piątek, 1 czerwca 2012

Paznokciowy Dzień Skittles :)

Z okazji Dnia Dziecka każdy paznokieć w innym kolorze :D. Ja wybrałam żywe kolory, ale dodatkowo użyłam brokatowego topa.

Fioletowy – Sensique Nature Code Sweet Violet

Zielony – Barry M Spring Green

Żółty – Sensique Nature Code Solar Glow

Różowy – Barry M Shocking Pink

Niebieski – Sensique Sky Blue

Na całość Essence Hello Holo i jedna warstwa Poshe Super-fast drying, który całkowicie wyrównał chropowaty brokat!

DSCN4128

DSCN4125

DSCN4126

DSCN4129

http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/2012/05/paznokciowy-dzien-skittles.html

paznokciowy dzień skittles

89 komentarzy:

  1. Przepięknie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje skittlesy są galaxy :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego skittlesa jeszcze nie widziałam. :) pomysłowe, podoba mi się bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, ja postawiałam na pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda ;] Kolorki są przecudowne <3 ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. najładniejszy mani jaki dzisiaj widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, chyba muszę kupić ten topper ;) Ja też do swojego mani wykorzystałam fiolet z sensique ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Topper polecam, fajny holograficzny brokat i sporo tego brokatu w bazie:)

      Usuń
  8. Piękne kolorki :) Wiele dzisiaj widziałam ale ten wydaje mi się najpiękniejszy :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne cukiereczki :) ładny ten fiolet! Teraz promocja na te lakiery więc sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym brokatem,dla odmiany :).

    OdpowiedzUsuń
  11. nie spodziewałam się, że brokacik może tak ładnie wyglądać na kolorowych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie z tym hello holo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki, właśnie mnie zainspirowałaś czym pomalować paznokcie :D po 5 dniach noszenia skittelsów (tak mnie ten baner zachęcił do wcześniejszego pomalowania :D), zupełny brak pomysłu jaki kolor :D i tu widzę brokat-> no to lecę z revlonem facets of fuchsia, przy zmywaniu przeklnę cały świat :F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zmywanie polecam folię aluminiową:D.

      Usuń
    2. Do brokatów to przydałby się ten base coat z którejś limitki essence typu "peel off" :D:D
      a i jeszcze btw: zmatowiłam revlon, daje fajny zmrożony efekt:P polecam :]

      Usuń
  14. jak Ty to robisz ze sa one zjawiskowe przejrzalam wszystkie Twoje prace i nie moge sie nadziwic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzięki, ciesze się że Ci sie podobają:)

      Usuń
  15. Ooooo coś innego, świetny pomysł, mega kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kleo, rewelacyjny pomysł! piękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie się prezentują, najlepszy Skittles jaki widziałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ze wszystkich Skittelsów które widziałam to Twój jest zecydowanie najfajniejszy ;) I jaki staranny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Najfajniejszy Skittles ever :) Gratuluję pomysłu, świetny na imprezę karnawałową chociażby (ale nie tylko)! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istotnie, mnie też skojarzyło się z karnawałem - bardzo db pomysł.

      Usuń
  20. przepięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za brokatem, ale muszę przyznać, że to sreberko robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No naprawde sa cudowne, efektowne i to baaaardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle - świetna interpretacja tematu! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem Ci, że pierwszy raz spotkałam się z brokatowymi Skittles'ami i baardzo mi się podobają, są inne, takie żywe! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacja! świetny pomysł z tymi błyszczącymi drobinkami:) obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie kolory! Cudownie to wygląda i te drobinki <3
    A mam do Ciebie takie małe pytanko: co mogę robić źle, jeśli Poshe trochę kurczy mi lakier?
    Pozdrawiam ciepło,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Poshe mam od niedawna i użyłam go dopiero dwa razy więc niestety w tym momencie jeszcze nie potrafię pomóc :)

      Usuń
  27. TE paznokcie wyszły Ci niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny mani <3
    Nie chcesz mi takiego zrobić ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) No wiesz, kto jak kto, ale Ty chyba zrobisz taki ale jeszcze ładniejszy bez problemu:D:D

      Usuń
  29. ulalala ależ Ci to ciekawie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  30. najładniejsza wersja jaką dotąd widziałam! boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne. A i ten top z Essence.. Zabijesz mnie kiedyś:-(

    OdpowiedzUsuń
  32. Po co ja głupia zmywałam moje skittlesy, trzeba im było brokatu dołożyć (końcówki mi się wytarły)
    Świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  33. Skittles z takimi żywymi kolorami podobają mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale cuuuudne :) Tak pięknie, kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodziutkie są :3 A hello holo dodaje im uroku, kocham go :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale słodziaki skitelskiaki!:D

    OdpowiedzUsuń
  37. a gdzie kupic te lakiery i ten brokat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sensique - Drogerie Natura, Barry M z tego co kojarzę u nas tylko http://www.beingeco.pl/?barry-m,21
      Brokatowy top Essence - Drogeria Natura, niektóre Douglasy

      Usuń