poniedziałek, 14 maja 2012

Krok po kroku: Róż i turkus

Bardzo mocny i kolorowy makijaż, na pewno nie dla każdego. Ja uwielbiam kolor w makijażu ale mam mocno widoczne powieki i mam wrażenie, że w takim makijażu moje oczy (czy raczej ich makijaż) jest widoczny z kilometra :D. Ale gdyby turkus zastąpić czernią, szarością czy brązem byłby zdecydowanie mniej krzykliwy.

Step w ‘starej’ wersji, bo mówicie, że lepsza:).

DSCN3732

1. Korektor pod oczy (u mnie odrobina Panstika z Max Factor), coś do podkreślenia brwi (zestaw do stylizacji brwi Essence) i baza pod cienie (Joko) – to na początek.

Całą ruchomą powiekę pokrywam matowym cieniem w kolorze fuksji (Magenta Madness, Sleek Monaco).

DSCN3693

2. Przyklejam kawałeczek taśmy klejącej w taki sposób jak na zdjęciu (u mnie cena;)).

DSCN3694

3. Turkusowy matowy cień (mój ma lekkie drobinki) nakładam na załamanie powieki i powyżej załamania lekko wyciągając w kierunku skroni, w taki sposób jak na zdjęciu – Inglot AMC 70.

DSCN3695

4. Czarny matowy cień (u mnie także z drobinkami) nakładam na zewnętrzny kącik oka i odrobinę w załamanie powieki – Inglot AMC 64.

DSCN3696

5. Teraz przyda się dobry pędzelek do rozcierania, dobry nie znaczy drogi – ja użyłam pędzelka “kulki” z Essence. Rozcieram granice cieni. Przy pomocy miękkiego pędzla nakładam kremowy, matowy cień (Bamboo, Sleek Monaco) na wewnętrzny kącik oka i pod łuk brwiowy.

DSCN3697

6. Odklejam taśmę. Powinna wyjść idealnie prosta granica. Zawsze jeśli jednak nie jest tak prosto jakbyśmy chcieli – wystarczy wziąć płaski, skośnie ścięty pędzelek, nabrać odrobinkę korektora i jednym ruchem przejechać wzdłuż linii.

DSCN3698

7. Na dolną powiekę nałożyłam dwa pigmenty mineralne z Coastal Scents: 24 karat gold i Orchid. Jeśli uważacie, że to przesada można wybrać po prostu czarny cień :D.

DSCN3699

8. Rysuję czarną kreskę – na górnej powiece, wyciągając tak by połączyła się z granicą powstałą od taśmy. Przciągam też na dolną powiekę. Ja użyłam tego samego czarnego cienia z Inglota na mokro, a może być oczywiście eyeliner.

DSCN3700

9. Na wodną linię biała kredka (Sephora), na różowy cień nałożyłam odrobinę Mauve Quartz z Coastal Scents + tusz Full Screen z Virtual.

DSCN3727

DSCN3718

Poniżej próba z sztucznymi rzęsami. Kupiłam kiedyś na ebayu zestaw takich tanich chińskich rzęs, myślalam że będą dobre chociaż na chwilę, do zdjęć albo do poćwiczenia przyklejania, ale są jednak totalnie kiepskie..Nie jestem w stanie ich przykleić dobrze.

DSCN3704

Użyte cienie:

DSCN3751

DSCN3734

100 komentarzy:

  1. aż mi szczęka opadła! wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż i perfekcyjnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ohhh zakochalam sie, super post

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten makijaż kojarzy mi się z nocnym niebem albo jakimiś łunami pokazywanymi na filmach. Bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne kolory dla twojej tęczówki, piekny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :O Cudo, cudo i jeszcze raz cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała mieć tak ładnie odsłonięte powieki jak Ty :( i takie ładne oczka... :D

    Taka wersja stepów o niebo lepsza, naprawdę!
    I jak zwykle jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam na powieki, ale te mniej widoczne też mają duże plusy:D. Dzięki:*

      To fajnie, w takim razie przy takie wersji zostanę:)

      Usuń
  8. Te powieki i bez niczego pewnie są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygląda ten makijażyk :) ale ja bym skończyła już bez kreski go. Jakoś kolorowe makijaże wolę mniej drapieżne ;) ale wygląda naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bez kreski wydawał "łysy":D Hehe, ale ja mam skłonności do przesady;)

      Usuń
  10. WOW! Zaszalałaś! :D Przepięknie! Genialne połączenie i wykonanie! Jestem pod wrażeniem :D :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! mistrzostwo zbiera szczenkę z podłogi i wychodzi oniemiała]

    OdpowiedzUsuń
  12. baaardzo fajnie :) też coś chyba w ten deseń popróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę tak widocznej powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kształt Twoich powiek, są idealne do malowania :D makijaż cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak, u Ciebie jak zwykle wszytko przepięknie wychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :D Jestem pod ogromnym wrażeniem! (jak zawsze z resztą :* )

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny makijaz ale dla mnie za odwazny... masz dar - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie na co dzień też za mocny,dziękuję :)

      Usuń
  18. dzieło sztuki! przepiękny... nawet mój tż się zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh no nie spodziewałabym się:D
      Dziękuję dziewczyny!

      Usuń
  19. o matko! świetny! te kolory razem wyglądają magicznie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. zbieram szczękę z klawiatury!!!! mega kobieto!! mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kleo coś niesamowitego ! taki mega wypasiony arabic swietne kolory swietne i wogole tak Ci pasuje! piekny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny makijaz, nasycone kolory, w dodatku swietnie ze soba wspolgrajace, to lubie!

    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze ale cudo :) Piękne kolory:) Bardzo wyraziste;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny makijaż! robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super:) bardzo mi sie podoba takie polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokochałam takie kolory tego roku, ja niestety nie jestem tak odważna i ograniczam się do kolorowej kreski na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny makijaż :) strasznie cieszę się, że robisz stepy - wtedy takie antytalencia jak ja mogą trochę poćwiczyć robienie takich cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten róż jest przecudowny! Lubię Twoje stepy :) Udana robota i tym razem, już czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  30. O nei wpadlabym na takei polaczenei kolrow ale super to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny makijaż i jaka precyzja, nie mogę się na niego napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny makijaż. Fajne połączenie kolorów i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny, jutro próbuję na sobie, bo uwielbiam widoczne, kolorowe makijaże :).
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. oesu! efekt świetny, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój jest lżejszy, bo te maty są jakieś lżejsze a na dodatek znikają przy blendowaniu... ale gdzie mi tam do Oryginału ;) Pozdrawiam

      Usuń
  35. ja też chcę dużą dobrze widoczną powiekę :p

    super jest, świetny czytelny step (jak zwykle :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham róż w makijażu - w makijażu oczu również :)

    Kocham też wszystkie Twoje makijaże, tak więc [nie] będę już się powtarzać, że jest niesamowity, klarowny i bardzo estetyczny. Wiesz o tym. Jeśli nie - teraz się dowiedziałaś :)

    Wiesz - ja wiele razy tak patrzyłam sobie na Twoje zdjęcia - i myślałam, jak to fajnie byłoby mieć takie widoczne powieki, bo wtedy każdy zauważyłby mój wysiłek włożony w łączenie kolorów, widziałby jak one pięknie mienią się w świetle - jest super, wg mnie nie masz czego się wstydzić - to Ty kreujesz swoją rzeczywistość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zajęczaku:)
      A ja na powieki nie narzekam, są faktycznie dobre do malowania heh, ale raczej nie maluję się na codzień kolorowym cieniem powyżej załamania powieki bo odwraca uwagę od całej twarzy, chociaż przy chowających się powiekach jak cień jest wyżej to też mocno widać:D

      Usuń
  37. Łał!!!
    Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne.
    Oj, rzęsy. To kolejny temat, który muszę opanować po stemplowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejny taki sam:P tzn: piękny i niebanalny :D CUDO! przy takich makijażach to żałuję, że nie mam brązowych oczu :(

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna kreska i zestawienie kolorków :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Coś wspaniałego:)!!!!
    Kurcze jak Ty robisz te zdjęcia? ja kiedyś próbowałam zrobic zdjęcie makijażu, ale wyszła jedna wielka klapa. Może udało by Ci się zrobić post od strony technicznej przygotowania takiego stepu? Byłabym Ci nie zmiernie wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie wiem czy czuję się na siłach, ja sama ciągle mam jakieś "ale" do moich zdjęć i nie wydaje mi się żebym mogła kogoś uczyć z moimi (niewielkimi) umiejętnościami fotograficznymi:).

      W skrócie to najważniejsze jest światło, dzienne rozproszone, w słoneczny dzień.I najlepiej robić zdjęcia przy samym oknie albo na zewnątrz, koniecznie w trybie makro.I to chyba tyle, żadnych innych metod nie stosuję, mam zwykłą cyfrókę:)

      Usuń
  41. Hahaha zrobiłam to samo z rzęsami "żeby poćwiczyć", a ich się nie da nawet równo przykleić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się, to prawda:/ Ciągną za skórę i są sztywne ,że masakra:/

      Usuń
  42. Podoba mi się, świetnie malujesz oczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny makijaż! podoba mi się połączenie kolorów! :-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny! Ja dzisiaj akurat zrobiłam kreskę w identycznych kolorach :D Zbliżające się lato skłania do kolorystycznych szaleństw :D

    OdpowiedzUsuń
  45. jest ślicznie! jestem pod wrażeniem rozcierania cieni.. mi nigdy tak idealnie to nie wychodzi, a pędzelek mam z maestro i powinien działać:P

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem oszołomiona, bardzo wiosenno-letni makijaż oka. Dla mnie bomba, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Daje po oczach :)
    Powiem Ci szczerze, że zwykle nie stosuję połączenia różu z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny odważny look :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Coś pięknego!! Uwielbiam takie makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak ty to pokazujesz wydaje się takie proste ;)Piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  51. O matko !!! Co za niesamowity blog, czemu ja Cię wcześniej nie odkryłam?! Ale lepiej późno niż wcale. Makijaż jest cudowny, masz pasje i duszę artystyczną. Ja nie potrafiłabym wyczarować czegoś takiego.

    Pozdrawiam, obserwuję od pierwszego wejżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, bardzo mnie to ucieszyło co napisałąś:)!

      Usuń
  52. Świetne połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubię takie kontrastowe połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  54. uwielbiam Twojego bloga!! jestem tu codziennie :D
    makijaz przepiękny! z pewnością wypróbuję! :]

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie na pigmentowane cienie! Bardzo ładny makijaż, choć ja na co dzień bym się nie zdecydowała, ale na większe wyjścia czemu nie? Piękna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inglot jest bosko napigmentowany:D DLa mnie na co dzień to też za dużo i za mocno, dziękuję:)!

      Usuń
  56. nie lubię różu, ale w tym wypadku wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. patrze patrze i nie mogę się napatrzeć! super!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale perfekcyjne wykonanie :))!

    OdpowiedzUsuń
  59. Kiedyś się tak wymaluję. Nieważne, że mi tak pięknie nie wyjdzie, nieważne jak w nim będę wyglądać (podejrzewam, że nie najgorzej), te kolory są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Odważnie i jak zwykle perfekcyjnie :D
    Piękne są te twoje makijaże..

    A masz może Sleek OSS? Może być coś zmajstrowała takiego codziennego fajnego..?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam OSS, postaram się coś wymyślić:) Dzięki:*

      Usuń
  61. Ładny makijaż. Szkoda tylko, co zawsze podkreślam, że nie pokazałaś makijażu w przybliżeniu na całej twarzy, nie tylko oczy.
    Wtedy można ocenić makijaż w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  62. Po prostu przepiękny makijaż!:) Chciałabym mieć tyle odwagi, żeby w takim gdzieś pójść:):)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cuda i cudeńka! Strasznie lubię kolorowe makijaże:)
    Twój jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  64. Prześliczny, ale fakt, odważny :)
    Podoba mi się w jak łatwy sposób pokazujesz jak się malować, a patentu z taśmą muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba. Lubię takie. :) Dodaję się do obserwatorów Twojego bloga :) Serdecznie zapraszam Cię do mnie :)

    OdpowiedzUsuń