środa, 8 lutego 2012

Krok po kroku: Granatowy Smokey

Makijaż z gatunku tych ciemniejszych:). Bardzo lubię niebieskie i granatowe makijaże, to świetne kolory dla brązowych oczu. Myślę, że ten makijaż mógłby też nieźle wyglądać przy niebieskich albo szarych oczach – granat jest z podobnej gamy ale jest o wieeele ciemniejszy więc wydaje mi się, że taki kolor tęczówek też ładnie podkreśli :).

DSCN1283

1. Nałożyłam korektor pod oczy (Dermacol), podkreśliłam brwi przynajmniej prowizorycznie (zestawik do brwi Essence), nałożyłam bazę pod cienie (Hean, Stay On). Przy takich ciemnych kolorach warto nałożyć grubszą warstwę pudru sypkiego pod oczy, by potem zmieść go pędzelkiem wraz z cieniami, które się osypały (znany i fajny trik:D).

Na wewnętrzny kącik oka i pod łuk brwiowy nakładam matowy biały/kremowy cień (u mnie z paletki My Secret).

DSCN1271

2. Na środek ruchomej powieki nakładam matowy cień w kolorze średniego, zgaszonego błękitu (u mnie paletka Sensique Oriental Dream, Indian Blue City – średni błękit).

DSCN1272

3. Teraz używam matowego granatu (Sensique Oriental Dream, Indian Blue City). Nakładam go na załamanie powieki i na ruchomą powiekę w stronę zewnętrznego kącika oka.

DSCN1273

4. Rozcieram cień pędzelkiem do blendowania.

DSCN1274 

5. Czarnym, matowym cieniem (u mnie akurat czerń z paletki Acid, Sleek) podkreślam dolną powiekę. Nakładam go także na zewnętrzny kącik oka.

DSCN1275

6. Rozcieram cień pędzelkiem do blendowania. Na środek powieki nałożyłam odrobinę sypkiego cienia (Libra Blues z TKB trading) w szafirowym odcieniu dla dodatkowego wzmocnienia koloru ,ale oczywiście nie jest to konieczne.

DSCN1276 

7. Obrysowałam  oko czarną kredką (Essence, Long Lasting).

DSCN1277

8. Narysowałam także kreskę na linii wodnej i wytuszowałam rzęsy (Eveline Volume Celebrities), użyłam (jako kolejnego eksperymentu z tym czymś:/) pudru do rzęs z VL Essence.

DSCN1278

DSCN1282

DSCN1281

DSCN1292

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :). Myślę, że warto przekonać się do odcieni błękitu i granatu na powiekach jeśli ktoś jest jeszcze nie przekonany:D.

Konstruktywna krytyka mile widziana:)!

77 komentarzy:

  1. Świetny efekt :) muszę sprawdzić wszystkie dostępne w szafce maty :) i'm blue da ba di :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och ja Cię kręcę jakie cudo:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny. Pasuje Ci :)

    A mi niestety brak matów..

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kolor makijaz rowniez sliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie bomba, śliczne smokey :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Ech ile ja się tutków naoglądałam a nadal nie potrafię malować oczu :(, chyba mam dwie lewe ręce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, ciesze się ze sie spodobal:)

      Usuń
  8. Świetny ten makijaż :) Lubię matowe cienie

    OdpowiedzUsuń
  9. super, uwielbiam twoje makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie gustuje w tych kolorach bo chyba nie potrafię się umalowac dobrze, a w sumie nie próbowałam moze warto jak tak patrze na Twoje makijaże to mam chec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż mi się obłednie podoba!
    Ja nadal nie jestem przekonana do niebieskości na swoich oczach, ale granatowy eyeliner powrócił ostatnio w łaski ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo !! Bardzo mi sie kolory podobaja i coz moge powiedziec... rewelacyjny smoczek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak przy niebieskich oczach sprawdza się granat też świetnie ;) to mój ulubiony kolor na wielkie wyjścia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)

      craving for beauty, dobrze w takim razie, że nie palnęłam jakiejś głupoty:D

      Usuń
  14. Piękny ten cień Libra Blues. ;) A makijaż bardzo mi się podoba. ;) Chętnie sama poeksperymentuję z granatem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny! :) lubię takie niebieskie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny. Ja już zwątpiłam w to, że nauczę się tak malować

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od lat próbuję przekonać się do niebieskich/granatowych makijaży i nadal jestem nieugięta. U kogoś taki makijaż bardzo mi się podoba, ale jak tylko zrobię sobie niebieski makijaż to czuję się jak burak ;) Może nie znalazłam jeszcze swojego odcienia niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!

      White Pearl, ja też myślę, że są po prostu kolory, które mimo tego, że obeiktywnie patrząc nam pasują sprawiają, że po prostu się w nich źle czujemy :)

      Usuń
  18. Ale co my mamy krytykowac? ;) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oczko prezentuje sie pieknie, ladne cieniowanie - bardzo lubie smokey :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny makijaż , podoba mi się ;)
    Zapraszam do mnie , nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy się podoba? Oczywiście, że tak! :)Sama czasem skuszę się na taki smookey granat, w sumie to zazwyczaj wtedy, kiedy zakładam coś "pod kolor" ;)

    Swoją drogą, dziękuję za komentarz! Już pomijam fakt, że to pierwszy na moim blogu, więc mnie bardzo ucieszył, ale jeszcze większy zaciesz miałam,że to właśnie od Ciebie!:) Już od dawana śledzę Twój blog, i nie ukrywam, że zdążyłam już wiele kosmetyków kupić kierowana Twoją recenzją:)
    Tak czy siak, obecnie marzę, by dorównać Ci w tej precyzyjności opiniowania produktów! :) Na razie jest dno, hehe, nawet jeszcze nie do końca wiem jak tu wszystko działa, no ale na wszystko jest czas ;)
    Pozdrawiam serdecznie!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczny makijaz, pasuje do twoich oczek

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię niebieskości na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny makijaż ! :) uwielbiam takie ciemne i matowe.

    Mam pytanie mało kosmetyczne ;P przy jakim świetle robisz zdjęcia makijaży i jakim sprzętem przede wszystkim? bo ja mam opcję super makro w moim aparacie i zawsze robię w świetle dziennym ale nigdy nie wychodzą takie ostre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie :)!

      SmoothCriminal, prawie zawsze światło dziennie (w słoneczny dzień), czasem radziłam sobie pod jarzeniówką ale nie polecam:P. Aparat to Nikon Coolpix L19, moim zdaniem tani a niezły pstrykacz (chociaż ostatnio mi się rozwalił i teraz jest już trochę takim trupem). Czemu nie ostre hmmmm może robiłas zdjecia w pochmurny dzień? Najlepiej stanąć przy samym oknie albo na dworze:)

      Usuń
    2. dzięki bardzo za odpowiedź !:) będę pamiętać i może coś zaradzę z moimi mało ostrymi zdjęciami.

      Usuń
  25. Oczywiście, że jestem przekonana do granatów.
    Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny ! Tak jak każdy Twój makijaż. Niestety, ale ja wyglądam stanowczo NIEDOBRZE w granatach... a szkoda, bo lubię ten kolor :c

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny makijaż, uwielbiam granatowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. odkąd mam paletkę Sleeka "Bad girl" również kombinuję z granatami, pięknie wyglądają do brązowych oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecież Ty wyglądasz jak prawdziwa Kleopatra - takie było moje pierwsze skojarzenie [właściwie to już któryś raz z kolei takowe odnoszę] - świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twoje makijaże:)
    A co do takich kolorów to u mnie się nie sprawdzają, wyglądam jakby mi ktoś przywasolił:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie maluję się z użycem takich kolorów, ale makijaż wygląda ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. genialny makijaż! bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  33. piekny makijaz dla Twoich brazowych oczu! genialnie wydobywa kolor teczowki

    http://www.facebook.com/EwelinaSzajnarMakeUP

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękny, jak zwykle :-)!

    OdpowiedzUsuń
  35. cudny! bardzo mi się podoba =)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz piękne oczy! A makijaż przeuroczy, bardzo ładne kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny, choć ja wolę, jak cienie są połyskujące. No i uważam, że w granatch mi nie do twarzy.:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny makijaż. Wszystkie granaty, które ja posiadam są bardzo ciężkie w obsłudze więc raczej ich unikam..

    OdpowiedzUsuń
  39. zostałaś otagowana , jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy : http://makijaowadziewczyna.blogspot.com/2012/02/hej-kochane-przepraszam-ze-znow.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wygląda z brązową tęczówką ;o

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podoba ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo lubię Twoje makijaże, no i w ogóle Twoje oczyska... mru! wiele bym za takie oddała :)

    OdpowiedzUsuń
  43. W ramach konstruktywnej krytyki: za mało makijażowych "krop po kroku" ;p
    Jak zwykle świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana, polecisz mi jakąś dobrą kredkę na linię wodną - najlepiej beżową?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chwalę sobie taką małą (krótką) kredkę z Sephory, ja mam białą ale nie wiem czy mają beżowe:/

      Usuń
  45. Jakiego pędzelka używasz do brwi, tego z zestawu essence, czy czegoś innego? Iwka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwka, używam pędzelka sztywnego, płaskiego, skośnie ściętego albo zwyczajnego płaskiego "języczkowego" do cieni. Ten z zestawu essence jest dla mnie zupełnie nie poręczny:)

      Usuń
  46. Mi chyba nigdy tak ładnie nie wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  47. chciałam zapytać o numer dermacolu, jaki masz odcień? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy, ten dermacol kupiłam już dawno (to jest stara wersja), ale z tego co kojarzę to prawdopodobnie najjaśniejszy odcień, ale nie na 100% :)

      Usuń