poniedziałek, 21 maja 2012

Joko Kolory Maroka – Pickled Lemon

Patrząc na zdjęcia promocyjne myślałam, że Pickled Lemon to będzie taki przygaszony, żółty odcień. W buteleczce też sprawia takie wrażenie, ale już na moich paznokciach wygląda na sporo ciemniejszy i zdecydowanie bardziej zielony.

Pickled Lemon to zgniła, jasna zieleń, mocno żółta. Wykończenie jest kremowe. Lakier jest moim zdaniem świetny jakościowo, mocno kryjący, ładnie się rozprowadza i co najważniejsze świetnie wygląda na paznokciach. Szkoda, że pędzelek jest okropny, jak dla mnie dziwnie przycięty, strasznie szeroki, źle się nim maluje.

To bardzo taki “mój” kolor, co zresztą pewnie wiecie:D. Bardzo mi się podoba! Wiem, że wiele osób nie lubi takich kolorów na paznokciach, ale o dziwo Pickled Lemon zebrał kilka komplementów, nawet mojej cioci się spodobał!

DSCN3795

DSCN3804

DSCN3793

DSCN3797

DSCN3805

Porównałam go z dwoma innymi lakierami i okazał się naprawdę bardzo podobny do Wanna Pepperoni z H&M, podobną bazę ma też Trendsetter z China Glaze, ale on jest drobinkowy.

DSCN3821

DSCN3822

67 komentarzy:

  1. oj nie mój kolor :) a widzę również problem z zakręcaniem zakrętek kwadratowych? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokręcam zawsze tak, że potem odkręcić nie mogę:P

      Usuń
  2. nie zabardoz lubie takie kolory , ale wiem ze to Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja np. należę do osób, którym się nie podoba ;)
    Ale to kwestia bardzo względna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uu fajny taki brzydal , ale nie wiem czy dobrze bym się z nim czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, baaardzo podobny do haemowskiego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wole weselsze kolorki ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. taki niecodzienny, ale bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. zdaje się, że będę miała okazję go przetestować :)
    Mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie moje odcienie, ale ładnie wygląda na Twoich pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się... Taki limonkowy zgniłek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo nietypowy kolor, ja bym go raczej nie nosiła, ale u Ciebie wygląda super :) I masz teraz fantastyczny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie kolor musztardy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zgniłek.. A może musztardek?
    W każdym razie ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę taki musztardowy, chociaż jak dla mnie musztarda jest bardziej żółto-pomarańczowa? A może dawno nie patrzyłam na musztardę :D

      Usuń
  14. Oj, jak dobrze, że jest podobny do Wanna Pepperoni, bo właśnie ten lakier z H&M mam, a ten z Joko kusił niemiłosiernie:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mi się podoba ten kolor, ale pędzelków szerokich nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor mi się podoba jest dość oryginalny, ja bardzo lubię szerokie pędzelki, wygodnie mi się takimi maluje :)
    przy okazji zapraszam do siebie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie pół na pół, takich super wąskich też nie lubię. Ale ten jest naprawdę mega szeroki;)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawy kolor. Mam podobny, ale jednak nieco inny, z Delii:) Długo nie mogłam przemóc się do takich kolorów, a tymczasem fantastycznie ożywiają dłonie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm,on nawet na zdjęciu w buteleczce wygląda na bardziej żółty niż jest:)Boje się takich kolorów (chociaż jest fajny),mam takie chude paluchy i szerokie paznokcie i raczej źle wyglądają w takich wynalazkach:)chociaż w srebrnym (co go 3 dni nosiłam) wyglądały fajnie:)pzd.I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie:) Wiesz najlepiej to się po prostu przekonać jak będą wyglądały w takich kolorze hehe (pretekst do zakupów:D).

      Usuń
  19. Kolor jest świetny. Poluję właśnie na podobny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzydal :D
    Taki musztardowy troszkę ;) czyli w modzie, ale raczej na moich dłoniach nie podobałby mi się :P chyba, że bym je troche opaliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. hehehe wiem, że nie lubisz:D

      Usuń
    2. przepraszam, że się powtarzam :D

      Usuń
  22. o niee, ja raczej w takim kolorku bym się nie czuła zbyt dobrze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ech, naprawde nie bede pisac z czym mi sie kojarzy ten lakier bo nie chce byc niegrzeczna, ale w gre wchodzi troche chory kot ;)
    Naprawde wyjatkowo paskudny :P
    Ale na szczescie kazda z nas moze lubic cos innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uhuhuu ;) Mojej znajomej skojarzył się ze zgniłymi łodygami, jak kwiatki za długo poleżą we wodzie w wazonie to mają podobny kolor;).

      Usuń
  24. Wieeemy, wiemy :)
    Nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. rok temu wiekszosc by na taki nie spojrzala a teraz nawet wzbudza zainteresowanie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No:D Z tego co widzę część uważa, że paskudny a część, że świetny :D

      Usuń
  26. super kolorek, szyje mi się spódnica w takim kolorze! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo też bym taką kieckę przygarnęła, w ubraniach też lubię ten kolor:D

      Usuń
  27. wiem że lubisz takie zgniłki, uważam że bardzo do Ciebie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie moj kolor - wole takie nieco zywsze no i pastelowe:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mój kolor, wolałabym żeby był taki jak w butelce :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie się bardzo podoba, sama go mam, ale raczej zostawię go na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie on się mega mega mega podobał, jest bardzo ciekawy. :) Chyba najładniejszy z tej całej kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, też uważam,że to ciekawy kolor:)

      Usuń
  32. Nie dla mnie, za bardzo musztardowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie lubię tej serii całej za bardzo, a tego koloru to w ogóle :) ale człowiek jest zmienny i pewnie kiedys mi sie zacznie podobać:D

    OdpowiedzUsuń
  34. jakoś mi się średnio podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. musztardę to ja preferuję na kanapce ;P ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. wykończenie ma ładne, ale kolorek nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię takie kolory u kogoś na paznokciach, ale do mnie nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak często mam, coś mi się podoba u kogoś ale u mnie już nie:)

      Usuń
  38. Oglądałam go w drogerii i teraz żałuję, że go nie wziełam.Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przepadam za takimi kolorami :<

    OdpowiedzUsuń
  40. mi kolor bardzo się podoba, sama ostatnio poluję na "zgniłe" kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niby kolorek trochę taki `wymiotny`, ale spodobał mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rozbawiła mnie nazwa Wanna Pepperoni! H&M ma świetne pomysły na nazwy dla swoich lakierów. Wcześniej spodobała mi się też Sophisticated Susanna :-D

    OdpowiedzUsuń