środa, 16 maja 2012

Gadzi mani

Ten prosty wzorek namalowałam już dawno, ale zupełnie o nim zapomniałam. Bazą był tutaj mój ulubiony lakier Zombie Zest z China Glaze, a plamki namalowałam farbką akrylową. W sumie wyglądało to z daleka trochę jak lakier pękający, ale jednak malowane łatki są ciekawsze:).

Wykonanie jest bardzo proste – wystarczy farbką namalować różne plamki, a że mają być nieregularne, mniejsze, większe nie trzeba się bardzo starać. Bardzo podobał mi się ten wzorek i myślę, że go jeszcze powtórzę, koniecznie na błyszczącym lakierze, może złotym albo czerwonym :).

DSCN2406

DSCN2402

DSCN2404

DSCN2397

Jeśli interesuje Was paletka Nude’tude z The Balm (mnie bardzo:D) to zapraszam na rozdanie do redhead:

http://redheadexperiments.blogspot.com/2012/05/rozdanie-paletka-nudetude.html

1

78 komentarzy:

  1. ha genialne paznokcie! ;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Zainspirowałaś mnie do zrobienia łatwego zdobienia paznokci troszkę podobnego do tego :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę, bardzo fajny efekt uzyskałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. skórę z jaszczura zdarłaś ! ;) świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno mi uwierzyć, że to takie łatwe, wygląda na bardzo precyzyjną robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwy gad na paznokciach, jestem pełna podziwu dla Twoich wciąż nowych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo gadzi :)
    Efektowny choc nigdy bym nie chciala czegos takiego miec na rekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne !! taki trochę wężowy wzorek powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda sto razy lepiej niż pękacze, a dzięki świetnemu doborowi kolorów od razu widać, co autor miał na myśli ;) Super robota!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wzorek, wygląda jak skóra węża :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, dużo ładniejszy niż efekt po lakierach pękających...

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt bardzo ładny :)
    Bardzo pomysłowe pazurki, z daleka wyglądają ślicznie. :)
    Fajny kontrast między plamkami, a ciemnym, brokatowym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, zdolna "gadzina" z Ciebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, wygląda lepiej niż pękaczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny efekt :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny. Przede wszystkim dzięki zestawieniu kolorów.. Ten lakier ChG jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Zombie Zest jest rewelacyjny:)

      Usuń
  18. o kurcze ;d wyszlos wietnie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie,podziwiam twoją twórczość:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Faktycznie, przypomina żółwia:)

      Usuń
  21. Pasowałby do mojego nowego pióra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No ślicznie jest, jak zawsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło świetnie. Bardzo podoba mi się Twój blog.
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozwalił mnie :D Jest zajebiaszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Robiłam takie kiedyś sobie, efekt jest naprawdę niesamowity! Ja akurat takie łaty zaserwowałam na końcówki paznokci - polecam. a'la french ale przyciąga mega uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł, może spróbuję :))

      Usuń
  26. fajnie wyglądają, skojarzyły mi się z wielkim zielonym jaszczurem :)

    bardzo pomysłowe, zaskakujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny krokodyl/żółwik :D

    OdpowiedzUsuń
  28. przypomina mi skorupke żółwia :D

    OdpowiedzUsuń
  29. jak można mieć wciąż tyle nowych i fajnych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacja i potwierdzam wygląda jak skorupka żółwia

    OdpowiedzUsuń
  31. Rany, po co Ci pękacz, przecież robisz lepsze rzeczy :D

    A mogę spytać jak poszło z drugą ręką? Bo o ile lewą jeszcze bym zrobiła, to już prawej sobie nie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tym wzorku prawa wyglądała jeszcze całkiem całkiem, ale przy innych to czasem wygląda naprawdę jak koszmar ;D

      Usuń
  32. Wykonanie genialne!:), ale nie widzę siebie w takim mani :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna gadzina :D
    Skojarzyło mi się mimowolnie z taką rzęsą na głębinie wodnej - czasem wygląda podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie ekstra, sama pewnie nie chodziłabym w takich pazurkach, ale do Twojego stylu bardzo fajnie pasują! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi nawet wzorki same w sobie, albo w ogóle inne:) Dziękuję :))

      Usuń
    2. Super wzorek, rzeczywiście pękającym lakierem nigdy takiego efektu by nie było.Fajnie to wyszło.Też musiałabym wypróbowac.:)

      Usuń
  35. Wow!!! Nie lubię zielonych i limonkowych, bo po prostu mi nie pasują:) ale ten mani wygląda naprawdę super hiper cudnie!!!! Jak skorupki żółwi :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. PS Zamknęłam swojego bloga i jeszcze nie wiem co z nim zrobić:) Ale podglądam inne codziennie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tym bardziej sie ciesze, że Ci się podoba:). A czemu zamknęłaś?

      Usuń
  37. jak skóra krokodyla,świetne wykonanie!!! zdolniacha z ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. sauria ja gadzina lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  39. czy to jakiś wąż...? ach pięknie

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię tego rodzaju makijaże paznokci. Lubię inne kolory, ale ten wzór też jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ty czego się dotkniesz to sukces :) super to wygląda!

    a wiesz czego mi brakuje? makijaży na całej buzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może będą jakieś, ale ogólnie nie przepadam za wrzucaniem zdjęć z moją facjatą w całości:D ale pomyślę:D

      Usuń
  42. ooo panie! ile czasu musiałaś nad tym spędzić! cóż za precyzja! pokłony :)

    OdpowiedzUsuń