niedziela, 5 lutego 2012

Color Club – Nomadic in Nude

Nawet ja mam czasem dość mocnych, kolorowych, brokatowych lakierów :D. Po tęczowym wodnym wzorku chciałam coś całkowicie neutralnego więc pomalowałam paznokcie lakierem Color Club Nomadic in Nude z kolekcji Back to Boho (oczywiście z mojego zestawu, którym ostatnio się chwaliłam:)). Zrobiłam mu MASĘ zdjęć, bo jest śliczny a nie chciałam nikogo zniechęcić brzydką fotką ;).

Nomadic in Nude to kremowy, cielisty odcień ze sporą domieszką szarości, albo inaczej – bardzo jasny szary mocno złamany beżem, jak tam kto woli;). Piękny! Na paznokciach mam trzy warstwy, ale dwie też wystarczają.

DSCN1247 DSCN1250 DSCN1248 DSCN1235 DSCN1258

Sprawdziłam czy mam coś podobnego i przyszedł mi na myśl Wibo Extreme Nails 65, ale Wibo jest zdecydowanie ciemniejszy i daje po prostu inny efekt na paznokciach.

DSCN1255

91 komentarzy:

  1. Piękny jest :) Wczoraj mnie jeszcze kusił ten zestaw, ale po zakupach w Naturze portfel krzyczał już dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ostatnio straszna ochotę na taki lakier, bo te, które mam w podobnym kolorze strasznie, pogrubiają płytkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor :) i na dodatek idealnie pomalowany...

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jak nude nie znoszę, tak Nomadic In Nude kocham miłością bezgraniczną, zarówno solo jak i pod wzorki. FANTASTYCZNY zajebiście kryjący piękny odcień. Mi lof it!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda rzeczywiście świetnie, i przypuszczam, że byłby to nudziak, który pasowałby do moich paznokci :)
    szkoda, że nie mam dostępu do tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. dla takich 'nudziaków' warto przystopować z mocnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łooł bardzo piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, ostatnio mnie bierze na takie jasne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak dobrze czasem popatrzeć na coś mniej kolorowego szczególnie gdy jest to tak piękny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to taka kawa z dużą ilością mleka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor! Uwielbiam takie, pasują do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten kolor, dopisuję do chciej-listy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha u mnie tez post z jego udziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko kochana *.* zakochałam się w Twoich aktualnych paznokciach ! Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny lakier, który chciałabym widzieć w swojej kolekcji :) To Twoja wina ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. rzadko spotykany nie-różowy nude :) jest taki piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny i bardzo oryginalny nudziak :) Moje pierwsze skojarzenie - cafe latte ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałości! I pazurki i lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny nudziak, choć wolę bardziej karmelowe odcienie. jedne nawet kiedyś u siebie opisywałam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ten lakier i jestem go bardzo ciekawa :) jak na razie miałam okazję używać jedynie 2 kolorków i o ile miętowy jest średni, tak szare błoto mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dość intrygujący odcień

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze, ja w swojej kolekcji chyba nie mam żadnego nudziaka,ale patrząc na Twoje zdjęcia chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładniutki! :) ja autentycznie nie mam zadnego nudziaka, musze w koncu kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny jest ten nudziak. Szkoda, że u mnie nie ma pkt z tymi lakierami :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę że dużo skrócone pazurki są :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:)

      Rosalie_989 ,jak na mnie są teraz maxymalnie krótkie:D

      Usuń
  26. Piekny jest ten kolor. Żałuję, że nie mogłam tej kolekcji kupić bo jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie by kiepsko wyglądał i chyba z tego powodu nie darze miłością takich kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładny kolor .lubie takie kolory ;)a i piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  29. oj przydalby mi sie taki ale kurde chyba nie widzialam takich lakierow nigdzie u mnie...musze poszukac

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny lakier:) czy mam wspominać jak uwielbiam Twoje paznokcie po raz setny?:D:DD a dobre wspomnę: uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Cudny ten kolorek!!! Chyba do TK MAXX się wybiorę jutro :P.

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłby genialny do mojej czerwoniastej tuniki z ciepłoszarymi wstawkami!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nude okazał się nie nudny :) Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurcze, zazdroszczę zawsze osobom, którym takie kolorki pasują ;) Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystko mi mowi, ze musze go kupic! sama wrzucialm dzisiaj notke o essie topless and barefoot i dziewczyny zaczely mi pisac o tym cc a tu patrze notka u Ciebie... no nieeee... to nie moze byc zbieg okolicznbosci:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialnie wygląda na Twoich pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszyscy mnie dziś torturują tymi nudziakami! :< Przepiękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakoś szczególnie nie przepadam za kolorem nude na paznokciach ale ten kolor jest boski:):):)

    OdpowiedzUsuń
  39. odcień dla mnie, rzadko noszę nudziaki bo mało odcieni mi sie podoba, ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio też go miałam na paznokciach!:) U Ciebie wygląda ślicznie.

    Zawiodłam się na Paatalu bo przysłali mi odkręcony lakier... Dosłownie był odkręcony, z 1/4 buteleczki się wylała. Oczywiście zgęstniał, jakieś gluty w środku się porobiły a szkoda bo taką miałam ochotę na ten lakier... Akurat napisałam dziś recenzję na temat niego:).
    Co do TkMaxx to już powoli szykują się do otwarcia i na plakatach piszą, że wielkie otwarcie 3.03 :) Może uda mi się wtedy upolować coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudeńko :3 Też muszę zakupić jakiś nuude.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham takie odcienie i już wiem że ten lakier będzie następny w kolejce na liście moich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny i pasuje na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest cudowny!! Idealny nude! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. chodzą za mną ostatnio takie kolorki ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. cuuuudny:) zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale krótkie masz teraz pazurki - to znaczy z porównani do tych, które miałaś :P
    A lakierów z Color Club nigdy nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)!

      Rebellious, ostatnio noszę się krótko:D

      Usuń
  48. Swietny kolor. Ja osobiscie uwielbiam tzw.nude lakiery. Jeszcze chcialam dodac, ze Twoje paznokcie wygladaja perfekcyjnie :)
    Pozdrawiam
    http://my-beautyful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. O! Ostanio bardzo lubie takie kolory na moich krociotkich paznokciach :)
    Zapraszam do mnie powrocilam :P

    OdpowiedzUsuń
  50. na ebay'u :)
    jak znajde linijke (w tej chwili nie moge jej zlokalizowac) to podam wymiary, ale od razu mówię że szału nie ma, może i są szersze od konada ale nie dłuzsze :/

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo lubię Twojego bloga:) sama generalnie tuszuję tylko rzęsy, ale moim problemem są cienie pod oczami, czy mogłabyś mi polecić jakiś w miarę dobrze kryjący i niedrogi korektor, który by je zatuszował? pozdrawiam:)
    /ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)

      Ania, dzieki:) Ja generalnie na korektorach nie znam się szczególnie (niewielu używałam), od kilku lat używam popularnego Dermacolu, jest tani i extremalnie wydajny, a kryje po prostu niesamowicie. Jednak ma wady np. lubi lekko wchodzić w zalamania skóry.

      Usuń
  52. o kurczę, ale ładny :) ja właśnie szukam takiego i chyba będę zmuszona zamówić na allegro.. :P

    OdpowiedzUsuń
  53. wygrałam jeden lakierek CC u Obssesion i już nie mogę się doczekać aż przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie wyszedł na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny kolor, właśnie takiego szukam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Aaaaaach, aż chce się zawołać "mom, please!!!" ;))

    OdpowiedzUsuń