż czasem wyglądał na paznokciach jak czyste złotko). Wykończenie to foil, lakier nie pozostawia widocznych pociągnięc pędzelka. W promieniach słońca jest mocno metaliczny, prawie świeci, wygląda świetnie:D. Ciekawy odcień, lubię złote lakiery, ale nie jest łatwy w noszeniu, na nawet lekko zaczerwienionej skórze wygląda paskudnie ;).

Pod względem jakości lakiery Sensique mi odpowiadają, na zdjęciu trzy warstwy, ale w zupełności wystarczyłyby dwie.





45 komentarzy:

  1. Choć bardzo nie lubię żółtego,to ten lakier wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy kolor, na podoba mi się, ale sama bym go raczej nie nosiła - faktycznie wygląda na dość "trudny". Ogólnie większość żółtawozłotych lakierów typu foil wydaje mi się trudna w noszeniu, mam jeden z Jumpy i jakoś nigdy mi on nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. też go mam - i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest tak jakby podszyty limonką

    zupełnie nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko Twoje paznokcie mi się podobają w takim kształcie. A ten kolor lakieru super - chociaż totalnie nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trawie żółtego koloru ale ten jest po prostu boski !! ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jest w nim coś zjawiskowego. Cały czas się nad nim głowię, ale może starczy już tych lakierów. Przy okazji dziękuję za subskrypcję, jestem zaszczycona :>

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super, taki słoneczny i optymistyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupiłam bo wydawało mi się, że jest za żółty. Ale teraz żałuję.... Muszę zobaczyć, czy dziś ich nie ma w Naturze

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne masz paznokcie,długość i kształt a żółty kolor nawet fajny;

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy, choć nie do końca w moim stylu. Złoto podoba mi się tylko białe, a wszystkie odcienie pochodzące od tego żółtego po prostu niespecjalnie mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny odcień, nie zwróciłam na niego uwagi w naturze. Ale u Ciebie wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! na Twoich pazurkach wygląda genialnie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor niesamowity, ale nie odważyłabym się na pomalowanie nim pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny, ale ja bym tak swoich pazurków chyba nie pomalowała :P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor świetny :) Ja mam podobny z Butterfly (recenzja na blogu), tylko nie ma tak mocnego złotego odcienia jak ten. Piękne pazurki masz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny,mam sweterek w podobnym kolorze,tylko spokojniejszym i fajnie by go podkreslił;-)Paznokcie masz sliczne,ale to juz Ci pisałam:D"*

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy kolor, takie żółte złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten lakier kojarzy mi się z brokatem na bombkach choinkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trudny kolor. Do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie przypadł mi do gustu, trochę za żółty :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyglada ten lakier aczkolwiek ja chyba nie mialabym do czego takich paznokci pomalowac :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odważny kolor ;) Czuję, że na mnie wyglądałby fatalnie XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten sam kolor i używam go sporadycznie, bo faktycznie cięzko go nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszam .. proszę o przeczytanie tej notki, dla mnie jest to bardzo ważne ... z góry dziękuję ...
    http://lubiemamby.blogspot.com/2011/10/prosba.html

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor jest niesamowicie piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię złoto, ale takie mniej żółte :)

    OdpowiedzUsuń
  28. prześliczny kolor! Marzy mi się taki ;D

    Zapraszam do mnie: http://zakochanetrampki.blogspot.com/
    Ja już Ciebie obserwuję ;]•
    Zapraszam też do polubienia mnie na FB http://www.facebook.com/?sk=lf#!/pages/Zakochane-Trampki/226090430779046
    Pozdrawiam Angela ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. takie.. kosmiczne te Twoje pazurki ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Niekoniecznie. Popatrz na firmę Fitomed
    znaczek ma, ale jest na czerwonej liście. Parę osób pisało do nich e-maile i odpisali, że sam gotowy kosmetyk testowany nie jest, bo jest to zabronione, ale oni nie sprawdzają dostawców, a składniki są najwyraźniej testowane

    OdpowiedzUsuń
  31. odważny, choć powinnam się już przyzwyczaic, że lubisz się wyróżniać:)

    OdpowiedzUsuń
  32. A w ogóle to, o której limitce MAC pisałaś mi ostatnio? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor świetny, ale u mnie odpada - mam wiecznie zaczerwienione dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny kolorek! Taki zjawiskowy!

    OdpowiedzUsuń
  35. nie przepadam za złotem na paznokciach ale to mnie powaliło. Bosko wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. mam podobny i uważam że taki kolor jest tak kiczowaty, że aż cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie prezentuje się u Ciebie na paznokciach. :)
    U mnie niestety wyglądałoby to nie zaciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  38. kolor faktycznie ciężki, dla mnie zdecydowanie za ciężki...

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak to możliwe, że mi umknął?
    Jeden z kolorów, które zrobiły na mnie największe wrażenie ever. Krzyczący, taki bardzo "mój".
    Co więcej - jak to możliwe, że w poniedziałek macałam go, zainteresował mnie, ale... ostatecznie odłożyłam go na miejsce! OO

    Kurde, pewnie za tydzień już go nie będzie, albo zostanie z pół [działanie Naturantek ;>] - był to ostatni egzemplarz. Żałuję, że go nie wzięłam :(

    OdpowiedzUsuń