środa, 2 maja 2012

Krok po kroku: Stonowana zieleń

Zdjęcia krok po kroku dzisiaj w innej formie, zamiast pojedynczo z opisem każdego kroku jak zawsze, połączyłam wszystkie zdjęcia w jeden obrazek (w dalszej części posta). I dlatego pytanie do Was: jaka forma podoba Wam się bardziej?

Tym razem na zielono, ale w wersji bardzo spokojnej. Myślę, że takie zielenie będą dobre dla osób, które nie przepadają za zielenią w makijażu;).

DSCN3200

DSCN3204

Krok po kroku (można powiększyć):

makijaz

DSCN3194

DSCN3196

Użyte kosmetyki:

  • cienie z paletki Sleek Storm
  • baza Joko
  • zielony cień mineralny (niestatey nie pamiętam nazwy a nie mam przy sobie)
  • korektor Dermacol stara wersja
  • kredka My Secret z tych nowych, chyba Forest
  • Elf Eye Transformer
  • brązowy tusz Joko Pump Your Lashes

DSCN3205

Dajcie koniecznie znać jaka forma zdjęć i opisów bardziej Wam odpowiada, ta, poprzednia czy może jeszcze coś innego :) ?

90 komentarzy:

  1. Śliczny.. I idealnie współgra z brązową tęczówką.. Zastanawiam się czy pasowałby do moich zielonych oczu..

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, zgadzam się z Yasinisi, że do brązowych oczu wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, pasuje do twoich brązowych oczu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż śliczny, ja jednak opowiadam się za starą wersją zdjęć, każde odpisane krok po kroku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super uwielbiam takie makijaże :)
    Irmina

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, bo jest właśnie mało zielony, a ja do jej fanów nie należę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta jest bardzo w porządku, również przejrzyście, aczkolwiek w tamtej formie było wiadomo (bo było napisane) co robisz po kolei i czym i jak.
    Makijaż oczywiście max !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny makijaż, uwielbiam zielenie :-) Stara wersja zdjęć bardziej do mnie przemawia, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie, masz piękne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie <3
    również jestem za poprzednią wersją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie, uwielbiam zielone makijaże;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się, jednak nie są to kompletnie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. woow super ten kolor jest przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  14. ach to piękne oczko :)
    czyściutki czytelny step!

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż mi się podoba :) Jestem bardzo zaskoczona kolorem kredki! Jakoś swatche, które widziałam nie oddawały jej koloru właściwie, na oku wygląda naprawdę ładnie!
    Również wolałam poprzednią wersję prezentowania "krok po kroku" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:) Za niedługo jakoś wrzucę recenzję tych kredek:)

      Usuń
  16. przepiękny! ja jestem za starą wersją stepów :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poprzednia o niebo lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, w takim razie zostanę przy starej:)

      Usuń
  18. jak zawsze kwietnie [mówiąc to uświadomiła sobie, że jest nader monotematyczne ;D]

    OdpowiedzUsuń
  19. Również jestem za poprzednią wersją ;) A makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
  20. A ta paletka na zdjęciu to chyba nie Oh So Special :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ,że nie, oczywście że Storm:D Coś mi się pochrzaniło, już poprawiam:)

      Usuń
  21. Ślicznie wygląda z twoją tęczówką oka.

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam step by step, tylko ja zieleni niezbyt lubię i jedynie na co się ostatnio porywam to taka zielono seledynowa kreseczka na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny zrobię w innych kolorach:))

      Usuń
  23. Mi się podoba i ten i tamten opis zdjęc;) makijaz bardzo fajny;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie to bardziej stalowa zielen ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż, ale wolę Twój poprzedni system stepów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, każda opinia jest dla mnie ważna:)!

      Usuń
  26. Lubię taki odcień zieleni, makijaż jest piękny.
    Jeśli idzie o zdjęcia - kolaż może być, ale chyba brakuje mi Twoich dokładnych opisów. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słomko, opisy faktycznie chyba by się przydały:)

      Usuń
  27. Świetny makijaż:) Właśnie mnie zainspirowałaś:) Chyba jutro wypróbuję takiego zestawienia;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny makijaż :D
    chyba naprawdę muszę się nauczyć posługiwać cieniami do powiek :D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne oko i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny ten turkus na dolnej powiece , meega <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładny makijaż. Mnie bardziej podoba się stara forma opisów, choć ta nie jest zła ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny :) Taki stonowany i zarazem z pazurem :)) A zieleń na dolnej powiece mnie po prostu urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale jestem zaskoczona, że niby z takich niepozornych kolorów można stworzyć tak efektowny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  34. niesamowity !! Taki w sumie delikatny a ma cos w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo liubie Twoje makijaze zawsze mnei inspiruja :) i ten tak samo uwazam za bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja uważam, że zieleń to nie jest mój kolor :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu pasuje, ale można zawsze pokombinować z różnymi odcieniami zieleni:)

      Usuń
  37. Ładny makijaż, ale wolałabym, gdybyś robiła opisy takie jak kiedyś, że pisałaś którego cienia i kiedy użyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za opinię i przy tej starej wersji jednak pozostanę:)

      Usuń
  38. znowu cudowny makijaż zmalowałaś, wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny make-up idealny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny makijaż i faktycznie, podoba się nawet mi, chociaż nie jestem miłośniczką zieleni na oku :). Ale wolałam twoje stepy w poprzedniej, opisowej wersji. Jakoś bardziej do mnie trafiały :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ostatnio tez wiosennie w zieleń idę ale daleko mi do takiego mistrzostwa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zostałaś otagowana Liczę na Ciebie kochana! :
    http://sweetperelka.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda, że nie pamiętasz nazwy cienia mineralnego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tova1, dziś będę w domu, sprawdzę ten cień i dam znać:)

      Usuń
  45. nie będę oryginalna :P ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknie <3 mi nam obojętnie szczerze mówiąc w jakiej formie pokazujesz jak wykonujesz makijaże . Ważne ,żebyś w ogóle dodawała make-up :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową nazwę i całkowicie nowe posty :) :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak działa ten transformer z elf? :)Zawsze mnie to zastanawiało. :) A makijaż śliczny, ale to akurat nic nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedy nauczę się tak malować...ehh:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny makijaż :)
    Mi bardziej odpowiada opis krok po kroku przy każdym zdjęciu osobno, tutaj trochę się pogubiłam gdzie co jest zastosowane ^^" Może jakbyś dodała jeszcze do tego krótki opis w punktach byłoby łatwiej odtworzyć go na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie (jak zwykle zresztą...) :D

    "Stepowanie" wolałam w poprzedniej wersji - zdjęcie plus opis każdego kroku. Dla osoby początkującej jak ja, takie może trochę łopatologiczne przedstawienie, było zdecydowanie łatwiejsze do późniejszego wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  51. Widzę paletkę Sleek ...moja miłość.
    Piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne są Twoje propozycję - ja niestety każdego dnia maluję się tak samo, bo każda próba zmiany i tak kończy się powrotem do starego makijażu :P spróbuję wykonać ten pierwszy, bardzo przypadł mi do gustu/ La Roche.

    OdpowiedzUsuń