czwartek, 14 czerwca 2012

Morskie Głębiny

Zdobienie wykonane przy użyciu lakieru Orly - Royal Navy i nawierzchniowego My Secret nr.104. Orly mam 3 warstwy i jedną z flejkami której baza jest bezbarwna wiec niebieski jest jaki był. Na koniec użyłam wysuszacza z Poshe. 

Połączenie mi się podoba, zwłaszcza sam kolor Royal Navy. Spodobała mi się tez jego nazwa, wiec poszukałam w googlach co to i się okazało ze to nazwa królewskiej marynarki wojennej. Fakt ten bardzo mnie ucieszył.

15

16

17

18

nilral

56 komentarzy:

  1. przecudne są, a jak się błyszczą, ło matko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że efekt świetny - jest głębia, niczym ta morska ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja,świetny efekt daje ten lakier!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawie się prezentuje :) śliczny efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, jak sie pięknie błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja kocham twoje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudaa, i to niebieskie! :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor. Z tymi świecidełkami wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt! coś podobnego mam dziś na paznokciach )

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetny efekt, rzadko kiedy paznokcie mi się podobają tak jak te

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, skojarzyło mi się z meduzami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo mamy podobny mani :D tylko ja mam My Secret 150 (midnight) i na to flejki :D cudny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyszło! Kleo kiedy jakiś nowy makijaż, stęskniłam się za Twym okiem ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam mniej czasu ale teraz znów powinnam mieć czas na jakiś makijaż więc postaram się:D

      Usuń
  14. o jacie o jacie boskie, rewelacyjne i moge tak pisac... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akysz, akysz, nie kuś mniee ;(
    [piękny jest!]

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje odcienie... Bardzo ładnie wykonany. Muszę lepsze zdjęcia cyknąć u siebie;) żebyś zaglądnęła :P
    A marynarka wojenna Ci bliska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale ten klimat jakoś mi pasuje do tego koloru :)

      Usuń
  17. Świetny efekt. Przecudny ten niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. baaaaardzoo ladny ;)uwielbiam niebieskosci na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne połączenie.. W ogóle uważam, że flejksy z MS są bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne połączenie... ehm czuję głębię ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten niebieski to taki zelek? Przesliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba! Masz po za tym świetny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądają jak żelowy lakier. Podoba mi się taki błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Royal Navy okazał się bardzo ładny, dobrze eksponuje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, pięknie się komponują flejksy z tym podkładowym, cudnie =)

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczywiście głębiny..., głębiny koloru :) Przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor ja uwielbiam wszelkie niebieskości :) a z flejksami to już duet fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny efekt :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie przyciąga wzrok, super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wygląda My Secret na tym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny kolorek..:) zapraszam do mnie na bloga http://siostrzanyzaklad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacja! wyglądają fantastyczne :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń