niedziela, 9 października 2011

Wrześniowe zużycia

Bardzo, bardzo skromne zużycia z września. W październiku obiecuję poprawę:)!


 Zmywacz w gąbce Sensique

Bardzo fajny, kupiłam drugie opakowanie. Rewelacyjnie zmywa prawie każdy lakier:). Jest mało wydajny jak każdy zmywacz w takiej formie. Na zdjęciu mało apetyczny kolor gąbki ,bo oczywiście zmył trochę różnych lakierów.
 Eveline Pure Control żel myjący

Recenzja TUTAJ.
 Max Factor PAN STIK

Dobry, mocno kryjący podkład. Pod wieloma względami mi pasował, ale robi trochę efekt maski, poza tym najbardziej nie podoba mi się w nim, że już po niedługim czasie zaczyna wyglądać brzydko na buzi i łatwo się ściera. Wolę Revlon Colorstay:).









Zużyć bardzo mało, wiec przy okazji pokażę Wam bubel wszech czasów - płatki do demakijażu Velvet. Są okroopnee! Ciężko je nawet wyjąć z opakowanie bo równie łatwo rozdzielają się na pół, co dwa płatki między sobą...zmywanie lakieru z tymi płatkami to porażka po prostu, rozwarstwiają się niesamowicie!
Od dawna nie używałam gorszych płatków :].

43 komentarze:

  1. Oho, Bubbly Bombshell na paznokciach? ^^

    Podziwiam Cię, że zużyłaś ten żel ;) Mi całkiem przypasował, ale nie lubię ZBYT wydajnych kosmetyków i po miesiącu miałam go dość i oddałam kumpeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dawno nie widziałam takiej porażki jak te płatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny kolorek na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan Stik faktycznie dobry ale tylko na chwilę nie nadaję się na dłuższe wyjścia niestety bo ma bardzo dobre krycie . Ten kolorek na pazurkach jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepsze takie zużycia niż inne :) Miałam kiedyś jeden zmywacz w takiej wersji i bardzo lubiłam :) Póki co jednak, jak zużyję swojego dotychczasowego ulubieńca z Rossmanna, przetestuję zmywacz z Biedronki ;)
    Poza tym - cudny lakier masz na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  6. A niby Velvet to taka dobra firma, która zajmuje się stricte produktami właśnie higienicznymi... :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nacięłam się kiedyś na te płatki. Są okropne. Btw, prześliczny lakier na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju,ja też nienawidzę,jak płatki kosmetyczne się rozdzielają.... Takim tańszym bym to wybaczyła,ale VELVET...?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje się należą nawet za najskromniejsze zużycia (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zużyć :) Śliczny kolorek masz na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Płatki do demakijażu tylko z Lidla! :) Są absolutnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do zmywaczy w gąbce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladny masz kolorek na pazurkach ja jestem ciekawa wa tylko jak bedzie z ich zmyciem

    OdpowiedzUsuń
  14. tez mam ten zmywacz, ale jeszcze nic nim nie zmywałam:D
    dobrze wiedzieć zeby nie kupowac tych płatków:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej lubię płatki z biedronki. Zaciekawił mnie ten zmywacz ale jednak zostanę przy tradycyjnym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sraj taśma Velvet tez nie jest taka dobra (nawiazujac do płatków) ;-)
    Kurcze ale tego zmywacza w gabce jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  17. moimi ulubiencami platkowymo sa te z lidla i 'realowe' :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś trzeba dalej ciągnąć zużycia, nawet jeśli ich mało ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za Velvet w ogóle nie przepadam. Zużywaj zużywaj dalej:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem, przepraszam. Z racji takiej, iż pomyliłam jedną cyferkę w numerze konta a niezbyt jestem teraz przy kasie :/ proponuję się jednak wymienić. Powiedz mi jednak, jakich lakierów szukasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. te waciki faktycznie nie wyglądają najlepiej...

    OdpowiedzUsuń
  22. Fatalne te płatki, dzięki za ostrzeżenie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Orlica, doookładnie :D
    Możliwe, że ktoś mi go regularnie podkradał, bo mi całkiem szybko z nim poszło...;)

    A płatki naprawdę okropne, ja też czesto kupuję takie najtańsze, lidlowe, albo jakaś taniocha w rossie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie najlepsze sa paznokcie z ostatniej fotki hehe :)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też polecam te płatki z biedrony :) Nie rozdzielają się raczej, są całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, pójdę do banku. :) Do frencha nawet nie mam lakierków, bo nie lubię. Mogłabym się wymienić za :
    - http://fashionery.blogspot.com/2011/09/lakier-mollon-nude-beige-i-paczuszka-z.html (tylko raz użyty)
    - http://fashionery.blogspot.com/2011/09/niebieskie-pazurki-bez-niebieskiego.html (wszystkie z tych sensique, pomijając 147, 139 większość jeszcze nie użyta, część raz)
    - jasnobrązowy lakier safari (nowy, nie mam swatchu nawet)
    - szary pękacz (opcjonalnie mam też różowy) china glaze (też nowy, też nie mam swatchu)
    Chyba, że nic, to szukam dalej. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. płatki okropne ;/
    Ciekawa jestem tego zmywacza.

    OdpowiedzUsuń
  28. http://3.bp.blogspot.com/-Mt9XgAyM-xY/TlvZuYEZNoI/AAAAAAAABiA/Ve3L_7hZbxU/s1600/DSC06641.JPG - oo, tu mam ten safari jasnobrązowy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio płatki z Biedronki się nawet popsuły :/

    w gazetce (dziś dodam notkę z fotami;) są sole BeBeauty, zestawy, perfumy, pielęgnacja zębów, kremy do rąk BB, maść końska, mleczka BB, żele BB, kremy BB, kremy do rąk które były w ostatniej gazetce, kule do kąpieli, emulsje do higieny intymnej, masła lemon i mango - czyli te, które zawsze są, dezodoranty Nike, antyperspirant w kulce, suszarka, szampony Nivea, jakieś nowe szampony i odżywki Diplona, pianki i lakiery Loreto, lakiery Nivea, farby Garnier, dla mężczyzn Nivea, Nike, Skino, Str8, Malizia, mydła glicerynowe, tonik żel i do twarzy Eva Natura, genialny bambusowy pojemnik np. na pędzle :D, błyszczyk Eveline, pomadki Nivea, peelingi które były w ostatniej gazetce, żele pod prysznic Eva Teens, zestawy Luksja, dezodoranty BonBons i tyle w tej gazetce. W sumie nie ma dużo nowości...


    A buty nie uwierzysz dorwałam za 50 zł, są bardzo wygodne i ocieplane :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie mnie ciekawi jeden z najbardziej kultowych podkładów wszech czasów. Może jakaś szybka recenzyjka? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. no ja tez musze zrobic projekt denko ech..ostatnio wyrzucialam sporo zurzytych i zapomnialam cyknac fotki:(

    OdpowiedzUsuń
  32. Panstik. :) Choć colorstay'a widzę same pozytywne recenzje, ale to jednak nie to. Strasznie lubię oglądać te stare zdjęcia reklamujące panstik właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. tak, wyślę go jutro (nie zasiewaj we mnie ziarna niepewności :D) :) hm. czyli w sumie ten jeden za dwa essence?

    OdpowiedzUsuń
  34. Też zawsze przecinam różne kremy itp :)
    zapraszam do mnie www.koloorowoo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam, nawet kopertę mam, więc zaraz go porządnie opakuję i uszykuję do wysłania. :* Też dziękuję, że poczekałaś.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie opłaca się kupować najdroższych płatków, tylko te z Biedry, Lidla czy Netto :)

    OdpowiedzUsuń
  37. płatki kupuję w Rosmanie lub w Biedronce, kiedyś były w Lidlu fajne ale się popsuły :\

    OdpowiedzUsuń
  38. Lata całe nie używałam zmywacza w gąbce. Szkoda, że są tak mało wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  39. pocieszę Ci płatki z Lidla są jeszcze gorsze..mam wrażenie że nie są w ogóle bawełniane..masakra

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja używam płatków z lidla - obszyte na około, nie rozwarstawiają się i są chyba najlepsze jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. no nie zaszalałaś tym razem z zużyciami :) ale nadrobisz na pewno! zużycie podkładu to wyczyn, więc liczy się potrójnie :)

    OdpowiedzUsuń