wtorek, 19 czerwca 2012

My Secret Paradise Lagoon – Exotic Cocktail

Exotic Cocktail to cukierkowy róż. Jest to pastelowy odcień, ale nie jest mocno rozbielony. Zresztą jaki jest widać na zdjęciach :). Jest lekko ciepły, widać to szczególnie kiedy się go położy obok lakieru w kolorze pastelowego ale chłodnego różu. Wykończenie jest kremowe.

Exotic Cocktail to nie jest specjalnie oryginalny lakier, powiedziałabym że to taki podstawowy odcień pastelowego różu. Mimo to naprawdę podobał mi się na moich dłoniach, wyglądał tak właśnie cukierkowo i zwracał uwagę. Oczywiście Wam się podobać nie musi, wiem że taki odcień różu ma trochę antyfanek  :D.

DSCN4424

DSCN4425

DSCN4427

72 komentarze:

  1. wedlug mnie jest śliiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ;) Od dłuższego czasu szukam jakiegoś fajnego różu i się chyba w końcu na ten skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Kolor jest niebanalny, bardzo fajny i ma świetne wykończenie :))

      Usuń
  3. świetny kolor ja mam Fukshia i też mi się podoba przez swoją intensywność ale teraz mnie zachęciłaś.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam Fuchsię z My Secret, bardzo fajny odcień!

      Usuń
  4. według mnie róż jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeeeeej <3 Jakie zadbane paznokcie! No i świetny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor piękny :) Ja ostatnio szukam koloru coś między jagodą a mocnym różem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o jaki odcień chodzi, sama uwielbiam taki kolor:D

      Usuń
  7. Zbyt słodki, ale u kogoś to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeden z niewielu różowych lakierów, który wpadł mi w oko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cukierkowy róż to chyba jedyny kolor, do jakiego raczej się nie przekonam

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie sie on podoba bo to stonowany roz, powiedz jak z kryciem jest u niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo zapomniałam napisać w poście - na zdjęciu dwie warstwy :)

      Usuń
  11. Uwielbiam róż na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  12. po raz kolejny ubolewam nad tym że nigdzie nie moge dostać lakierów z my secret ..
    śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda..są całkiem niezłe choć początki miałam z nimi bardzo kiepskie:D

      Usuń
  13. cudny kolorek! na pewno skocze po niego do natury:)

    OdpowiedzUsuń
  14. *_* chcę go u siebie! Jaki on pięknyyyy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda i pasuje do koloru dłoni :)
    Całość prezentuje się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja jestem tą antyfanką:)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz bardzo ładny kształt paznokci :) a kolor jest taki bajkowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku, jaki śliczny kolor, przecudowny

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak patrzę w komentarze i chyba aż tyle antyfanek nie ma ;). Mnie się bardzo podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba do jakiegoś poprzedniego różu trochę osób pisało, że im się nie podoba stąd mój wniosek, że pastelowe róże nie każdy lubi;).

      Usuń
  20. Fajny, widziałam go ostatnio w Naturze i zastanawiałam się nad zakupem, w końcu nie wzięłam. Musze po niego specjalnie pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to prawie taki odcień jakiego szukam :) tego kupię, żeby chociaż trochę zaspokoić swoje potrzeby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blondyneczkowow, pamiętam że kiedyś pisałaś o My Secret nr 138 - własnie je porównałam i 138 wypada jaśniej i chłodniej ale moim subiektywnym zdaniem Exotic Cocktail jest ładniejszy :)

      Usuń
  22. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że ten kolor tak fajnie wygląda :) Muszę sobie sprawić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrząc na buteleczkę myślalam, że będzie gorszy:)

      Usuń
  23. o a ja takiego koloru szukałam :D ostatnio widziałam u jakiejś dziewczyny i strasznie mi się spodobał, teraz wiem co jutro muszę kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kojarzy mi się troszeczkę ze stylem Barbie, ale i tak jest przepiękny <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za różami, ale ten jest wyjątkowo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie wygląda, ale sama zazwyczaj nie maluję paznokci na różowo ;p
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja za to róże na paznokciach baaaardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. NA opalonych dłoniach też pewnie fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor bardzo fajny, niesamowicie soczysty.
    Poza tym - piękne masz pazurki,zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak nie lubię takich różów, tak ten jest piękny :) Jego kremowość jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupiłam na promocji w naturze, bo w mojej kolekcji nie było takiego 'zwykłego' różu. Podoba mi się jego barbiowy kolor, nawet bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, nie moja bajka. Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  33. Och-och, jakiż słodzieńki! :D

    Nie jest najgorszy, jednak porządnie to mnie on nie kusi, w przeciwieństwie do niektórych wcześniejszych, które nam pokazywałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny jest! dlaczego go nie było w Naturze..:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Cukierkowy róż, landryna... ale jednocześnie ładny kolor. Świetnie wygląda na paznokciach, przyciąga wzrok, a chyba o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. http://siempre-la-belleza.blogspot.com/2012/06/blogowa-zbiorka-dla-zwierzakow-oddaj.html

    OdpowiedzUsuń
  37. ostatnio szaleje za takimi lakierami!

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam róże[nie tylko na paznokciach] i ten kolorek jest świetny jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny lakier :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń