czwartek, 19 kwietnia 2012

Sensique Nature Code – Solar Glow

Żółtek z Nature Code, którego byłam bardzo ciekawa. Jest to ciemniejszy, odrobinę pomarańczowy odcień żółtego koloru. Solar Glow ma bardzo delikatny shimmer, wolałabym kremowy ale mimo to podoba mi się. Baaardzo wesoły kolor. I strasznie rzuca się w oczy, ale mi akurat podobają się takie widoczne z daleka paznokcie :D.

Dobrze się rozprowadza i kryje przy dwóch warstwach.

DSCN2795 DSCN2793 DSCN2794 DSCN2797

Kiedyś nie znosiłam żółtego koloru (na ubraniach, paznokciach, w makijażu) ale teraz się do niego przekonałam i już nie mam żadnego nielubianego koloru hehe;).

66 komentarzy:

  1. Odważny kolorek, podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooo daje po gałach, ale w bardzo pozytywny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutki, lubię żółtki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oho, już wiem, kto zajumał słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rzeczywiście, jednak nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio też polubiłam się z żółtkami, ale ten jakoś mnie nie powala..

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. A myślalam, że będzie dużo głosów na "nie" :)

      Usuń
  8. kurde no, byłam macałam oczami i nie kupiłam nic z nowości... nie wiem jakoś wciąż mam wrażenie że to już wszystko było... ale kolor sam w sobie ładny jest, tylko ja nie potrafię oszaleć na punkcie każdej buteleczki którą zobaczę (co innego jeśli chodzi o topery i jakieś super hiper wybajerzone cuda, no ale takich zwykłych to ja nie potrafię kochać jak inne lakieromaniaczki... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, kolory są wg mnie ładne ale nie są specjalnie oryginalne. Ja też najbardziej szaleję za dziwnymi glitterami ale zwyczajne też kocham:D

      Usuń
  9. Kolor identyczny jak "rurki" w warszawskich autobusach, nie wiem dlaczego, ale u mnie wygląda bardziej pomarańczowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, jak żółtko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał co za kolor świetny:) Zapraszam do siebie mam do sprzedania fajne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak trwałość? Kolor baaardzo mój ale mam awersję do limitek z Sensique.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniam trwałości, bo często zmieniam lakiery:)

      Usuń
  13. Podoba mi się ta długość twoich paznokci. Kolor fajny, daje trochę po oczach ale nie razi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię widoczna z daleka pazury:) Fajny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię żółty latem nosić. tak rześko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam żółtego lakieru do paznokci ani cienia, ale powoli zaczynam się przekonywać do jego zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj ! ; * ♥ Chciałam cię zaprosić do wspaniałego rozdanie, gdzie idzie wygrać caałą dużą torbę kosmetyków bez żadnych wymagań ! :) Sama zobacz, zapraszam Cię pod link z informacją o rozdaniu http://sandra-lip.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    ps. Cudowny blog ♥

    pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeden z ładniejszych odcieni żółtego, jaki widziałam! Jednak na moich dłoniach ten kolor nie wygląda za dobrze, dlatego go nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty to na pewno trudniejszy kolor do noszenia, pewnie też od koloru skóry zależy czy pasuje czy nie:)

      Usuń
  19. Też go sobie kupiłam niedawno, ale na razie mam miesiąc odżywkowania na paznokcie i jeszcze nie pomalowałam :D. Jest cudowny po prostu!!!

    PS Lubię u Ciebie właśnie te krótkie paznokcie :D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny, podobny do mojego IsaDora 119 Sun Orange

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się :) nie mam żadnego żółtego lakieru, więc chyba muszę zajrzeć do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny ten żółtek, prawie jak żółtko jajka :D na lato będzie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, przypomina kolor żółtka :)

      Usuń
  23. a mój od miesiąca czeka na premierę na moich pazurkach... :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolor, choć nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na Twoich paznokciach wygląda rewelacyjnie,ale kolorki żółci wolę jaśniejsze,mniej żółtkowe;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny kolorek - byłam go najbardziej ciekawa z całej tej serii :))

    OdpowiedzUsuń
  27. To jeast chyba najładniejsza żółć jaką widziałam do tej pory, ale ja nie mogę się przekonać do żółci na swoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny jest:) ale mi by nie pasował:(

    OdpowiedzUsuń
  29. mam go, mam go! tylko muszę go w końcu użyć:D zielony z tej serii nie przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi zielony całkiem całkiem, choć nie powalił;)

      Usuń
  30. aa piękny! Kochana Ty po prostu masz fioła na punkcie paznokci...to widać ,słychać i czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak pięknie wygląda! Aż mu się przyjrzę, bo ostatnio poczułam chęć i ochotę na żółte paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem Ci, że kolor jest świetny. Jak nigdy mam zacząć ochotę aż pielęgnować pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super odcień, ostatnio w Naturze na niego zerkałam ale w końcu nie kupiłam...po tym poście pewnie się skuszę. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor naprawdę śliczny :) masz bardzo ładne pazurki i skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak mogłaś nie lubić żółtego :p ja bardzo lubię ten kolor :D ale za to nienawidzę różowego ;)

    Bardzo ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem:D Ale za to róż uwielbiam, to najbardziej cukierkowo-kiczowaty z kolorów:D

      Usuń
  36. super! ale nie wiem czy by dobrze wyglądał u mnie :x jakoś unikam żółci :P

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny kolor, jednak nie preferuję żółci na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie podoba mi się zbytnio ten żółtek ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie lubię żółtego koloru, a lakieru raczej nie kupię bynajmniej nie w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja do tej pory też nie byłam przekonana do żółci na paznokciach ale chyba czas zakupić coś w tym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy odcień i mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystkie Nature Code są cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. kolor fantastyczny! nigdy nie mialamlakieru tej firmy chyba....

    OdpowiedzUsuń