niedziela, 1 kwietnia 2012

Wella Pro Series Moisture – szampon, odżywka, maska

Od dłuższego czasu używam linii Moisture z Welli: szamponu, odżywki i maski. Wg producenta są przeznaczone do włosów suchych i puszących się, mają za zadanie nawilżać włosy, nadawać miękkość i gładkość. Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że teoretycznie mają się sprawdzać przy puszących się włosach, przeczytałam to dopiero teraz na opakowaniu, jakoś zakładałam, że to seria do włosów normalnych. Dostałam je do zrecenzowania – jeśli jesteście ciekawi czy się u mnie sprawdziły zapraszam do recenzji :).

DSCN2549

SZAMPON – przypadł mi do gustu najmniej. Z właściwości “technicznych” jest w porządku, ma przyjemny zapach, dobrze się pieni, jest dosyć wydajny. Dobrze oczyszcza włosy, radził sobie świetnie ze zmywaniem olejów z włosów. Pozostawia włosy gładkie i miłe w dotyku. Co więc jest nie tak? Mam wrażenie, że to właśnie szampon podrażniał mi skórę głowy. Była przesuszona i niedługo po umyciu pojawiało się swędzenie, z czasem coraz gorsze. Próbowałam różnych kombinacji (szampon Wella+inna odżywka, inny szampon+odżywka Wella) i wydaje mi się, że to właśnie szampon jest winny. Nie oznacza to oczywiście ,że u Was też tak zadziała, ale trzeba wziąć to pod uwagę. Jak dla mnie plusem jest ogromna butla 500ml.

DSCN2550

DSCN2555

ODŻYWKA – polubiłyśmy się. Kosmetyczny ale dość przyjemny zapach, lubię też jej konsystencję: jest jednocześnie bardzo lekka ale nie rozpływająca się. Natychmiastowo wygładza włosy, po zastosowaniu łatwo je rozczesać, są miękkie i miłe w dotyku. Nie działa spektakularnie, moim zdaniem to lekka odżywka, ale efekt jest widoczny. Nie obciążyła moich włosów. W moim odczuciu nie wyróżnia się specjalnie na tle innych drogeryjnych odżywek, normalna poprawna odżywka. Jak dla mnie na plus duża butla 500ml i świetna wydajność.

DSCN2552

DSCN2556

MASKA – moim zdaniem maska jest najlepsza z całej linii. Na opakowaniu znajdziemy informację, że wystarczy trzymać maskę na włosach tylko jedną minutę. Ja czasem trzymałam ją jeszcze krócej na włosach, ale z efektu zawsze byłam zadowolona. Maska mocno wygładza włosy, po wysuszeniu są miękkie, gładkie i śliskie. Działa po prostu jak dobra maska :). Nie zauważyłam obciążenia włosów. Polubiłam się z nią najbardziej i często używam. Nie jest to coś wybitnego ale sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Opakowanie ma 200ml, jest w moim odczuciu wydajna. Zapach identyczny jak w odżywce.

DSCN2554

DSCN2557

Podsumowując: Zdecydowanie najbardziej polubiłam się z maską, chętnie jej używam i świetnie się u mnie spisuje. Najgorszy jest dla mnie szampon, bo podrażniał moją skórę głowy. Całą serię uważam ogólnie za poprawną. Czy seria faktycznie nawilża włosy? Zgadzam się z tym co napisała cammie w recenzji tej serii – zniszczonych włosów moim zdaniem nie odbudują raz dwa maski czy odżywki i wątpię, żeby suche, sianowate włosy stały się mocno nawilżone. Moim zdaniem seria wygładzi włosy, zabezpieczy je, poprawi wygląd ale nie zregeneruje.

Linia zawiera silikony, więc jeśli ich unikacie to nie jest to seria dla Was. Na mnie nie podziałała źle, po różnych eksperymentach z silikonami lub bez dochodzę do wniosku, że silikony chyba nie szkodzą moim włosom o ile daję im czasem od nich odpocząć. Ale ja specem włosowym nie jestem :).

  • Ile kosztuje? Ceny znalazłam w internecie: szampon 14,99zł, odżywka 14,99zł, maska 14,99zł
  • Gdzie kupić? Myślę, że można znaleźć je w marketach, na pewno w Naturze, pewnie też w Rossmannie.

33 komentarze:

  1. nie miałam pozostałych specyfików Welli, ale szampon naprawdę polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maska kusi :) lubię jak włosy są śliskie w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nono, maska fajna ;) Rozejrzę się za nią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdą maske do włosów chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z tej serii, ale zbieram się do zakupów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja trzymam się od silikonów z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie planuję znów zrobić przerwę:)

      Usuń
  7. ja też polubiłam ta serie, a maska rzeczywiście jest najlepsza z tej trójcy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tej maski i chyba jutro skoczę do Rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja powiem szczerze nigdy nie korzystałam z kosmetyków Welli ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak silikony to nie dla mnie, moje włosy po silikonach w innej wersji niż na końce są bardzo oklapnęte... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też za silikonami nie przepadam. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam szampon i odżywkę z serii Wella Repair i baaardzo przypadły mi do gustu, a szampon nie podrażnił :) Przyjemne w codziennym używaniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie właśnie duża butla nie jest plusem, miałam kiedyś szampon i odżywke jakoś profesjonalną i były to naprawde świetne produkty, ale to ciągłe używanie ich było aż nudne. Maskę jakby co polece mamie, bo ona nie patrzy na składy i zawsze chce nawilżanie włosów szybko załatwić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo - co kto lubi:) Mnie zawsze irytowało, że szampon tak szybko mi się kończył i znów musiałam się wybrać do Rossmanna (zapasów raczej nie robię).

      Usuń
  14. Napewno zakręcę się koło maski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też lubiłam tą odzywke z welli, tyle że ja używałam tej na objętość, i musze powiedzieć że dawała rade, napewno do niej wrócę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ta na objętość dobrze się spisywała:)

      Usuń
  16. mam szampon z tej serii i obiecałam sobie, że więcej już go nie kupię. ale ta maska mnie zainteresowała:)

    moim włosom silikony chyba też nie szkodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio widziałam te kosmetyki w bardzo sympatycznej promocji, niestety nie znalazłam odpowiedniego dla mnie rodzaju i musiałam obejść się smakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz kupiłam w Naturze w promocji, były podwójnie pakowane odżywka+szampon ale akurat tej serii nie było.

      Usuń
  18. miałam szampon, fajny zapach, ale sam produkt obciążał mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbowałam szampon ale to nie to...

    OdpowiedzUsuń
  20. już wiele dobrego czytałam o tej masce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś bardzo lubiłam ten szampon z Welli ale przy drugiej butelce słabo działał i już nic nie dawał na moich włosach tylko ja miałam z serii Volume ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Maska mnie kusi, więc kupię ją, gdy zużyję odżywkę z artiste :)

    a co do szamponu, który wczoraj opisałam - tak, wanilia i migdały to połączenie wręcz boskie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię kosmetyków do włosów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tych nie miałam,ale mam Wella Volume i bardzo lubię ten szampon:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Droga Kleo,czy mogłaś byś zrobić notke o cieniach KOBO Professional? Wera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Kobo mam trzy cienie: Pale Peach, Golden Rose i Khaki - czy interesowałaby Cię notka o tych trzech odcieniach :)?

      Usuń
  26. Lubię produkty z tej serii zazwyczaj kupuję odżywkę

    OdpowiedzUsuń