czwartek, 7 czerwca 2012

Golden Rose 323

Normalnie zastanawiałam się czy jest sens pokazywać ten lakier – w końcu pokazuję, bo nie przygotowałam innego żółtka na żółty tydzień, ale kolor jest całkowicie przekłamany. Nie mam pojęcia dlaczego na moim aparacie ten neonowy żółty wyszedł jak zwykły, podstawowy odcień koloru żółtego.

Fluorescencyjny żółty ostatnio atakuje z każdej strony:D. Zamarzył mi się taki lakier do paznokci więc kupiłam Golden Rose (seria “z proteinami”) nr 323. To żelkowy, neonowy żółty. W sumie fajnie daje po oczach, chociaż jestem w stanie sobie wyobrazić bardziej odblaskowy żółty. Samego lakieru jednak nie mogę polecić, strasznie smuży i słabo kryje. U mnie na zdjęciach dwie warstwy lakieru położone na (uwaga ważne!) dwie warstwy półprzezroczystej bieli z Wibo. Nie lubię tylu warstw, ale stwierdziłam, że tylko na białej bazie będzie wyglądał ludzko.

DSCN4271

DSCN4276

DSCN4273

Wygrzewa się na słońcu :P.

DSCN4283

Tak jak mówię kolor t-o-t-a-l-n-i-e przekłamany :/.

Lakier zaprezentowałam przy okazji akcji “Serdeczna Tęcza” – tydzień żółty.

akcja

I zadanie czyli zdobienie na serdecznym – u mnie czarna trawka, gwiazdki, małe i większe plastry miodu.

DSCN4288

DSCN4286

92 komentarze:

  1. Bardzo lubię lakiery tej serii, b. dobra jakość za świetną cenę.
    Bardzo ładny, ciekawy kolor, zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli w rzeczywistości jest on bardziej dający po oczach? :P
    Na zdj bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w rzeczywistości mocniej "świeci", jest też minimlanie bardziej zielonkawy.

      Usuń
  3. ciezko zlapac neonowy odcien na zdjeciach niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje się całkiem fajnie...

    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam 3 neony również z golden rose tyle, że z innej serii i nie kryją nawet nałożone na biały lakier, totalny bubel :// miss selene, paris i sweet color

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha..ja już więcej raczej po neony a GR nie sięgnę, inne kolory mają fajne, więc neony odpuszczę;)

      Usuń
  7. No właśnie, te lakiery słabo kryją... Mam taki neonowy róż i 3 warstwy nic nie dają. A pomysł z białym podkładem dobry, jak przy lakierowaniu aut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez białego podkładu wyglądał naprawdę fatalnie:/

      Usuń
  8. Szkoda, że taki słaby ten lakier :( kupiłam mały Miss Selene , ale zwykły żółty nie neon ale trzeba też nałożyć z 4 warstwy.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhh sporo..te lakiery są bardzo różnej jakości.

      Usuń
  9. Podoba mi się a już te ozdoby to w ogóle świetnie się prezentują! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten lakier, używałam go na paznokcie od stóp i potrzebowałam aż trzy warstwy, żeby nie było prześwitów. Może pomaluję nim dłonie :) Plusik za świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor nawet taki jak na zdjęciach mi się podoba :D
    ale tak bywa z neonowymi kolorami, że mają słabe krycie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Też go mam, więc wiem jaki z niego neon:) Najlepiej jest to widoczne w cieniu lub pod wieczór:) Ja nakładam jedną warstwę białego lakieru i na to dwie tego żółtka i jest idealne. A w ogóle to strasznie mi się podoba to zdobienie! trawka, gwiazdki- super to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę widać tą jego neonowość :) Kolor extra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przekłamany? kurczę wygląda pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania :D Szkoda, że przekłamany ;)

      Usuń
    2. Przekłamany zdecydowanie. Na pewno wiecie jak wygląda taki fluorescencyjny zakreślacz, to właśnie odcień tego typu, chociaż mniej razi chyba po oczach niż zakreślacze:D

      Usuń
  17. Cytrynka jest przecudna, a skoro mówisz, że neonowa to jeszcze lepiej! Ja się długo nie umiałam przekonać do neonów, ale chyba w końcu kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzorek mi się niesamowicie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sam lakier ze względu na właściwości nie kusi mnie wcale, ale za to top taki jak to twoje zdobienie to bym przygarnęła :D
    Chyba podrzuciłaś mi pomysł na wykorzystanie tej nieszczęsnej trawki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ja też:D. Ale jak topa nie ma to trzeba sobie inaczej radzić:D

      Usuń
  20. tak czy siak wydaje się być świetną żarówą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. żarówa :D bardzo fajne jest to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten lakier i napisałam o nim anty recenzję, którą możesz przeczytać na moim blogu. Co do samego lakieru to bardzo się na nim zawiodłam, właśnie przez to słabe krycie i tragiczne malowanie. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie malowanie kolejnej warstwy ściera poprzednią przez co robią się smugi i prześwity... A taka byłam happy jak go kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też miejscami kolejna warstwa "łapała" pierwszą i robiła prześwity, ale malowałam nie niedoschniętej warstwie, wiec stwierdziłam, że to przez to może. No cóż to raczej kiepski lakier..

      Usuń
  23. dzięki, czekałam na to :D
    serdeczny pięknie ozdobiłaś, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja! Ale tyle warstw... to nie na moją cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się zdobienie :) ale u siebie nie lubię żółci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żółty tylko od czasu do czasu, to nie do końca mój kolor:)

      Usuń
  26. fajny kolor, ale jak dla mnie za bardzo rzuca się w oczy. ; D
    zdobienie niby zwyczajne, ale pasuje bardzo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiem który to lakier,zawsze jak wchodzę do GR to bije po oczach , ale zawsze brakuje mi odwagi żeby go kupić :D Do różowo-pomarańczowych neonów się przekonałam,a do żółtego jakoś nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie paznokcie są na tyle małym elementem, że każdy kolor lakieru u mnie przechodzi:). Co innego gdyby to były spodnie czy tam..kombinezon jakiś:D.

      Usuń
  28. Śliczny kolor szkoda że przekłamany, podobają mi się gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiedz mi jak Ty to robisz, że masz tak świetnie długie i idealnie opiłowane paznokcie! Ja za Chiny nie potrafię swoich doprowadzić do stanu idealności :D
    Lakier prezentuje się na zdjęciach świetnie. Zdobienie również!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Piłuję teraz po prostu na prosto - pilnik trzymam prostopadle do płytki paznokcia i tyle:). Potem lekko opiłowuję boki żeby nie były zbyt ostre.

      Usuń
    2. Robię tak samo, ale kciuki i wskazujące są dalej zaokrąglone, kaleka ze mnie jeśli chodzi o piłowanie :D

      Usuń
  30. Fajna cytryna! :) Kolor z pewnością zwraca uwagę na paznokcie... i właścicielkę tychże :) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. A mnie się bardzo podoba ten żółty lakier, nie można przejść obojętnie przy takich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest cudowny! Kolor niesamowity i ja chce go mieć! Nie barwi płytki paznokcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zabarwił mi płytki ale malowałam nim na biały lakier i to mogło też mieć wpływ:)

      Usuń
  33. lakier nie mój, ale zdobienie super :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Co znaczy, że lakier jest żelowy/żelkowy? Bo już wielokrotnie widziałam to określenie, ale nie wiem co oznacza w stosunku do lakierów ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier kremowy nie ma drobinek i kryje całkowicie płytkę paznokcia a tzw "żelek" będzie dawał kolor ale właściwie bez względu na ilość warstw (przy dwóch - trzech warstwach) nadal będą prześwitywały końcówki paznokci. Przyrównałabym go do farb akwarelowych jeśli wiesz o jakim efekcie mówię:). Ten GR nie jest takim zupełnym żelkiem, taki pół na pół;).

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć :]
      Wczoraj kupiłam lakier z MIYO i na próbniku patrze, że on pod światło właśnie taki prześwitujący, pomimo, że początkowo robi wrażenie dobrego krycia.
      Teraz przynajmniej będę wiedziała czego oczekiwać (a raczej nie oczekiwać) od niektórych lakierów :]

      Usuń
  35. Trafiłaś dzisiaj w moje gusta, bo strasznie mnie bierze na neony ostatnio. I świetnie wygląda to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  36. This looks great, really even in application. I always have problems with yellow

    OdpowiedzUsuń
  37. fakt, neona to on nie przypomina. :) mam pytanie co do podkładu z ostatniego postu - zapycha on pory i podkreśla skórki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Affinitone? Mnie nie zapycha a czy podkreśla skórki..w sumie nie wiem bo ostatnio ich naszczęscie nie posiadam.

      Usuń
  38. Zdobienie niby proste, ale dodaje mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda,że smuży bo kolor przyciąga uwagę!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale genialny ten kolor, jeszcze go nie mam w swojej kolekcji :) a ze zdobieniem wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ze zdobieniem wgląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolor jest idealny na lato :)) A wzorek na serdecznym wygląda bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  43. dziękuję Ci Kochany Boże, że w końcu znalazłam kogoś kto pisząc o lakierach potrafi NAPRAWDĘ ŁADNIE i PROFESJONALNIE pomalować nimi RÓWNE, ładne paznokcie. Amen. ;) <3 a kolor zabójczyy, chyba sie w koncu skuszę na inny niż miętowy, czarny czy czerwony ;D
    całuuuski! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  44. ze zdobieniem wyglądają cudownie

    OdpowiedzUsuń
  45. mi też neony nie wychodzą na zdjęciach:(

    OdpowiedzUsuń
  46. jej śliczny kolor ; ) a twoje paznokcie mają cudowny kształt ; )

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny lakier :)
    Czyli nie jestem tak bardzo do tyłu z "Serdeczną tęczą" (też niedawno robiłam tydzień żółty) :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mój kolor, ale na paznokciach prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja tam uwielbiam żółte lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo lubie lakiery GR z tej serii, na zadnym sie jeszcze nie zawiodlam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z tej serii mam tylko tego neonka:)

      Usuń
  51. jakoś nie przepadam za żółtymi lakierami, ale z tymi czarnymi dodatkami fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham żółtaki - fantastyczne w lecie - są jak małe słoneczka :)
      Super, Kleo!

      Usuń
  52. ze wzorkiem jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie lubię żółci więc ten kolor nie przypadł mi do gustu, ale fajnie się prezentuje ze wzorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  54. oo tez wlaśnie szukam zóltego neona<3 i tez kupilam z GR:D i tez słabo kryje;P daj znac jak zajdziesz cos lepszego:D

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny kolor, szukałam u siebie w drogerii, ale akurat żółtego neonka nie było szkoda z chęcią bym przygarnęła...

    OdpowiedzUsuń