wtorek, 1 maja 2012

Pharmaceris - krem na dzień – krem na noc – peeling

Kilka miesięcy temu dostałam kilka kosmetyków pielęgnacyjnych do recenzji, głównie z Pharmaceris i Lirene. Dla siebie zostawiłam krem na dzień, krem na noc i peeling enzymatyczny Pharmaceris, pozostałe dwa lub trzy kremy dałam znajomym do przetestowania. Tego zestawu (krem na dzień, na noc, peeling) używałam przez ostatnie hmmm chyba trzy miesiące. Tak czy siak z pewnością wystarczająco długo by dobrze się z nimi zapoznać ;). To były trzy główne kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy, których używałam (jeszcze tonik, ale to innym razem).

DSCN2618

Pharmaceris Lipo-Intensive krem ochronny do twarzy

ok 32zł

Krem dla skóry wrażliwej i alergicznej. Podszedł mi ze wszystkich trzech kosmetyków najmniej. I właściwie to nie jest do końca wina kremu:D. Jest polecany na zimę i faktycznie podczas większych mrozów sprawdzał się świetnie. Jest gęsty, ciężko się rozprowadza i jest mocno tłusty. Dobrze chroni skórę przed niskimi temperaturami, nawet po kilku godzinach na mrozie na skórze cały czas utrzymywał się ochronny film. Na co dzień był jednak dla mnie za ciężki, za tłusty. Odstawiłam go jak tylko zrobiło się cieplej. Oczywiście nawilża dobrze, aż za dobrze ;). Na pewno nie podziałał na moją skórę zapychająco. Jest praktycznie bezzapachowy. Wydajny. Tubka wygodna i praktyczna. Można nałożyć na niego podkład ale to nie jest najlepsza baza pod makijaż. Fajnie, że ma filtr.

Używany zgodnie z przeznaczeniem, jako ochronny krem na mrozy polecam jak najbardziej. Używany codziennie nawet zimą niekoniecznie, dla mnie okazał się za ciężki i za tłusty.

DSCN2619

DSCN2622

Pharmaceris Emoliacti emolientowy krem odżywczy na noc

ok 33zł

O ile nie przepadam za tłustymi i ciężkimi kremami na dzień, kremy na noc lubię bardziej tłuste i mocno nawilżające. Dlatego z tym kremem się polubiliśmy od razu. Krem nie jest tak gęsty i tłusty jak poprzedni ‘zimowy’, dobrze się rozprowadza na skórze. W kontakcie ze skórą topnieje i pozostawia tłustą warstewkę, ale nie taką ciężką czy nieprzyjemną. Nawilża moim zdaniem rewelacyjnie. Bardzo lubię stosować na noc olejki (np. różne naturalne z Biochemii Urody czy Alterrę) i nie sądziłam, że tak polubię się z kremem, ale jednak! Na pewno poleciłabym komuś o cerze suchej. Moja jest mieszana, ale jak wspomniałam lubię ją porządnie nawilżać na noc. Dla tłustych cer pewnie będzie za tłusty. Ma kosmetyczny ale dosyć świeży zapach, dla mnie przyjemny. Jest wydajny i ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona. Nie zapchał mnie.

Dobry, mocno nawilżający i natłuszczający krem. Bardzo go polubiłam i myślę, że może się dobrze sprawdzać na suchej skórze.

DSCN2620

DSCN2623

Pharmaceris Puri-Sensipil delikatny peeling enzymatyczny

ok 23zł

Tutaj jestem tak pół na pół. Z jednej strony myślę “super”, a z drugiej czy nie jest po prostu ZBYT delikatny? Peeling ma bardzo lekki zapach i konsystencję “w sam raz”. Należy go pozostawić na skórze 5-8 minut a następnie usunąć przy pomocy wacika, mleczka – ja spłukiwałam zawsze wodą. Skóra po użyciu (zawsze trzymałam przynajmniej te 8 minut) jest delikatna, oczyszczona i miękka. Jednak efekt jest porównywalny do przeciętnej maseczki oczyszczającej. Czuję, że mogłabym spokojnie używać go codziennie. Jest naprawdę ekstremalnie delikatny. Na pewno zachęcił mnie do przestawienia się na peelingi enzymatyczne, lub przynajmniej do zaprzestania zbyt mocnych peelingów mechanicznych…zużyję go z przyjemnością do końca, ale potem rozejrzę się za czymś trochę mocniejszym, bo dla mnie efekt jest ciut za słaby.

Myślę, że sprawdzi się przy bardzo wrażliwych cerach. Widzę, że ma sporo bardzo pozytywnych opinii i w sumie uważam,że warto go wypróbować, ale weźcie koniecznie pod uwagę fakt ,że to bardzo bardzo BARDZO delikatny peeling.

DSCN2621

DSCN2624

DSCN2625

Używaliście któregoś z tych produktów?

19 komentarzy:

  1. peelingu i był średni jak dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie za słaby troszkę.

      Usuń
    2. U siebie nie zauważyłam żadnego efektu, więc oddałam go mamie (która też jest z niego średnio zadowolona).

      Usuń
  2. ciekawe kremiki :) znowu zaciekawił mnie peeling enzymatyczny z tej firmy,mam taki jeden z perfecty i jestem zadowolona ciekawe jak by się sprawdził na mojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten krem na noc mnie zaciekawił, chętnie wypróbuję!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nic z tej serii:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten krem Lipo-Intensive krem ochronny do twarzy. Używałam go w zimie i bardzo mi służył:)

    OdpowiedzUsuń
  6. być może zainteresuję się peelingiem, bo moje naczynka mpcno się buntują przeciw peelingom mechanicznym

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling był świetny, krem ochronny też. Warto kupic!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka razy zastanawiałam się nad kosmetykami tej firmy jednak za mało recenzji i opinii o nich w internecie:) Dzięki za recenzje:) Teraz myślę, że warto i muszę się nad tym dłużej zastanowić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam żadnego, nie mniej jednak peeling mnie zainteresował. Mam bardzo delikatną skórę, więc może być w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę totalnie delikatny! :)

      Usuń
  11. Nie używałam nigdy kosmetyków z tej firmy ale bardzo interesujący wydaje mi się peeling ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w kolejce czeka ten krem Emoliacti :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ten peeling enzymatyczny - chciałabym go kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetyki wyglądają na ciekawe , lecz żal mi troszkę wydac tyle kasy ;\ pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń