czwartek, 6 września 2012

Inglot O2M - 666

Diabelski, zielony, oddychający Inglot 666 :D. Z dosyć nowej kolekcji w letnich odcieniach. Jest to chłodna, średnia zieleń o kremowym wykończeniu. Na moich zdjęciach jak zawsze wpada zbyt mocno w niebiesko-turkusowy kolor, a to typowa zieleń.

Całkiem ładny lakier, taki czysty, podstawowy odcień. Mimo wszystko uważam, że nie warto go kupować, bo nie jest to nic niespotykanego, podobny albo nawet identyczny kolor można znaleźć za 5 czy 10zł tym bardziej, że jakościowo nie zachwyca (lakiery z tej serii są po 30zł).

DSCN5551

DSCN5552

Na tym lakierze wykonałam zdobienie, które już kiedyś pokazywałam, ale wrzucam ponownie jedno zdjęcie bo możliwe, że tutaj kolor jest lepiej oddany.

DSCN5568

58 komentarzy:

  1. fajne z tym zdobieniem:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z tobą jak najbardziej, kolor ładny ale faktycznie jaki jest sens przepłacać jeżeli można zdobyć kolor identyczny po niższej cenie, dlatego ja lakierów z inglota nie kupuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się zgadzam :)

      piękne zdobienie z paseczkiem <3

      Usuń
    2. Jeśli jeszcze jakość byłaby świetna czy niespotykany kolor to tak..ale w takim wypadku jak ten nie bardzo się to opłaca.

      Usuń
  3. lakier naprawde ma piękny kolorek ale 30 zł troszke przy dużo. ale z tym czarnym paseczkiem prezentuje się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor ładny, ale nie warty 30 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory z serii tych oddychających są śliczne, ale cena skutecznie mnie odstrasza, bo nie dość, że 10 zł droższa od normalnych Inglotów, to jeszcze pojemność znacznie mniejsza. Za taką kasę wolę zdecydowanie Essie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mniejsze i droższe a dodam, że lepiej się u mnie trzymają lakiery z klasycznej serii Inglota, a O2M gorzej.

      Usuń
  6. Faktycznie, za takie pieniądze wolałabym jakąś chinkę ;). Ładnie wygląda w połączeniu z czarnym paskiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też nie powalają te lakiery z inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo fajny, jednak 30 zł to zdecydowanie za drogo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 30zł!? Za co? Bez obrazy ale ten lakier wygląda zwyczajnie- nic specjalnego jak za taką cenę. Wolała bym troszkę dołożyć i kupić coś ciekawego od essie.
    Mimo wszystko kolor wygląda ciekawie ale nie na 30zł jak sama pisałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, o taka zwyczajna zieleń. Przyjemna, ale po co przepłącać;)

      Usuń
  11. Świetny kolor szukam jego odpowiednika bo trochę drogi:|

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam kolor nieciekawy, ale przełamany innym, to OK.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście kolor nie jest niczym nadzwyczajnym, a co do ceny to mam mieszane uczucia wg mnie to za dużo, ale jak ludzie wydają tyle na essie CG czy OPI to czemu nie na Inglot, no jednak ja wydałabym taką kwotę tylko ze względu na niespotykany kolor. Jakość lakieru ? E tam jak się dobrze płytkę przygotuje i dobrze utrwali to da radę lakier za 2 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sumie masz rację, narzekamy że drogo, ale OPI, Essie czy Orly są zdecydowanie droższe a mają przecież swoich fanów, więc czemu by nie zapłacić więcej za dobry lakier z polskiej firmy..ale z drugiej strony dla mnie Inglot ma zwyczajne odcienie, takich niepospolitych jest tyle co na palcach jednej ręki policzyć:D. A China Glaze czy Orly to co chwilę jakieś perełki wypuszcza;).

      Usuń
  14. Świetne! Zapraszam Cię na mojego bloga:
    http://mystylemyeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ładny, ale seria O2M jest fatalna:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam, klasyczna seria jest o niebo lepsza.

      Usuń
  16. Ładny, ale mam podobny z firmy Safari, a więc tak jak mówisz - o wiele tańszy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak diabelski kolor to powinien być czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie chłodne zielonki ale krcze jednak jestem sknerą jeśli chodzi o lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej. Zginął mi twój adres.. Podaj na maila to Ci podeślę to "oko Horusa" ;)
    Na mnie nie robi wrażenia, może Tobie da więcej radości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To chyba Miyo dropsowy Just Fun ma bardzo zbliżony odcień - który swoją drogą uwielbiam ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest takich kolorów, z Wibo nawet mam podobny:)

      Usuń
  21. Inglotowi już odbija z takimi cenami za przeciętny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię lakiery Inglota jak dla mnie są dobrej jakości, jednak ten odcień nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor mi się podoba,ale ja jestem z tych kupujących lakiery po 5-15 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle też;) Rzadko szaleję jak chodzi o ceny;)

      Usuń
  24. ależ diabelski numerek :D
    a kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne! Zapraszam Cię na mojego bloga:
    http://mystylemyeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. po 30 zł? :o przesadzają...

    OdpowiedzUsuń
  27. widać tą zieleń! mój jasio też przekłamuję ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh niestety z niektórymi kolorami to tragedia żeby dobrze oddać odcień:/

      Usuń
  28. Ale fakt faktem, że kolor jest ładny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uff, całe szczęście, że seria oddychająca mnie nie kusi. Zawsze gdy się jej przyglądam mam wrażenie, że kolory są bardzo pospolite. Lubię kolory takie jak ten, ale bardzo kojarzy mi się z Green Parrot z najnowszej limitki My Secret:).

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie kupuję lakierów z Inglota. Szkoda mi jest wydać tyle kasy na jeden lakier, tym bardziej że ja średnio co 2-3 dni zmieniam kolor na pazurkach. Więc za taką cenę mogę mieć z 3-4 lakiery z "niższej" półki.

    OdpowiedzUsuń
  31. kleopatre, a orientujesz się może czy dostanę w Inglocie lub innej łatwo dostępnej firmie typu GR jakąś mocno napigmentowaną i niezbyt drogą czerń do stempli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra jest z Wibo, ja mam z serii Express Growth.

      Usuń
    2. Super. Dzięki.. W takim razie dziś kupie i będę testować :)

      Ps. Płyteczka wyleci dziś. Daj proszę znać jak dotrze.. No i czekam na mani z jej użyciem :D

      Usuń
    3. Dzięki za radę. Wybieram się zatem na polowanie ;)

      Usuń
  32. Piękny kolor :) Mam podobny tylko z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń