sobota, 5 maja 2012

Recenzja gościnna: Kerastase Reflection Chroma Thermique

Tym razem recenzję maski do włosów L'Oreal Paris Kerastase Reflection Chroma Thermique przygotowała jussi z bloga http://jussi-world.blogspot.com/. Zapraszam:).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Miałam przyjemność testować Kerastase dzięki wygranej na pinger.pl. Moje włosy były matowe i suche. Trochę bałam się używać Kerastase, ponieważ nigdy o nim nie slyszałam no i opis od producenta był w obcych językach. Jednak odważyłam się i chyba nigdy nie będę tego żałować! Moje włosy są piękne, pełne blasku, delikatne i miłe w dotyku. Czuję się jakbym właśnie wyszła od fryzjera. Kerastase to maska do włosów, nie spotkałam jej w żadnym sklepie, mozna zamówić ją na internecie najtaniej za 99 zł
a najdrożej za 150 zł. Może i cena jest bardzo duża, ale jeśli chce się mieć piękne i zdrowo wyglądające włosy to warto zainwestować. Ja używam Kerastase już dwa miesiące raz, dwa razy w tygodniu, a ciągle mam jej dużo! Jest bardzo wydajna no i nie muszę już myć włosów co dwa dni. Wystarczy raz, dwa razy w tygodniu bo ich kondycja znaczne się poprawiła i skóra głowy się nie przetłuszcza! Ta maska bardzo pomaga w leczeniu włosów, dodaje im wilgoci, chroni je przed ciepłem i napawa je ochronnymi
filtrami UV. Maska ma piękny, delikatny, kremowy zapach.  Polecam wszystkim jak najbardziej!  Moja ocena to 4.5/5
Pozdrawiam Jussi”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Autorem zdjęć i recenzji jest jussi, ja nigdy nie używałam tej maski ani żadnego kosmetyku Kerastase i nie mam pojęcia czy byłabym zadowolona czy też nie, chcę po prostu zwrócić uwagę, że jest to recenzja gościnna, gdyby ktoś nie zauważył :).

Jeśli macie ochotę poniżej link do bloga autorki recenzji:

http://jussi-world.blogspot.com/

ewgdsgdsg

Jeśli ktoś miałby jakieś pytania co do maski, to poproszę autorkę recenzji aby odpowiedziała w komentarzach :).

23 komentarze:

  1. Nooo,włosy filmowe:):):)pzd.I.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty tej serii

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne pasemka :) A kosmetyk moim zdaniem troszkę za drogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygrana na testowanie. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za możliwość publikacji recenzji ;)) J.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie stosowałam tego produktu ale widzę ,że daje bardzo ładny efekt ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny efekt, ale koszty spore...

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłabyś zadowolona.
    Moja tfu tfu - eks teściowa ściągała sobie kerastase zestawami zza granicy i czasem w przypływie dnia dobroci dla zwierząt częstowała odrobinką ;)
    Zgadza się rewelacja, cud miód - ona miała zawsze serię żółtą z masłem karite.

    I szampony i odżywki i maski w takich kubełkach - cud miód orzeszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to już było 11 lat temu więc marka swoją renomę chyba już ma...

      Usuń
  9. Kerastase to moim zdaniem bardzo dobra profesjonalna firma i raczej nie ma ryzyka wpadki.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja słyszałam o tej firmie, ale niestety nie wydam tyle na odżywkę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kerastase to linia produktów L'Oreal ;-)

      Usuń
  11. U mnie niestety nie robił nic a właściwie włosy były zmęczone :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Blond włosy potrzebuję szczególnej opieki, widać efekty :) Ale cena przerażająca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie na kieszeń studentki, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja też jestem studentką, ale mam :D

      Usuń
  15. ja poluję na jakoś mega promocję, póki co skłaniam się bardziej ku Seboradin :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej firmie wiele pochlebnych opinii ale jakoś mnie akurat do nich nie ciągnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wypróbowałabym, ale cena jest powalająca..

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne makijaże i paznokcie oczywiście :) Od jakiegoś czasu zaglądam na Twojego bloga :) Chętnie czytam również wszelakiego rodzaju recenzje.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, nawet takie krótsze są piękne! Wzorek fajny :))

    OdpowiedzUsuń