wtorek, 29 maja 2012

Krok po kroku: Zakręcony meander

Dzisiaj odebrałam nagrodę z paznokciowego, wizażowego konkursu IsaDory – przez pewien czas trzeba było pokazywać różne wzorki na naturalnych paznokciach. Udało mi się zdobyć jedną z pięciu nagród głównych z czego strasznie się cieszyłam! Do tej pory jedynie zdarzyło mi się wygrać jakie rozdanie-losowanie, ale chyba nigdy nie wygrałam jeszcze w konkursie z konkretnym zadaniem :)! Na nagrodę czekałam długo, ale jest super :). Przy okazji tego konkursu przygotowałam sporo wzorków w wersji krok po kroku, ale wstrzymywałam się z publikowaniem na blogu aż do momentu odebrania tej nagrody. Dlatego dzisiaj, na początek, coś zielonego i abstrakcyjnego:).

DSCN2843

Co będzie potrzebne?

  • lakiery w trzech, czterech kolorach (u mnie limonka, żółty, morski, niebieski)
  • gąbeczka (np. kawałek myjki do naczyń, podobno nieźle też używa się pacynki do cieni)
  • bezbarwny lakier / top coat
  • czarna farbka akrylowa i pędzelek lub czarny lakier do zdobień

1. Paznokcie malujemy bazowym kolorem, u mnie to limonkowa zieleń. Pamiętamy o odżywce pod lakier ;)!

2. Na kawałki niepotrzebnej karteczki, folii, czegokolwiek nakładamy sobie po kropelce każdego z lakierów. Bierzemy gąbeczkę (można ją przyciąć nożyczkami wedle uznania).

3. Nabieramy lakier na gąbeczkę i robimy plamki.

Więcej o cieniowaniu w TYM POŚCIE. Tutaj jednak nie musimy się przykładać, plamki mają być nieregularne.

4. Tak mniej więcej powinny wyglądać paznokcie po skończeniu cieniowania.

5. Czarną farbką akrylową lub lakierem do zdobień malujemy kształt nieregularnego “krzywego” meandra. Nie pokazałam tego krok po kroku bo wydaje mi się to zrozumiałe, kilka kresek po prostu:). Ja zaczynałam od zewnątrz w kierunku środka.

6. Na koniec koniecznie bezbarwny top dla utrwalenia, wyrównania powierzchni i ładniejszych kolorów.

Mam nadzieję, że instrukcja krok po kroku przypadnie Wam do gustu:). Oczywiście nie każdy lubi krzykliwe wzorki – kolory można zmienić na coś ciemniejszego i bardziej stonowanego :).

Nie pamiętam jakich lakierów dokładnie użyłam, ale limonkowa zieleń to prawdopodobnie Drink with lime z Sensique.

90 komentarzy:

  1. nagroda jak najbardziej zasłużona :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie naprawdę super jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny szalony taki szalony;D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne mani, proste a takie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranej... wzorek super-jak tylko moje panokcie wrócą do formy to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :) pokażżż nagrodę :))

    a wzorek fajny :) widziałam je zresztą w trakcie konkursu, śliczne wszystkie były
    ale cieniowanie błękitno-różowe BOSKIE :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:* Pokazę niedługo w zakupowym poście:)

      Usuń
  7. Świetne i wcale nie takie trudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinnaś zająć wszystkie miejsca na podium :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne !!!
    I oczywiście gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nawet bez tego wzorku sam taki gradient tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo fajne pomysły na zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mimo, że pewnie nigdy w życiu nie uda mi się zmalować czegoś choćby w połowie tak fajnego, to bardzo lubię Twoje wzorkowe posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten wzorek jest piekny spruboje taki zrobic no moze wyjdzie podobny ale napewno nie lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł. W wolnej chwili go wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne mani. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. będzie dużo instrukcji krok po kroku? jupi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak:D! Tylko osoby, które śledziły mój wątek na wizażu będą się pewnie nudzić:D

      Usuń
  17. Super wygląda, podoba mi się też samo cieniowanie bez wzorku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny mani, pomysłowy i efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje!
    Wzorek cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. strasznie megaśny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu wiem, o co chodzi w cieniowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małe dzieło sztuki :D Wg mnie nie do samodzielnego wykonania i... nie na każdą okazję. Dla mnie trochę za odważne, ale i tak pazurki ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mi strasznie się podoba! : ) ale wypróbuje chyba bez wzorku na początek ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się ten zielony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne !! super kolorki :) i całe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny efekt! Muszę spróbować pomalować paznokcie w taki "trzykolorowy" sposób- jestem pewna że wzorki mi nie wyjdą ;) Ale już sama kolorowa baza pod wzór jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bossski mani :D Czemu ja takiego nie wymyśliłam XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega! Kurcze musze się do ciebie przejechać zebys mnie nauczyla takich wzorow!!! Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej ale Ty mnie będziesz w mejkapach doszkalać:D:D

      Usuń
  30. bardzo fajne zdobienie, pomysłowa jesteś! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. jet prosty, pomysłowy i piękny coś w sam raz dla mnie..., ale jak już odrosną mi paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Myslałam że będzie więcej roboty z tym. ;-) Wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Znów zaskakujesz:) Fantastycznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prezentuje się bardzo letnio i cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne, muszę wypróbować Twój patent:)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny wzorek i oczywiści grauluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  40. kojarzy mi się z jakąś okładką płyty...piękne są, takie...inne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialny jest ten manicure.. Jeden z najładniejszych jakie widziałam. Pozwolę sobie go kiedyś zglapić :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny wzorek! Jak dojdę do wprawy z cieniowaniem paznokci napewno sobię zrobię podobny!

    OdpowiedzUsuń
  43. Te paznokcie są idealne!! JA też chce takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  44. mi się podoba ale bez tego meandra na środku.Przypomina mi nieco takie farbowane hipisowskie koszulki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co chodzi, takie a la farbowane też mam kiedyś w planach zrobić;)

      Usuń
  45. Jestem nieustającą wielbicielką Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zapraszamy po odbiór wyróżnienia! : )
    http://swiatzapachow.blogspot.com/2012/05/wyroznienie-kilka-informacji.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow, pięknie to wygląda! Chociaż jak ja bym chciała to zrobić, to poszło by mi źle z prawą dłonią.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mmm.. super paznokietki.. :) Chętnie spróbuje takiego triku u siebie (:

    OdpowiedzUsuń
  49. ale przepiękne! masz idealny kształt paznokci, takie mi się najbardziej podobają. no i te kolooooooooory - bajka!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wysyłałaś tę pracę na konkurs Delii ???
    klik

    OdpowiedzUsuń