czwartek, 13 października 2011

Krok po kroku: Pomarańcz i fiolet

Ten makijaz ma juz z dwa tygodnie, dlatego nie pamietam dokladnie wszystkich kosmetykow, ktore uzylam, ale bede sie starac podac prawdopodobne typy. Uzywalam glownie mojej zabytkowej paletki h&m (moze ja nawet zrecenzuje bo ja lubie:D).
Makijaz jest kolorowy, ale nie jarzacy i w moim odczuciu dzienny, lubie to polaczenie kolorow:).


1. Zawsze zaczynam od nalozenia korektora pod oczy (zwykle Dermacol), podkreslenia brwi (zazywczaj paletka do brwi Essence) i nalozenia bazy pod cienie (Hean, Stay On).
Na wewnetrzny kacik oka nakladam matowy cien w kolorze zoltego bezu (cos w stylu Honeycomb lub Toast   z paletki Sleek Naturel).


2. Na ruchoma powieke (z wyjatkiem samego zewnetrznego kacika - tak jak na zdjeciu) nakladam blyszczacy pomaranczowy cien (cien z mojej paletki h&m albo cos w typie Tequila Sunrise, Sleek Curacao).


3. Przy pomocy plaskiego dosc waskiego pedzelka nakladam ciemny, fioletowy blyszczacy cien na zewnetrzny kacik oka, podkreslam tez wieksza czesc dolnej powieki (jak na zdjeciu). Uzylam cienia z mojej paletki h&m, mysle ze latwo znalezc podobny odcien.


4. Przy pomocy pedzelka do blendowania lekko rozcieram fioletowy cien.


5. Miekkim pedzelkiem nakladam odrobine blyszczacego rozowego cienia mniej wiecej posrodku ruchomej powieki w okolicach zalamania powieki. Rozcieram lekko. Uzylam rozowego cienia z pletki h&m, to odcien w typie Singapore Sling, Sleek Curacao.


6. Dodaje trzy kreski:
-kreske na ruchomej powiece w odcieniu zlotego bezu (zelowy Liner Catrice OOS, Empire Behind the Sun)
-kreske na linii wodnej w kolorze zolto-pomaranczowym (Essence Long Lasting, Remember Amber)
-lekka kreske przy linii rzes w odcieniu granatu (Essence, 50's girls reloaded, I'm a Marine Girl)


 I tusz do rzes:). Nie pamietam jakiego uzylam, ale jak widzicie lekko posklejal mi rzesy :].



Tak sobie mysle, ze zamiast jasnego linera sprawdzilaby sie takze czarna, fioletowa lub granatowa kreska.
I oczywiscie zolta kreska na linii wodnej nie musi sie kazdemu podobac - mi sie akurat jakos wybitnie podoba i ostatnio do roznych makijazy ja dodaje;).

Ciekaw jestem co sadzicie:)

41 komentarzy:

  1. Piękny :) uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknyyyyyyyyy. Uwielbiam połączenie fioletu z pomarańczem i różem, kojarzy mi się z zachodem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Myślę, że może go wypróbuję ale z czarną kreską, bo nie mam żadnego jasnego linera ;) No i ta kredka Essence super wygląda, aż mam ochotę ją kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne połączenie kolorów - a mi kreski na linii wodnej nigdy nie wychodzą, normalnie kolor mi się tam nei trzyma :( moze trafiam na złe kredki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny. !
    Bardzo mi się podoba. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż i przydatny stepik :). Kolory całkiem moje :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekny, mnie sie podoba ta kreska

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaardzo, bardzo ładnie. :) Dla mnie jest wariacją na temat polskiej, złotej jesieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie.
    Masz piękny kolor tęczówki :-) Do takiego to wszystko pasuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja.. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, fajne kolory, cudne połączenie. Lubię to! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny makijaż, taki dziewczęcy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj jak ja bym chciała umieć sie tak pomalować :) mi to zawsze coś nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, bardzo mi się podoba to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny, uwielbiam makijaże w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe połączenie kolorów i super efekt :) Ale chyba faktycznie ciemniejsza kreska by lepiej wyglądała. Ale może dlatego tak myślę, bo nie przepadam za jasnymi kreskami :) Tak czy inaczej - super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na mojego nowego bloga http://lilianaablog.blogspot.com/ :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie jak zawsze, lubię oglądać jak wszystko po kolei tak ładnie układa się w całość. I podoba mi się żółta kreska.

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki za odpowiedź u mnie :) rozejrzę się za tymi, o których piszesz

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny ;)
    chyba sobie jutro wypróbuję ;) doszła do Ciebie przesyłka, kochana?

    OdpowiedzUsuń
  22. letni makijażyk taki :)
    piękne rzęsy :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. niesamowicie połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie wyszło :) Kusi mnie ten eyeliner z Catrice - świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  25. Niby letni ale na jesień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie wyszło :)
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny ! chyba sobie taki na dniach zrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny. ;) Bardzo delikatny i bardzo dziewczęcy. Pięknie przechodzą kolory. :)

    OdpowiedzUsuń